--*-- ENSIKOT perjantaihin --*--
Kommentit (41)
taas hereillä näni aikaisn,mutta ei hyvästä syystä...kipuun heräsin ja vessareissulla inhottava yllätys...verta...eli reissu äitipolille taas...voi hitto ...tuun sit kertomaan tuomion et oliko tää nyt tässä sitten...
adette
Adetta: Voimia! Toivottavasti kaikki on kunnossa. Pidän täällä varpaat, sormet ja korvat ristissä, että on kunnossa!
Sara-M: Mun piti just tossa 7.57 laittaa pino pystyyn, ja sitten ajattelin, että päivitän tän sivun kuitenkin ensin (jos vaikka joku on juuri tehnyt pinon) ja siihenhän se perjantain pino pätkähti!
Kiitoksia muuten kaikille krapulan hoitovinkeistä eilen. Mulla meni päivä jokseenkin näin ja tuskaa oli!
06.45 - kännykkä herättää - otan vähän torkkua. Mies nousee melkeen heti ylös.
07.15 - pakko jo nousta ylös sängystä.. argh! Kauhee darra! Suussa maistuu kissanpissa.
07.35 - ulos talosta. Moikkaus kavereille, jotka jää raapimaan napaansa ja tekemään kaakaota. Toteavat vielä menevänsä varmaan takaisin nukkumaan (ja mua ei väsytä yhtään!).
07.45 - pusu miehelle duunipaikan ulkopuolla (se heittää mut töihin)
07.50 - Vauva sivuille
08.00 - aamun eka kahvi - meinaa tulla purjona ylös, mutta sissinä vetäsen sen vaan huiviin.
09.00 - iso asiakas soittaa - MEILLÄ ON ONGELMA.
09.00 - 18.00 Juoksen ympäri toimistoa ja ratkon tärisevin käsin asiakkaan ongelmaa. Hengästyttää, ahdistaa, tärisyttää, nälättää... ei ehdi edes vessassa käymään.
18.00 - kotiin - nukkumaan kiitos!
18.15 - Miehen vanhemmat tulee auttamaan tiskipöydän asennuksessa. KIva, just tätä mä halusin! Kestitetään miehen vanhempia ja yritän muodostella keskustelua miehen äidin kanssa - katkonaisia lauseita, mahassa kiertää, väsyttää, kahvi ei maistu...
21.45 - Miehen vanhemmat lähtee. nopea käväsy Vauva sivuilla.
22.00 - SAUNAAN, ja jos sitä vähän katsoisi telkkaria... 4400 + American pyscho II
01.00 - nukkumaan.
Jaa - nyt kun luen tuota kirjoittamaani, niin eihän tossa oo mitään järkeä. Taitaa olla vieläkin aivot jäässä eilisestä. Tai noh toisaalta - tästähän voisi tehdä gallupin! Millainen päiväohjelma teillä oli eilen?
Muut gallupit:
1. nimiä on mietitty. Ajateltiin valita sellainen nimi, joka ollut meidän lapsuus aikana suosittu - näin voi olla varma, että ei ole enää suosittu. (Mikko, Maria, Toni, Lasse, Johanna, Elina, Kaisa...) Joku ihan ns. tavisnimi siis.
2. Molempien äidit ja isät on elossa. Mulla elossa myös molemmat mummot. Miehellä vain isän äiti.
3. Yritystä ollut siis toukokuusta 2006.
jahas - nyt sitten töiden pariin ja vauhdilla, sillä tänään pitäisi yrittää päästä lähtemään töistä himppua aikaisemmin. Kaikille enskoille rutistus! Nyt ne plussat niihin testeihin tytsit!
Mooli: Hauska kuulla susta taas!! Mun tarina lyhyesti; mies tuli ainakin osaltaan tajuihin ja palattiin yhteen tuossa alkukesästä. Ei nyt riemusta kiljuen vauvaa odota, mutta päätti jatkaa mun kanssa yhteistä tavalta, johon vauva saa tulla, jos nyt on tullakseen. En ole uskaltanut edes ajatella mitään hoitoja, koska niihin en varmasti sitä ikinä saa suostumaan.. Toivottavasti sun hoidot tuottaa sen kauan odotetun vahvan plussan ja ihanan pikku-moolin!!
NimiG: Pojan nimi oli valmiina jo vuosia¿ Mutta sitten kaikki kaverit yht¿äkkiä alkoivat sikiämään ja lähes kaikki mun hyvät nimet on käytetty! Nyt etunimi tiedossa tytölle.
Adette: Voi P****! Toivottavasti kaikki menee hyvin!! *hali*
).( Tänään kp 16/25-28. Ovis oli aika varmasti kp 13, joten kierto jäänee lyhyeksi. Hetki sitten tuli hieman rusehtavanpunaista vuotoa. Tai voiko sitä vuodoksi sanoa, mutta jälki paperiin, ehkä hieman limainen? (A-n-t-e-e-k-s-i-!) Toi ¿vuoto¿han voi olla mitä tahansa, mutta myös kiinnittymisestä tullutta?? Nooh.. odotellaan¿
Mies epäili eilen, että olen varmasti raskaana, kun sanoin kesken tv:n katselun (hieman ehkä tomerasti ja kovaan ääneen), että haluan nakkeja heti! Yritin kertoa, että noi mielihalut tuskin kertovat alkaneesta raskaudesta kp 16 (heh!)!
Ihanaa päivää kaikille!!
Oon@
Tänään jännittää entistäkin enemmän. Ei ole yhtään sellainen olo että olis täti tulossa käymään, ja laskin tuossa aiemmin että tänään ois eka sellainen päivä että vois tullakkin jos ei oo tärpänny. Lopetin pillerit vasta 1.7.06, eli en ole kierrostakaan ihan varma. Siinä vastaus yhteen galluppiinkin.
Mulla on molemmat vanhemmat elossa ja äidin puolelta myös isovanhemmat. Isäni vanhemmat kuolivat jo ennen syntymääni. Miehen puolelta on elossa äiti, molemmat mummot ja isänisä. Mieheni oma isä kuoli kun mieheni oli vasta pieni.
En ole tehnyt muuten enää yhtään testiä ennenaikaisesti ja olen siitä ylpeä:) yritän todellakin odotella viikonlopun yli ja sitten vasta...
Nimistä sen verran, että kyllähän me ollaan niistä keskusteltu, muttakun vaihtoehtoja on niin hurjasti. Tytölle olisi minusta helpompi keksiä kuin pojalle.
Killa: Siitä lekurikommentista:) joo, siis mullahan on nyt prekliininen vaihe ohitse ja siirryn klinikkaan nyt syksyllä. Lähinnä tiedän jotain lääkkeistä ja teoriasta, käytännössä olen vielä aivan avuton. Voin siis arvailla ja muuta, mutta toistaiseksi sukulaiset ja muut kyselijät ovat kuulleet multa vain että " mene oikealle lääkärille" :) En halua ottaa sitä riskiä että neuvon väärin tms... mutta tosiaan, aina voin arvailla kirjojen perusteella mitä vois kuvitella kulloinkin olevan kyseessä. Tosi on, että vauvakuumeen myötä embryologia ja raskauden vaikutukset ovat tuoreessa muistissa.
Mukavaa perjantaita kaikille!
[color=maroon] Adette [/color]: *Jaksuhali* , toivottavasti ei oo mitään vakavaa
[color=maroon] Mineah [/color]: Pahoittelut negasta, toivottavasti toinen testi näyttäis jo toivotumpaa tulosta :)
[color=maroon]Vanilja [/color]: *plussatuulia* piinailuun
[color=maroon] Oona [/color] Toivon mukaan se oli sitä itseään :)
[color=maroon] Peipposka [/color] Kattelin aamulla ettei kukaan oo kerenny vielä pinoa aloittaa ja alotin sitten. Se käy niin helposti että alottaa samaan aikaan toisen kanssa. En kerenny vaan kirjotteleen heti ku työkavereita alkoi tuleen töihin. Mutta voisin laittaa korteni kekoon tosta miten eilinen päivä meni.
Klo 6.30 Herätys, mutta kiitos puhelimen torkkutoiminnon jatkoin unia ainakin kahden torkun verran.
Klo 6.45 ylös ja normaalit aamupuuhat ja sitten töihin lähtö. Mentiin miehen kanssa samalla kyytillä joten se heitti mut töihin.
Klo 7.45 -15.30 Työpäivä, rauhallinen sellainen. Kerkes välillä aina piipahtamaan vauvapalstalla, mutta kirjottamisesta on tullut vaikeempaa ku porukka palailee lomilta.
Klo 15.30 ¿ 17.15 Matka kotiin, pyykit koneeseen, kahvit ja päivätorkut :)
Klo 17.30 ¿ 19.30 Ahkeraa siivousta. Kämppä tuli puunattua
Klo 19.30 Kone auki ja palstailemaan :) Muuten surffailua suihkussa käynti yms..
Klo 21.00 -22.00 Teho-osasto piti telkun ääressä
Klo22.30 Nukkumaan :)
Olipas mulla tylsä päivä näin ku tässä kirjotteleen sitä.. Sellasta sattuu :)
Eilein oli taas uusia tullu mukaan :) Aleida, Dheal ainakin oli.. Hyvän porukan oote löytäny.. Kävisittekö laittamassa oman esittelyn tonne meidän esittelypinoon, päivitän tiedot sitten sinne. Linkki löytyy tästä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7945012&p=1&tmode=1&smode…
*Vilkutuksia ja Aurinkoista päivää enskoille*
-Sara-Maria-
Silmät vieläkin ihan sikkurassa...
Adette: Voi ei! Nyt me kaikki enskat pidetään sormet ja varpaat pystyssä että kyse ei oo mistään vakavammasta! Jaksuja, tuu heti kertomaan mistä oli kyse!
Oona: Jännäää! Vai kiinnittymisvuotoja siellä saattaa jo olla, hienoa! Nyt pääset siis oikeen kunnolla piinailemaan! bd
Mineah(ko?) oli testannut negan, pahoittelut siitä!
Peipposka: Huh, mikä päivä sulla on ollut, mä en ois krapulapäissäni selvinnyt! Onnittelut siis siitä! =)
Joko Killa löysi puhelimen? En oo ehtiny eilistä pinoa kunnolla lukeen, joten on voinu mennä ohikin... Pupuiluintoa sinne, eikös sitä jo aleta tarvitsemaan?
Moolisein, good morning!
ON: kp13-14/25-28, vatsassa vieläkin hiukan tuntemuksia, mutta tisukipu ei ole sitten vielä tullut jäädäkseen. Tossa päivä pari sittenhän mä sitä kummastelin ku kipeytyivät jo sillon, mutta näköjään van hetkellisesti.. Kummallista! Ehkäpä ovis ei sitten ookaan vielä ollut, mikä tarkottais harvinaisen pitkää kiertoa... Pupuilut ollaan muuten eilistä lukuun ottamatta pystytty pitämään vaan siinä jtp-taktiikassa, eilen tosin oli yks " ylimääräinen" kerta! =) Saa nähdä tuoko tämä taktiikka tulosta! Hitto, että on menny tosiaan tekniseks tää yritys, kokeillaanpa tätä asentoa ja tätä päivää jne. Ihan hurahtanut taidan olla!
Ootteko muuten kovia nukkumaan mahallaan? Tuli tollanenki friikki ajatus mieleen kun kaveri joka raskautui melko pian yrityksen alettua, kertoi, että hän ei enää nukkunut mahallaan ollenkaan kun yritys oli startannut! Voiko tällaisesta olla vaikutusta?! Mä kun nukun lähes aina mahallaan... Toisaalta kun miettii että kireät vaatteet voi haitata, niin miksei oma paino mahan päällä... Kommentteja! ;)
G: Nimet ei ole läheskään valmiiksi katsottuna, tytön toinen nimi on valmiina, mieheltä tuli niin yllättävä ja suloinen ehdotus että sanoin välittömästi että toi on meijän tytön toka nimi jos tyttö vaan saadaan! Pojan nimistä mulla on muutama ehdotus, yks ihan lemppari mutta miehen mielestä liian ruotsalaisen kuuloinen - ei ees oo! =) Taivuttelua siis jos joskus tulee tarvetta! :D
Nyt taas kouluhommiin ja valmistautumista iltavuoroon!
Voi mua... Vasta tähän TODELLA mukavaan yhteisöön liityin ja nyt ikävä kyllä jättäydyn joksikin aikaa pois... =( Kirjoittelu ei oikein ottanut tuulta alleen. Vika ei ole yhteisössä vaan ihan vain minussa.. =(
Ennen kuin minun annetaan luvan kanssa kuumeilla KUNNOLLA, ei minun ole järkeä käydä täällä " kiusaamassa" itseäni... Odottelen syksyyn, jolloin näillä näkymin luovumme ehkäisystä. (HUOM! NÄILLÄ näkymin... Voihan se mies tietysti tarkoittaa syksyä 2009..)
Nyt siis vain odotan syksyä syksyä syksyä syksyä.......! Silloin lupaan tulla takaisin jännäilemään ja kuumeilemaan oikein kunnolla. =)
Toivotan kaikille onnea ja menestystä yritykseen/odotukseen ja kaikkeen mahdolliseen. Täällä on mukavaa porukkaa!!! =D
Kiva kun olit käynyt ilmoittautumassa! Kuulostaa hurjalta noi piikittelyt. Uskallatko itse vai laittaako sun mies ne? Mutta kyllähän varjokaskin oppi siihen nopeasti, vaikka olikin kuulemma piikkikammoinen. Voimia ja tsemppiä tähän hoitorumbaan! Mikä päivä sulle on suunniteltu se ivf, noin niinkuin suurinpiirtein? Olisko se mahdollisesti jo ens viikolla?
Terveiset kaikille muillekin Ensikoille!
T. Enska-konkari -Q-
... ja negaahan se näytti sekin. Eli tolla Aconin early detectionilla testasin. Jään siis oottelemaan menkkojen alkamista. Ja kerran nega tuli, niin uskallan juoda tänään kavereitten kanssa niin kuin alunperin suunniteltiinkin. (Näemme koko kaveriporukka melko harvoin ja tälle illalle sitten suunniteltiin bileet jo alkukesästä, kun on kaveripiirissa taas tapahtunut niin paljon ja kaikkea pitää juhlistaa. :) )
Ihanaa, että on perjantai!! Ja hienoa keliä luvattu vielä.
Passionatelle toivotan kärsivällisyyttä (ja tsemppiä miehen taivutteluun, kyllä me naiset aina keinot keksitään) - ja nythän on jo melkein syksy : ) Tervetuloa takaisin ihan koska vaan!
Peipposkalla oli aika härdelli eilen - aika reipas olit tosiaan! Toivottavasti asiakas osaa arvostaa, ja saat bonusta vaikkapa huomattavan palkankorotuksen muodossa ; )
Adetelle paljon voimia - kauhean ikävää tuollainen. Peukut on pystyssä puolestasi!
Naksu, mäkin nukun AINA vatsallani; siitäkös tää homma kiikastaakin?? Nyt alkaa selällään nukkumisharjoittelu, välittömästi.
Kiitti Killa (ja kaikki muutkin tsempanneet), kyllä tää nyt vaan pahasti tätyläiseltä alkaa näyttää, vaikka vielä ollaankin ihan tuhruttelun asteella. Mulla on otettu jo keväällä ne TSH, FSH, klamydia, prolaktiini ja papa-näytteet, ja mitä kaikkia niitä nyt olikaan. Ja kaikki oli ainakin tk:n mukaan ihan normaaleja. Ne toimitettiin jo silloin valmiiksi tyksiin. Nää seuraavaksi otettavat on nyt vielä jotain muita näytteitä, mutta en osannut muita niistä näytelapuista tulkita kuin HIV:n... Voi kun mä toivon, että pääsisin sitten nopeasti varsinaisiin hoitoihin tuon ekan käynnin jälkeen - nyt on sellainen olo, että vatsa vaan auki, jos tarvetta on, eikä haittaa ollenkaan mitkään toimenpiteet, jos vihdoinkin sen oman vaavin saisin aluilleen!
Kaikille puuhakasta perjantaita - Jessis on näillä näkymin edelleen nettipimennossa viikonlopun (kyllä maalla on mukavaa!)!
Tervetuloa mukavaan joukkoon juttelemaan Vanilja, Dheal ja Mineah! Ja Mineahille pahoittelut negasta :(
Gallupit: Meillä kummankin vanhemmat ovat vielä elossa ja lisäksi minun äitini vanhemmat. Aika monella tuntuu olevan lapselle isomummuja ja vaareja tulossa, mikä on kyllä tosi kivaa! On sitten paljon hellijöitä ja eri-ikäisiä ihmisiä sitä elämänkokemusta rikastuttamassa. Jollain taisi olla jopa viidettäkin sukupolvea elossa! Huimaa! Vauvasta ilmoittamista ei olla sen tarkemmin mietitty, mutta kiva olisi kyllä kertoa ihan kasvotusten eikä puhelimessa. Harmi vaan että nähdään aika harvoin kun kaikki asutaan ihan eri puolilla Suomea.
Yritystä meillä ollut huhtikuusta asti, eli neljättä kiertoa mennään. Ja nimiä minä olen jo kovastikin tulevalle lapselle miettinyt (mietin jo pitkään ennen yrityksen aloittamistakin, kun minusta nimet on jotenkin hirveän kiinnostavia). Tytölle olisi monia vaihtoehtoja mutta pojalle on vaikeampi keksiä hyvää. Ja miehen kanssa ei olla näistä sen enempää vielä juteltu.
Kiitokset ovispohdinnoista Dese, Killa ja Käärö! Luulisin että se minun viime kierto sitten oli ovikseton, ja toivottavasti se venyminen sitten johtui vaan siitä. Olisi nimittäin hurjan kiva saada nämä kierrot tasaisemmiksi... Toisaalta kyllä vähän huolestutti nuo Käärön kokemukset, ja se että oireista huolimatta ei voi olla varma siitä että ovuloi...
Sara-Maria: Kiva että jaksat tuota esittelylistaa päivitellä! Ja kotona siivotakin vielä... voi kun mäkin joskus saisin itsestäni irti edes vähän muuta kuin sen ihan pakollisen pyykinpesun ja pahimpien pölymakkaroiden hätistelyn johonkin rappusten alle ;)
Ninca: varmasti on kyllä sydän jo ehtinyt hypellä siellä lekurilla! Toivotaan että kyse olis siitä ovulaatiosta eikä mistään kohdunulkoisesta tai muusta ikävyydestä!
Apilalla on piinailua ja Biancolla, Nennaliinalla ja Linnealla myös tosi jännät päivät! Peukkuja pidetään että täti ei löydä teille, mutta ne kummatkin viivat sen sijaan löytäisivät!
Adette: Täälläkin on peukut ja varpaat pystyssä että pikkuisella kaikki olisi hyvin!!
Peipposkan päivä kuulosti aika järkyltä =/ Onneksi olet hengissä vielä! Mun eilinen päiväohjelma oli lähinnä: herätys klo 6, töissä/vauvapalstalla neljään, ruokaa, löhöilyä, puutarhatöitä ja telkkaria kymmeneen ja sit unille. Että aikas tylsää mutta aika rentoa myös :)
Oona: nuo sun nakkihimot sai mut hihittelemään täällä itsekseni =) Nyt taas viereisessä huoneessa luullaan että mä oon pöllö.
Passionatelle vielä kärsivällisyyttä toivotan, kohta se syksy tosiaan jo on!
Ja kaikille enskoille vielä plussaonnea! Kukas olis seuraava?
T: Merihepo (kp 17/31-38)
kiitos kaikille tsemppauksesta,mutta ei tällä kertaa ollut onnea matkassa...tuli tyly tuomio..alkuraskauden keskenmeno..katottiin vielä hcg ja oli tipahtanu siitä 842--> 70, että se siitä sitten...
palailen sitten joskus!
adette
Ihan ekaksi Adettelle peukutusta että kaikki olisi kuitenkin hyvin!
Mineahille pahoittelut negasta! Minunkin piinailuni loppuivat, täti kurvasi paikalle eilen säännölliseen tapaansa. Onneksi en ehtinyt tehdä turhia testejä. Jos tässä tilanteessa on jotain hyvää, niin ainakin se että kierto on tullut tosi säännölliseksi. Eipähän tartte turhaan piinailla ja testailla.
Vaniljalle peukutuksia, että tämä hemmetin täti ei löytäisi sinne!
Nyt otan kyllä taas ovistestit taas käyttöön. Mulla ei ole oviksesta minkäänlaisia oireita, jos nyt sitten edes ovuloin? Kerran aikaisemmin mulla on niitä testejä ollut, ja silloin ne kyllä näyttivät ovista. Mutta eihän sitä tiedä ovuloiko sitä silti joka kierrossa tai yhtään siihen aikaan kun itse kuvittelee?
Mooli: jos vaan haluat ja viitsit niin kerro vähän enemmän noista hoidoista! Kai se meilläkin olisi kohta edessä hoitoihin lähtö, jos vaan mies suostuu (ei olla keskusteltu asiasta lainkaan). Yleensä tuo mun mies on sellainen, että vaatii jonkin aikaa sulatellakseen uusia asioita, mutta suostuu kyllä sitten. Toivottavasti tässäkin asiassa kävisi niin.
Passionate: toivottavasti teilläkin pian tilanne muuttuu ja pääset kuumeilemaan tosissaan! Tiedän kyllä tunteen, sillä itsekin jouduin odottelemaan vuoden verran ennen kuin mies suostui siihen että vauva saa luvan tulla. Ja mulla oli silloinkin jo ikää yli 30-v. eli tuntui että apua, aika kuluu ja vanhenen vaan ja mahdollisuudet vauvan saamiseen sen kun huononee.
Galluppeihin: Meillä yritys aloitettu jo yli vuosi sitten eli juhannuksena -05.
Meidän lapsilla ei tule olemaan paljonkaan sukulaisia hemmottelemassa (eikä paljon potentiaalisia lapsenvahteja, eli emme sitten varmaan koskaan enää pääse lähtemään mihinkään...), kuten melkein kaikilla kuulosti olevan. Elossa ovat vain mun vanhemmat. Miehen vanhemmat ja molempien kaikki isovanhemmat ovat kuolleet. Meillä taitaa olla molemmilta puolilta sukuvikana tämä, että lapset tehdään vasta vanhemmalla iällä, ja sitten vanhemmat ja isovanhemmat ehtii kuolla... No, ei mahda mitään.
Nimistä: Molemmat ollaan sitä mieltä, että nimen pitää olla sellainen joka löytyy kalenterista, eli ei mikään kovin erikoinen. Ei kuitenkaan sellainenkaan, että saman nimisiä on 5 samalla luokalla... Pojan nimiä on mun mielestä vaikeampi keksiä, tytön nimiä mulla olisi jo useampi hyvä mietittynä.
Päiväohjelmaakin oli kyselty. Herään klo 5.30 - 6.00, seitsemältä lähden töihin. Neljältä olen kotona ja iltapäivät kuluvat lähinnä hevosharrastuksen parissa ja loppuilta sitten miehen kainalossa sohvalla. Tietokonetta en uyleensä kotona edes avaa, töissä sitä saa tuijottaa ihan tarpeekseen. Miehelläkin on aika paljon harrastuksia, joten kotitöitä teemme lähinnä viikonloppuisin, ja kyllä meillä sitten välillä on sen näköistäkin... Molemmat ollaan enemmän sellaisia ulkoilmaihmisiä kuin kotona kököttäjiä. Se kyllä sitten haittaa jonkin verran tätä vauvan yrittämistäkin. Kun päivät molemmat touhuamme kaikenlaista ulkona, niin sisälle tullessa sitä on monesti niin väsynyt että ei vaan enää jaksa pupuilla, vaikka haluaisikin.
Tänäänkin on hevostelua tiedossa, menen raveihin ajamaan yhtä heppaa. Pitäkäähän peukkuja että menisi hyvin.
Mahallaan nukkumista en harrasta, taidan enimmäkseen nukkua kyljelläni. Joten siitäkään ei voi meidän tärppäämättömyys johtua, mistä sitten johtuneekaan...
Nyt alkaa olla niin kova nälkä että lähden syömään! Mukavaa perjantaita kaikille enskoille!
...Voi että, en tiedä mitä sanoisin! Pahoittelut kuitenkin, en osaa edes kuvitella kuinka paha sun on olla tällä hetkellä! Sure surusi rauhassa, usko tai älä niin kyllä se siitä vielä paremmaksi muuttuu! *halaa*
[color=68228B]Adette! Pahoittelut tuosta! Jotenkin kaikkein pahimmalta tuntuu, kun jollekin ensin luvataan, mutta sitten otetaankin pois! :' ( Kovasti voimia sulle![/color]
Killa
heipä hei.
olen tässä muutamana päivänä käynyt lukemassa juttujanne ja päätin nyt tulla " kaapista ulos" ja kysästä huolittekote mut mukaan keskustelemaan kanssanne? kirjoittelin aiemmin kesällä haavailijoiden puolelle mutta nyt kun mies vihdoin lämpeni vauva-ajatukselle niin aattelin sirtyä tänne ensikoiden seuraan. yritys siis alkaa ens kierrosta ja tässä kovasti jo tätiä odottelen et sit pääsis kunnolla yrittämään. ikää mulla on 23 vuotta ja miehellä 27 vuotta. kotona meillä pörrää myös nelikuinen koiranpentu.
opiskelen hoitoalaa ja muutaman vuoden päästä pitäisi valmistua kätilöksi... tai noh.. se valmistuminen toivon mukaan siirtyy vuodella sillä haluan olla ainakin vuoden kotona vauvan kanssa ;)
Minä vietän tässä lomapäivää, nukuin oikein pitkään ja nyt olen vain surffaillut netissä... Mies kävi tuossa ruokatunnilla kotosalla, ja jotain mukavaa pitäs keksiä illaksi kun huomenna lähden pariksi päiväksi reissuun näyttelyihin koirien kanssa.
Pitääpäs käydä väsäämässä jonkinmoinen pikku esittely tuonne. :)
Täti tuli kylään maanantaina, ja tänään näyttää lähteneen poissa (toivottavasti ei kenenkään teidän luo!), jotenkas tässä kuussa olisi tarkoitus yrittää paneutua kovasti tähän vauvahommaan. Ovis näyttää että voisi osua viikonlopulle, jolloin jopa olen vielä kotona enkä reissussa niinku pari muuta viikonloppua tässä kuussa... Tekisi mieleni käydä ostamassa niitä ovistestejä, osaakos kukaan suositella millasia kannattas ostaa ? Ne ovat ihan uus juttu mulle, en ole koskaan käyttänyt tai perehtynyt niihin :)
Pitäs lähtee koirien kaa lenkille, ja sitten jos väsäis vaikka makrulaatikon uunin miehen mieliksi :)
Adette, voimia sinulle suruusi :,(
Ja Dheal: minäkään en ole mikään asiantuntija noiden testien suhteen, mutta halvimmalla niitä (sekä ovis- että raskaustestejä) taitaa saada netistä tilaamalla. Ainakin sellaisista paikoista niitä voi tilata kuin kotitestit.com ja mammaksi.fi. Itse tilasin nyt sellaisen paketin jossa on molempia testejä.
Ehätinkö ensin tänne kuulumisia kirjoittamaan?
Tein äsken raskaustestin ja negaahan se näyttää. Kummastuttaa vain, koska olen jo 6 päivää myöhässä ja ikinä ei ole menkat niin myöhässä olleet. Johtuneekohan sitten testistä, käytin sitä apteekin omaa testiä, onkohan se mitenkä luotettava?
Ajattelin kohta lähteä hetkeksi töihin ja käydä sitten ostamassa toisen testin, ehkä se selventää asiaa, jos tuo apteekin testi ei vain vielä näytä mulle mitään.
Ei vaan ole kivaa elää epätietoisuudessa.