Pahanmakuiset tai välttävät elintarvikkeet, joiden ostaminen oli pettymys
Innoissani ostin Pirkan keksejä, "kolmen suklaan pehmeä cookie 275g" vaaleanpunaisessa pakkauksessa. Psk.aahan se oli. Ällöttävän teollisen makuisia.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Annas maustetut piparkakut, piparminttu ja toffee. Jotenkin luonnottomasti liikaa makua, varsinkin piparmintussa. Kun olisi hammastahnaa piparkakun päällä.
Mäkin ostin jouluksi noita toffeepipareita enkä kauheasti tykännyt. Joku palanutta muistuttava maku niissä oli ja tosiaan ällömakeita. Muuten kyllä tykkään kyseisistä pipareista, mantelin ja appelsiinin makuiset on hyviä. Nykyään mennään perusmauissakin liikaan erikoisuuden tavoitteluun, huomaa mm. eri makeismakujen sotkemisesta keskenään/jäätelöön.
Juhlapöydän konvehteja. Kurjaa maitosuklaarasvamössöä.
Pirkan saaristolaiskalapihvit (pakaste), hyi yöks roskiin lensi saman tien ja meinasin oksentaa. Olen kaikkiruokainen ja pidän lähes kaikesta ruoasta, mutta noissa maku ja koostumus oli ihan hirveä (koostumus sellainen mössömäinen kuin joku olisi valmiiksi jo pureskellut sen)
Suurin osa noista uusista vegetuotteista-harmillista myös kotimaisista on epäonnistuneita. Testattu on ja kaikki vähän niinkuin tuotekehitysvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Sweetie. Kamalan kitkerän ja karvaan makuinen. Sama rambutaanin kanssa. Ei ikinä enää kumpaakaan. Avokado taas ei maistu miltään ja on vain semmoista töhnää. Sekin oli pettymys, vaikkakaan ei pahan makuinen. Sitä kuitenkin käytän sitten jos tekee jotain ruokaa, johon sitä on hyvä laittaa, mutten yksistään syö.
Laitan avokadon päälle aina vähintään sitruunaa tai sitruunapippuria. Mieluiten vielä katkarapuja. 😋
Mulle oli pettymys Juustoportin Hyvin makeuttamaton kreikkalainen jogurtti (maku marjoista). Maistui pahvilta.
Vierailija kirjoitti:
Nuudelit oli pettymys.
Lidlin nuudelit aivan kammottavia. Ehdottomasti parhaimmat Mama-nuudelit..
Vierailija kirjoitti:
Monet leivonnaiset joita myydään. Esim.Elosen pullat ja kakut ei maistu miltään. En ymmärrä, miten ammattileipurit ei osaa tehdä herkullisen maistuvia tuotteita! Sitäkään en ymmärrä, miksi monet niitä silti ostaa. Eikö väki huomaa ettei ne maistu miltään?
Tästä olen samaa mieltä, joskin lisäisin, että jos maistuvat joltain, niin ällöttävän ylimakealta. Monissa tehdaskakuissa ja -kääretortuissa on ällöttävän makea hillotäyte, josta ei erotu mitään selkeää makua. Myös useimmat jäätelöt ovat ihan liian makeita - meillehän suorastaan tuputetaan karkin ja jäätelön risteytyksiä.
Nyhtökaura. Nyhtöhinta kaurahärkäpapuhernesekotuksesta ilman makunautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sweetie. Kamalan kitkerän ja karvaan makuinen. Sama rambutaanin kanssa. Ei ikinä enää kumpaakaan. Avokado taas ei maistu miltään ja on vain semmoista töhnää. Sekin oli pettymys, vaikkakaan ei pahan makuinen. Sitä kuitenkin käytän sitten jos tekee jotain ruokaa, johon sitä on hyvä laittaa, mutten yksistään syö.
Laitan avokadon päälle aina vähintään sitruunaa tai sitruunapippuria. Mieluiten vielä katkarapuja. 😋
Mulle oli pettymys Juustoportin Hyvin makeuttamaton kreikkalainen jogurtti (maku marjoista). Maistui pahvilta.
Mun mielestä avokadot ovat välillä aivan kammottavan mauttomia ja välillä ihana, kermainen maku. Ostan yleensä Hass-lajikkeen avokadoja ja kypsyvän loppuun kotona, kun ne ready-to-eatit on välillä menny biojätekuntoon..
Vierailija kirjoitti:
Chia-siemenet ei vaan ole suutuntumaltaan eikä maultaan laisinkaan mun makuun.
Joku hiton Low Carb ”näkkäri”, sellanen kapea ja pitkä. Yäk. Kovasta hypetyksestä huolimatta rn saa lehtikaalta syötyä mitenkään muuten kuin smoothiessa. Ja siitä tuli mieleen Pirkan pakastetut avocadokuutiot; niissä oli suolaa! Yäkyäk sillekin.
Lehtikaalta???
Valkosipulilla maustetut einekset ovat pahoja,sensuroin niitä.
Kingis bites salmiakki
On vähän samaa makua kuin jäätelön sisällä olevassa sydämessä, mutta salmiakkimaisuus puuttuu kokonaan. Kuin salmiakkiversio halpisjoulukalenterisuklaasta. Kalliskin vielä!! En enää toiste osta enkä sitä hyvällä mainosta.
Juhlapöydän konvehdit ja kaikki, missä on kuminaa
Vierailija kirjoitti:
Kingis bites salmiakki
On vähän samaa makua kuin jäätelön sisällä olevassa sydämessä, mutta salmiakkimaisuus puuttuu kokonaan. Kuin salmiakkiversio halpisjoulukalenterisuklaasta. Kalliskin vielä!! En enää toiste osta enkä sitä hyvällä mainosta.
Joo, hyi kingis bites! Mauttomia (ainakin se original, salmiakista en tiedä) ja hirveä suutuntuma, jää sellainen rasvakerros suuhun. Hrrr, puistattaa jo ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Rostis. Karjalanpiirakoita joiden sisään on leivottu munavoi, odotin että on hyvää. Mutta se oli kuivikasta ja tylsää. Ihan kuin munavoissa ei olisi voita ollenkaan.
Ai mun mielestä rostis oli ihanaa, reunattomaan rapeita! Harmittelin että kaupassa oli vain 2 jäljellä!
Vierailija kirjoitti:
Nyhtökaura. Nyhtöhinta kaurahärkäpapuhernesekotuksesta ilman makunautintoa.
Nyhtökaura on niin hyvää, erityisesti se savupaprika-bbq Delikaura! Nude on kieltämättä mautonta, mutta onneksi sen voi maustaa mieleisekseen.
Herkkutilan Port Salut -juustoviipaleet. Pidän yleensä kaikenlaisista juustoista, voimakkaanmakuisistakin. Mutta tämä juusto oli minusta pahaa. Ja se kamala haju!
En tykännyt Rostiksesta, vetinen ja liian suolainen.
Avokadon ystäville, Lidlistä oon talvisin löytänyt sellaisia tosi kookkaita, vihreitä avokadoja, todella herkullisia. Lajiketta en muista mutta Etelä-Afrikasta ovat.
Vaasan leipomon Virossa valmistetut laskiaispullat. Mies osti niitä ja never, ever again! Esanssinen äklöpulla