Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi saada ystäviä lukiossa?

Vierailija
22.01.2021 |

Asutaan periaatteessa samalla paikkakunnalla kuin millä lukio sijaitsee, mutta itse koululle on noin 20km ja bussien aikataulu on melko huono. Reitit loppuvat siis 18-20 välillä.

Suurin osa muista asuvat toisella puolella kaupunkia. Tunnen kourallisen ihmisiä täällä mutta he ovat vähän sen tyyppisiä että vain lukittautuvat kotiinsa pelien ääreen. Itse haluaisin siis tehdä viikonloppuisin jotain kavereiden kanssa eikä pelaaminen oikein kiinnosta.

Miten vois tutustua ns. ”Suosittuihin ihmisiin”? Tuntuu vähän siltä kun olisi eristettynä muista koska etäisyys täältä on tosin noin pitkä eikä yksikään muu samasta koulusta asu täällä.

Sori jos oli sekava mutta kaipaisin vaa vähän enuvo teiltä viisaammilta

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiopetuksessa sentään on jotain mahdollisuuksia, etäopetuksessa ei kyllä tutustu.

Vierailija
2/13 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiopetuksessa sentään on jotain mahdollisuuksia, etäopetuksessa ei kyllä tutustu.

Totta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/13 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

susta ei koskaan tuu mitään jos liittoudut suosittujen kanssa. Kysy gamereiden steam nimi.

Vierailija
5/13 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

susta ei koskaan tuu mitään jos liittoudut suosittujen kanssa. Kysy gamereiden steam nimi.

En itse pelaa ja ei tarvii olla ”suosittu” mutta joku joka ei oo vaa kotonaan vaan haluis nähdä ja tehdä viikonloppuisinki

Vierailija
6/13 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme Suomessa eli päihteiden käyttö lienee varmin pääsylippu ns. suosittujen piireihin lukio-aikoina. Toisaalta lukio on hyvin lyhyt aika ihmisen elämässä ja kohta olet jo korkeakoulussa saman kysymyksen äärellä. Ns. suosittujen piireistä kannattaa poistua oikeaan aikaan sillä monen tie vie korkeakoulun sijaan vankilaan tai mullan alle.

Vierailija
7/13 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme Suomessa eli päihteiden käyttö lienee varmin pääsylippu ns. suosittujen piireihin lukio-aikoina. Toisaalta lukio on hyvin lyhyt aika ihmisen elämässä ja kohta olet jo korkeakoulussa saman kysymyksen äärellä. Ns. suosittujen piireistä kannattaa poistua oikeaan aikaan sillä monen tie vie korkeakoulun sijaan vankilaan tai mullan alle.

En halu käyttää päihteitä enkä haluis että kverit hirveemmin käyttäis myöskää

Vierailija
8/13 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten et "suosittuja ihmisiä" löydä.

Vierailija
9/13 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten et "suosittuja ihmisiä" löydä.

Osa vaikuttaa iha fiksuilta jotka eivät alaikäisinä juo

Vierailija
10/13 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koululla jotain harrastustoimintaa. Lapseni on lukion ekalla ja harva se päivä on iltaan asti tai viikonloppuna koululla näiden harrastusten parissa. Kyseesä kyllä "erikoislukio", ja tämä harrastustoiminta liittyy siihen.

Suosittuja on varmaan monenlaisia, mutta jos näitä perinteisiä teinisarjoista tuttuja suosittuja tarkoitetaan, niin uskoisin, että täällä päin heidän vapaa-ajanviettonsa on aika hurjaa ainakin minun makuuni. Siis päihteitä ja ympäriinsä autolla ajelua. Olen ihan tyytyväinen, että omani viihtyy nörttipiireissä.

Vierailija
11/13 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koululla jotain harrastustoimintaa. Lapseni on lukion ekalla ja harva se päivä on iltaan asti tai viikonloppuna koululla näiden harrastusten parissa. Kyseesä kyllä "erikoislukio", ja tämä harrastustoiminta liittyy siihen.

Suosittuja on varmaan monenlaisia, mutta jos näitä perinteisiä teinisarjoista tuttuja suosittuja tarkoitetaan, niin uskoisin, että täällä päin heidän vapaa-ajanviettonsa on aika hurjaa ainakin minun makuuni. Siis päihteitä ja ympäriinsä autolla ajelua. Olen ihan tyytyväinen, että omani viihtyy nörttipiireissä.

Kuuluuko seksinki harrastaminen heidän vapaa-ajan viertionsa?

Vierailija
12/13 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/13 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän