Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahanmakuiset tai välttävät elintarvikkeet, joiden ostaminen oli pettymys

Vierailija
22.01.2021 |

Innoissani ostin Pirkan keksejä, "kolmen suklaan pehmeä cookie 275g" vaaleanpunaisessa pakkauksessa. Psk.aahan se oli. Ällöttävän teollisen makuisia.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: 175g

Ap

Vierailija
2/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rostis. Karjalanpiirakoita joiden sisään on leivottu munavoi, odotin että on hyvää. Mutta se oli kuivikasta ja tylsää. Ihan kuin munavoissa ei olisi voita ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet suklaakonvehdit on pettymys

Vierailija
4/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin jotkut vihreät isossa purkissa oleva  oliivit

Samoin Lid Suomi ky. Greippi lonkero ( ihan liian imelää). 

Ja jottein nyt vaikuta, että olen joku Lidl-vihaaja, niin ostan paljon sieltä tarvikkeita ja siksi kai nämä nyt sattuivatkin mieleeni.

K-ketjun joku tulinen salsa on myös ihan mitäänsanomaton, ei ole tulinen ja lisäksi hintakin on vielä kallis.

Mutta kivemi olisi aina antaa vinkkejä hyvistä tuotteista.  Kuten vaikka monet Lidlin Bratwurstit tai K-kaupan umamimausteseost, tai S-marketin tulinen salsa.

Vierailija
5/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegme tikka masala. Ei maistunut miltään, ei ainakaan tikka masalalta.

Vierailija
6/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bataatti. Varmaan hyvää siellä, missä se kasvaa tuoreena ja missä on perinteitä bataattiruoista. Mutta ihan omituisen makuista, olen monta vuotta yrittänyt eri muodoissa syödä.

Vierailija
7/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinoidut lihat.

Vierailija
8/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oreo-keksejä on kehuttu niin, että alkoi kiinnostaa, mikä voi olla Domino-keksejä parenpaa. Ei ainakaan Oreo. Niistä tuli hikka, ja kitalakeen jäi jauhomöykky.

Palkitut kaura-siemenpyörykät. Inhottavan kitkerä maku. Jäivät syömättä, mikä on minun huushollissani harvinaista.

Ostin tarjouksesta Hyvin-jogurttia, kolmea eri laatua. Kaikissa oli kitkerä, viipyilevä maku, ja itse purkki (jonka leikkaan aina poikki ja kaavin sisäpuolelta) piti sulkea muovipussiin, koska keinotekoinen haju leijaili keittiön roskiksesta olohuoneeseen asti.

Vierailija
9/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas maustetut piparkakut, piparminttu ja toffee. Jotenkin luonnottomasti liikaa makua, varsinkin piparmintussa. Kun olisi hammastahnaa piparkakun päällä.

Vierailija
10/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne thaikuutiopakasteet. En tiedä mitä siinä paketissa oli, mutta ei ainakaan mitään syömäkelpoista elintarviketta. Y-ö-k-s!!!!!

Vierailija
11/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chia-siemenet ei vaan ole suutuntumaltaan eikä maultaan laisinkaan mun makuun.

Joku hiton Low Carb ”näkkäri”, sellanen kapea ja pitkä. Yäk. Kovasta hypetyksestä huolimatta rn saa lehtikaalta syötyä mitenkään muuten kuin smoothiessa. Ja siitä tuli mieleen Pirkan pakastetut avocadokuutiot; niissä oli suolaa! Yäkyäk sillekin.

Vierailija
12/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne thaikuutiopakasteet. En tiedä mitä siinä paketissa oli, mutta ei ainakaan mitään syömäkelpoista elintarviketta. Y-ö-k-s!!!!!

Haha siis joo! Ensin tappelet sen kuution lämpimäksi ja kun syöt sitä edelleen puoliksi jäistä ja ouoliksi kiehuvaa ”annosta”, mietit miten joku Glorian Ruoka&Viini on IKINÄ valinnut moisen tuotteen parhaaksi pakasteeksi ikinä. Tai joo, rahan takia tietty, mut silti...

Vierailija
13/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään noista ap:n haukkumista Pirkka-kekseistä! Tosin oon perso makealle ja kaikki, missä on suklaata, menee. :D

Vierailija
14/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweetie. Kamalan kitkerän ja karvaan makuinen. Sama rambutaanin kanssa. Ei ikinä enää kumpaakaan. Avokado taas ei maistu miltään ja on vain semmoista töhnää. Sekin oli pettymys, vaikkakaan ei pahan makuinen. Sitä kuitenkin käytän sitten jos tekee jotain ruokaa, johon sitä on hyvä laittaa, mutten yksistään syö.

Vierailija
15/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumle snacks choco chewies. Pliisumpi maku kuin normi dumleissa ja sisällä oleva toffee ei ole sileää vaan on suussa ihmeen möykkyistä.

Vierailija
16/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

soijarouhe

Vierailija
17/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiju-margariini. Kauhean makuista. Lisäksi karsinogeenista. Ja koulussa lapsillekin syötetään.

Vierailija
18/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän kaupoissa myytävä sushi (Itsudemo) on hirveän pahaa. Koskaan ennen en ole saanut kaupasta syömäkelvotonta sushia, ja olen sentään ostanut pakastesushejakin. Tässä jopa wasabi oli pahaa.

Vierailija
19/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet leivonnaiset joita myydään. Esim.Elosen pullat ja kakut ei maistu miltään. En ymmärrä, miten ammattileipurit ei osaa tehdä herkullisen maistuvia tuotteita! Sitäkään en ymmärrä, miksi monet niitä silti ostaa. Eikö väki huomaa ettei ne maistu miltään?

Vierailija
20/43 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuudelit oli pettymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi