Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puolisosi olisi rakastunut / ihastunut toiseen, haluaisitko tietää vai eläisitkö mielummin valheessa?

Vierailija
22.01.2021 |

Luin juuri toista keskustelua jossa varattu nainen mietti että miten hänen tulisi toimia koska on ihastunut toiseen mieheen, kuvioissa lapset yms. Ilmeisesti hän päätti olla kertomatta kenellekään, jäädä liittoonsa ja olla tuhoamatta perheitä. Laittoi omat tunteensa epäitsekkäästi sivuun, ihailtavaa käytöstä.
Sitten aloin miettiä että jos oma puolisoni olisi ihastunut toiseen, jäisi liittoon ainoastaan lasten takia ja minulla ei olisi mitään käsitystä siitä että hän ei oikeasti halua olla kanssani... Haluaisinko tietää? Luultavasti. Ehkä. Hmmm.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumiset ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
2/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumiset ei kiinnosta eikä oikeastaan rakastumisetkaan, jos toinen päättää jäädä liittoon ja ainakin jotain tunteita minua kohtaan löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää. Keskustellaan näistä asioista, niinkuin pitkässä parisuhteessa kuuluukin.

Vierailija
4/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi suhde, niin saisi pakata kamppeensa ja hävitä ihastuksensa luo. En jaksaisi tuollaista häiläämistä.

Vierailija
5/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni olisi todella voimakkaasti ihastunut tai jopa rakastunut toiseen naiseen niin haluaisin tietää asiasta.

Vierailija
6/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut miehen työpaikalta juoksivat kertomaan minulle . Kertoivat hyvinkin tarkasti kaikki asiat: missä, miten. Minulle tuli hermoromahdus ja vuosien masennus. 

Vierailija
7/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun haluaa olla naimisissa minun kanssani niin ei kiinnosta. En ole mustasukkainen. Jos jossain vaiheessa haluaa lähteä niin tie on vapaa.

Vierailija
8/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin haluaisin tietää, koska meidän suhde olisi silloin loppu.

Vierailija
9/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut tai rakastunut, kyllä se kiinnostaisi, jos/kun asia liittyisi kuitenkin meidän suhteen tai oman elämän koettuun tyytyväisyyteen. Näkisin välttämättömänä että parisuhteen tilasta keskustellaan.

Ihastuksia voi tulla ja mennä. Useimpien liittojen aikana niitä käsittääkseni tulee yksi tai useampia. Ihastukselle voi olla monia syitä. Niitä tarttis sit vaan pohtia.

Vierailija
10/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkään normaali aikuinen ihminen ei kerro kumppanille tunteista toiseen, mikäli ei aio asialle mitään tehdä. Itse en kerro, enkä halua kuulla. Aikanaan tunteet menevät ohi.

Mitä ihmeen hyötyä näiden jakamisesta olisi? Pelkkää pahaa mieltä, turhaa mustasukkaisuutta ja epävarmuutta.

Jotenkin rajatonta ja lapsellista käytöstä minusta tuollainen kaiken kertominen. Ei se ole suhteen idea.

Vierailija
11/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah. Mistä sen sitten tietää, haluaisiko se jäädä minun kanssani suhteeseen vai ei? Jos haluaisi, niin ei sitä sitten tarvitsisi tietää. 

Tosin asiasta on kokemusta, ja mies muuttui niin ärsyttäväksi ja ailahtelevaksi ja ahdistuneeksikin, kun koitti piilotella asiaa minulta. Ja koska tietysti osasin vuosien yhdessäolon jälkeen epäillä jotain, niin raivosi ja syytti harhaluuloiseksi. Oli kyllä niin läpinäkyvä, että tiesin asian jo ennenkuin jäi kiinni omaa tyhmyyttään. 

En kyllä usko, että olisi jäänyt minun kanssani, jos tuo ihastus vain olisi hänet huolinut.

Vierailija
12/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos puoliso on todella rakastanut toiseen, niin sen saa kyllä tietää.

Se nimittäin tarkoittaa avio / avoeroa.

Jos on syvästi rakastunut toiseen, niin silloin ei omalla liitolla ole puolisolla enää merkitystä.

Ihastuminen on sitten aivan eri juttu, niitä tulee ja menee, ovat ohimeneviä eivätkä johda suhteisiin välttämättä.

Vierailija
13/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ja se olisi todella kova paikka. Luultavasti ottaisin eron. Mutta kaikilla ei ole näin, vaan jotkut osaavat suhtautua kylmänviileästi, ainakin mulle ovat näin kertoneet.

Vierailija
14/14 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä suhteessa ei pienillä ihastumisilla ole mitään merkitystä, tulevat ja menevät, eikä niiden takia ole mitään syytä kumppanin mieltä pahoittaa.

Jos taas olisi niin umpirakastunut, että haluaisi vaihtaa minut häneen, niin toki haluaisin tietää, ja sitten päästäisin hänet menemään.