Kysymyksiä naisille
Olen viime vuosina tavannut useamman naisen, joita on kiinnostanut ns. pissaleikit. Ehdottaminen on tapahtunut yleensä spontaanisti heidän puoleltaan, enkä koe provosoineeni ketään innostumaan asiasta (no ehkä viime aikoina..). Olen suostunut ja se on ollut kummallekin hyvä kokemus.
Minulle tuo ei alunperin ollut oma fantasiani, mutta viime aikoina se on kasvanut sellaiseksi. Ei sinänsä ole merkitystä kummin päin se tapahtuu, kuuluuko siihen yhdyntä tai jotain muuta - lähinnä kiihotun naisen halusta tehdä se - osoittaa jollakin tavalla totaalista antaumista hetken vietäväksi. Se on minulle aina osa seksiä yhdessä, en koskaan innostuisi pelkästään siitä.
Kysynkin siiis, että:
1) Onko tuo sinulle täysin turn-off vai jossain tietyssä tilanteessa mahdollista?
2) Kuinka yleistä uskot sen ylipäätään olevan - ei kuitenkaan varmaan tule naisten keskinäisissä keskusteluissa hirveän helposti puheenaiheeksi..
3) Jos se on sinulle mahdollista - niin minkälaisessa yhteydessä? Mies vai sinä aktiivinen, mitä muuta asiaan liittyy?
ps. Pls, yritetään pitää mahdollinen keskustelu asialllisena. Tiedän, että aiheuttaa vahvoja mielipiteitä.
M35
Kommentit (9)
' Eritteissä piehtaroiminen' edellista kompatakseni ei tosiaankaan kiinnosta.
Saan pelehtiä oman pissan kanssa muutenkin lääketieteellisistä syistä ihan riittävästi. Ei kiinnosta tuoda sitä seksiin mukaan.
niin on jäänyt jotain traumoja lapsuudesta. Lapsellahan on siinä toisen ikävuoden paikkeilla vaihe, jolloin hän on tosi kiinnostunut tuottamistaan eritteistä. Ja jos siihen vaiheeseen liittyy liikaa jotain hämminkiä niin se voi heijastella näin aikuisiällä. Vai olenko ihan väärässä?
Ei nappaa pissaleikit, paitsi silloin, kun pikkulapsi tepastelee nakuna pihalla ja osaa pissata puun juurelle.
Mutta huomasinpa sen, että synnytyksen jälkeen oli paikat sen verran löysinä, että ureaa tipahti ihan väkisin yhdynnän aikana. Ei se mikään yletön nautinto ollut, mutta ihan luonnollista ja ymmärrettävää. Joten niin voi tapahtua ihan tahtomattaankin. Sittemmin olen kyllä koettanut jumpata lantionpaohjanlihaksia siihen malliin, ettei enää tipahtele.
Ei pissajutuista naisten kesken juuri puhuta. En mä ainakaan tunne ketään kuka kehtais puhua ystävättärelleen asiasta. Muuten voidaan kyllä puhua aika ronskistikin, mutta joku häilyvä raja kulkee s/m, pissin yms kohdalla ettei niistä puhuta. -kai se on vähän tabu?
t. äiti
En yhtään tykkää, että pyytelee, varsinkin kun nykyään usein. Menee kyllä loputkin fiilikset.
Muuten tykkään kyllä monipuolisesta seksistä (eri asennot, suuseksi, peppuseksikin silloin tällöin, sitoakin mut sais), mutta noita pissajuttuja en osaa seksinä pitääkään.
En oikein omalla kohdallani ymmärrä mitä tekemistä pissalla ja seksillä on keskenään.
1) Onko tuo sinulle täysin turn-off vai jossain tietyssä tilanteessa mahdollista?
Tuntuu aika vieraalta jutulta.
2) Kuinka yleistä uskot sen ylipäätään olevan - ei kuitenkaan varmaan tule naisten keskinäisissä keskusteluissa hirveän helposti puheenaiheeksi..
En yhtään osaa sanoa. Luulen, että yleisempää kuin uskoisin.
3) Jos se on sinulle mahdollista - niin minkälaisessa yhteydessä? Mies vai sinä aktiivinen, mitä muuta asiaan liittyy?
En keksi, millainen tilanteen pitäisi olla.
Itse esim pidän erityisen paljon suutelemisesta ja syömisestä. Ja nuorempana olin intohimoinen tupakoitsija. Vieläkin syön kynsiäni.
Epäilen, että eri asteisia neurooseja on jokaisella, ne ovat sivistyksen hinta. Kaikkia niitä ei tarvitse hoitaa, voi vain elää niiden kanssa.
Sitten voimme keskustella myös siitä, mitä tarkoittaa kun nainen tai mies haluaa alistua - ja saa siitä seksuaalista tyydytystä.
kiinnosta piehtaroida omissa eritteissä...jokseenkin ällötävää...mun mielestä.