Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Erittäin taitava ja varma Gilbert. Kaunis ääni. Ammattimainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tuo kasarikankkunen tuolla ykköspallilla ja miksi hän on mukana kisassa yhä? En käsitä... aivan karmea se esityskin... ja kuka hänen keikalleen menisi???
☝️Minä.
Kai sun esiintyjänä on vähän pakko mennä.
😂
Vähän steriiliä tääkin vaikkakin hyvää sinänsä. Tuntuu kuin tuo koittaisi mennä läpi pelkällä teknisellä suorittamisella ja äänensävyllään.
Gilbert menee varmaan jatkoon. Boring.
Robin on valtavan tylsä esiintyjänä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, avaako Gilbert koko esityksen aikana silmiään?
Vastaan itse. Ei avannut ja jätti kylmäksi. Taas omassa kuplassaan esiintyy ei kellekään. Ei vaan säväytä yhtään, kun ei ota kontaktia yleisöön.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo pyhimyksen tiimi toimii? Missä vaiheessa ne tulee mukaan?
Toivottavasti ei koskaan
Oonalla on varmasti tulevaisuutta musa alalla ilman tätä jatkopaikkaa kun. Ymmärrän Redin valinnan
Jaa-a. Kokemus vastaan suoerihana ääni.
Ei tule Redraman porukasta voittajaa.
Onneksi ei päässyt jatkoon. Pelkkä tekninen laulutaito ei riitä.
Olen kyllä Oonan poppiin biisivalintaan pettynyt, jotenkin se originellius kärsi. Olis vaikka ollut Beatlesiä tms. niin ainakin itselleni olisi toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Oona ja Sissi olivat tämän kauden suosikkini. Uskomattoman idiootti päätös Rediltä. Oona oli täysin valmis artisti ja poikkeuksellisen persoonallinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kosketa Gilbert ei.
Mua kosketti kyllä
Robin on Redraman lellikki. Siksi ainoastaan se on tuolla vielä noin kovien esitysten jälkeen. Robinin esitys ei ollut kummoinen vaikka ääni tosin on loistava. Mutta esitys ei ollut.
Kyllä niin pidän peukkuja ettei Robin tippuisi👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍