Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Ihana toi Redrama noissa isoveljeltä lainatuissa, liian pitkissä farkuissa. 😂
No nyt on ainakin hyvä biisi ja Redin tiimin odotusten mukainen biisivalinta
Vierailija kirjoitti:
Juhalla on kyllä todella huono maku!!
Ei voi kyllä muuta sanoa!
Mutta voi luoja, miten kuuma tuo Juha on!! Parrakkaampana niin syötävä :p
Mulla varmaan kuulossa vikaa mutta mun korvaan nämä kaikki kuulosti kamalilta. Lahjakkaita laulajia mutta kappalevalinnat hirveitä.
Ei voi, mutta kyllä tämä vika battle osio jää historiaan huonoimmillaan mitä tulee lauluvalintoihin. Särkyvää oli todella korvia särkevää. Ei taida edes vanha Jackson hitti pelastaa iltaa? Oi mikä hirveä ilta.
Jukka-Poika meni yli valtuuksiensa painamalla nappia, Juha ei tykännyt. Juha tiputtikin sen pois kun kaappasi laulajan toisesta tiimistä. Juha näytti kuka on valmentaja ja kuka apulainen.
Juha ei diggaa pissiksiä, otti mieluummin mäkättämällä laulavan - makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
No ei hyvää päivää juha tapio??
Nyt en ihan ymmärrä tuota valintaa. Halusiko se siis väkisin pois sen naisen jota ei itse ollut valinnut vai mikä logiikka tuossa oli?
Näytti kaapinpaikan JukkaPojalle. Se on Juhan tiimi. JukkaPoika oli nolo painaessaan nappia.
Toki kyse on varmasti myös laulajien tasosta, miten selviytyvät vaikeistakin biiseistä, mutta vähän jää tuotantoa syyttävä fiilis kun harva selviää valituista biiseistä hyvin. Siis niin että veto olisi vaikuttava. Kaikki kun ei ole Celine dioneita tai niitä Bruce Dickinsoneja. Eikä pidäkään olla. Laulajan erityisyys voi olla jokin muu kun käsittämätön talenttius käyttää ääntä. Ja jotenkin nyt tuntuu siltä, että juuri se erityisyys jää monella näiden vaikeiden biisivalintojen alle jotka eivät sovi siihen laulajan omaan juttuun.
Miehellä tosi hyvä ja pehmeä ääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärrä tuota valintaa. Halusiko se siis väkisin pois sen naisen jota ei itse ollut valinnut vai mikä logiikka tuossa oli?
Näytti kaapinpaikan JukkaPojalle. Se on Juhan tiimi. JukkaPoika oli nolo painaessaan nappia.
Just toihan tässä kisassa onkin se pääasia. /s Tai sitten juha vaan vahingossa osoitti täysin katsojillekin minkä verran näillä ns. valinnoilla on väliä. Voikin sitten lopettaa kauden katsomisen tähän.
Robin on todella hyvä! Naisesta ei tunne välittynyt.
Maija kylmäkiskoisena feministinä halusi lytätä taas miestä
"tärkein läksy minkä viet täältä kotiin" vielä ei edes valittu kumpi lähtee kotiin :p
Suostuisikohan Ellinoora tuomariksi? Vilpittömän oloinen ja karismaattinen tyyppi, voisi mun puolestani korvata kenet tahansa tuolta.
Voi itku mikä kamala versio Yön niin ihanasta Särkyvää laulusta. Oikein pahaa teki kuunnella.