Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voice of Finland 2021 OFFICIAL

Vierailija
22.01.2021 |

Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?

Kommentit (4229)

Vierailija
661/4229 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Maijan raikkaasta ja rehdistä itsevarmuudesta, mutta en ole varma onko hän kovin hyvä laulaja.

Vierailija
662/4229 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harakanpesä kirjoitti:

Hiusalan ammattilaiset, millainen tyyli sopisi Sipelle?

No nuo hiukset on hänen tavaramerkkinä. Ei ne tyylikkäät ole mutta sopii kantajalleen.

Olihan hänelle joku aika sitten vaihteeksi lyhyet hiukset.

Jotenkin nuo ovat Sipeä ettei sitä sen kummemmin mieti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/4229 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Maijan raikkaasta ja rehdistä itsevarmuudesta, mutta en ole varma onko hän kovin hyvä laulaja.

Sössöttävää puhetta on raskasta kuunnella.

Vierailija
664/4229 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm Still Standing oli illan paras biisi. Noitten pitäs valita tutumpia hittejä, niistä dumaritkin silmin nähden innostuu.

Vierailija
665/4229 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maijan arviot esiintyjistä on ympäripyöreitä ja samanlaisia. Ylistää ja tervetuloa voiceen. Mitään persoonallista sanottavaa ei häneltä löydy.

Samaa mieltä. Ja sen elehtiminen ja pelehtiminen on todella erikoista ja outoa. Ihan kuin ei olisi kaikki muumit laaksossa... Mitä mahtaa rouva tavoitella tuolla esittämisellään? 

Taasko sä juttelet täällä itseksesi? Pitäiskö taas kerran vihjata ettei ketään edelleenkään kiinnosta yksinäinen vinkumisesi maijasta. 

Sulla pahoja harhoja! Mä en ole tänne kirjoittanut vielä koskaan ennen mitään. Olen toki ennenkin ohjelmaa katsoessani hämmästellyt Vilkkumaan käytöstä. Sitä ihmettelin tänäänkin. Vingu vaan keskenäs!

Ja tapasi mukaan väität ette ole koskaan kirjoittanut palstalle mitään. Mee nyt taas muualle viihdyttämään itseäsi tylsimys. 

Kaikki ei tykkää, eikä tarvitsekaan tykätä Maijasta. Daiju!

- eri

Vierailija
666/4229 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nightwishia laulanut tyttö olis saanut mennä jatkoon. Harmi että edes noi kaksospölkkypäät ei osuneet nappulalle.

Meidän kotikatsomossa niitä kutsutaan Tatuksi ja Patuksi.

Vierailija
667/4229 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva pystyy vetämään ongalssin lauran yhtä hyvin. Sitä voimaa on harvassa.

Vierailija
668/4229 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuota hengellisistä piireistä tuloa selittää, että siellä lauletaan vielä.

Missä muualla aikuiset ja teinit laulavat?

Ja kiinnostavaa on, että srk.taustaiset Voice-tyypit saavat ihan kohtalaisesti keikkoja hengellisistä piireistä, vaikka eivät pop-tähdiksi kasvakaan.

Vierailija
669/4229 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan surkea formaatti nykyään. Tuomarit omituisia, en ymmärrä niitä kahta puusilmää siinä rakastavaisten tuolissa. Käyttäytyvät kuin suuretkin julkkikset. Pyh! Ja se yksi kiemurtelija, hyi! Ja yksi jeesustelee se tekonahkapaita päällä, ei osaa itse laulaa, vaan määkii kuin vuohi. Kukaan tuomareista ei osaa laulaa, jokaisella on jonkin sortin puheaika ja tuommoiset amatöörit valitsemassa laulajia. Anna mun kaikki kestää! Niin kuollut formaatti, että hautausmaaltakin löytää elävämpää menoa,

Vierailija
670/4229 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan surkea formaatti nykyään. Tuomarit omituisia, en ymmärrä niitä kahta puusilmää siinä rakastavaisten tuolissa. Käyttäytyvät kuin suuretkin julkkikset. Pyh! Ja se yksi kiemurtelija, hyi! Ja yksi jeesustelee se tekonahkapaita päällä, ei osaa itse laulaa, vaan määkii kuin vuohi. Kukaan tuomareista ei osaa laulaa, jokaisella on jonkin sortin puheaika ja tuommoiset amatöörit valitsemassa laulajia. Anna mun kaikki kestää! Niin kuollut formaatti, että hautausmaaltakin löytää elävämpää menoa,

*puhevika*

Vierailija
671/4229 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tylsä tää ketju nykyään kun tuo yksi pakkomielteinen ja mielenterveyshäiriöinen koittaa pas**a koko ketjun täyteen valitustaan kaikesta mahdollisesta.

Vierailija
672/4229 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jumaliste että minä olen totaalisen kyllästynyt tähän Wirtasen perheeseen. Ihan sama kumpi sattuukin olemaan missä tahansa ohjelmassa niin aina on se toinenkin jotain kautta tunkemassa kameroiden eteen.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/eb234ca0-b643-43f3-8414-32cf1be…

Vierailija
673/4229 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harakanpesä kirjoitti:

Hiusalan ammattilaiset, millainen tyyli sopisi Sipelle?

No nuo hiukset on hänen tavaramerkkinä. Ei ne tyylikkäät ole mutta sopii kantajalleen.

Tuo mieleen jonkinmoisen nuhjuisen spanielin. 

Vierailija
674/4229 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtanen ja Santapukki niin ällöttäviä. On kuin apinaorkesteri, toinen nostaa käden niin toinen perässä. Hyi helvetti. Vilkkumaa kiemurtelee kuin mato ongessa.

Redrama ja Juha Tapio ihan jees.

Vierailija
675/4229 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa tuota hengellisistä piireistä tuloa selittää, että siellä lauletaan vielä.

Missä muualla aikuiset ja teinit laulavat?

Ja kiinnostavaa on, että srk.taustaiset Voice-tyypit saavat ihan kohtalaisesti keikkoja hengellisistä piireistä, vaikka eivät pop-tähdiksi kasvakaan.

Parhaat laulajat ja lauluesitykset on noissa ns. vapaissa seurakunnissa kuten helluntaiseurakunnassa tai adventtikirkossa tms.  Suomen ev.lut.kirkoissa ikääntyneet kirkkkokuorot vetävät kantaatteja äänijänteet kireinä.

Vierailija
676/4229 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komiat kynnet Saralla.

Vierailija
677/4229 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä matkii liikaakin alkuperäistä mutta hyvin sujuu. 

Vierailija
678/4229 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuon Vilman isällä oli hieno soundi. Ihme ettei päässyt jatkoon.

Vierailija
679/4229 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas todella erilaiset tyypit nämä Seinäjoen ja Kellokosken laulajat.

Vierailija
680/4229 |
19.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana Sheila! Tuollaista ääntä ja tulkintaa ei ole nähty tässä kisassa ikinä. Nousi tämä tyttö minun ykkössuosikiksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä