Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Elina sanoi alkujuonnossa että maailmanluokan esityksiä tulee. Maailma on avara, siihen mahtuu myös teennäistä keskinkertaisuutta. Eihän nämä esitykset kokonaisuutena mitään maailmanhuippuja ole. Nämä ylisanat, joita nytkin Redi suoltaa, ovat minusta kamalaa kuultavaa. Kohtuus, jonkinlainen uskottavuus, olisi mukavampaa.
Kumpaa äänestitte? Minä Elise-Julietia.
Elise Juliette miljoona kertaa parempi kuin tuo orava ääni Susanna.
Elise olet huippu.Nuori ,mutta nyt jo osaa laulaa todella hyvin.
Elise ylivoimaisesti parempi kuin Wendelin.
Susanna on paras! Susanna voittoon!
Elise 16v ja Susanna 50v. Vaikea verrata. Susanna oli nyt ihana mutta Elise on supersuperloistava ja niin nätti!
Olen nyt 3-kymppinen ja toivon olevani 5-kymppisenä kuin Susanna. Pidän hänen nuorekkuudestaan. Muistan että alkuesittelyssä esim. skeittasi (hauskaa oli nähdä, itse en siis ole skeitannut enkä tule). Juuri tuollainen uteliaisuus ja kokeilunhaluisuus, ei tylsämielinen ja jämähtänyt keski-ikäinen.
Redi antaa enemmän Susannalle. Se on ihan seonnut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Siret oli kyllä viime jaksossa todella hyvä, pesi Mikko Moilasen 100-0.
Tuo asetelma on epäreilu, Mikko tuli stagelle ekasta vaiheesta, Siret sai valkuilta oppia, sai esiintyä yleisölle ja tuli hylätyksi. Sitten pääsi stagelle. Se on väärin, stagelle pitäisi ottaa vain ääni ratkaisee - vaiheesta. Siret on kovin muovinen, hänellä lienee tähtäimessä tähteys Virossa. Tuli tänne hakemaan nostetta uralleen.
Arvasin kun noi kehui tuota jokseenkin epävarman huteraa esitystä maailman parhaaksi että tuotanto (tai kuka lie) on valkannut elisen finaaliin.
Äkkiä meni yleisöäänten näyttö. En ehtinyt nähdä. Hyvä tulos oli.
Nisse näyttää joten epätoivoiselta tuolla lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Elise olet huippu.Nuori ,mutta nyt jo osaa laulaa todella hyvin.
Olen varmaan sitten juntti, mutta minusta lauloi jo liian amerikkalaismahtipontisesti,, en myöskään tykkää mustien laulunäänestä muutenkaan, siinä on se tietty nuotti, josta tykkää tai sitten ei.Taitava, mutta ääni on vanhemman naisen ääni.
Maija taisi aplodeerata miehelleen.
Olipas kerrankin laulajalle sopiva biisi.
Ei oikein iskenyt, vaikka ei hän huono laulaja todellakaan ole. Liian kaukana omasta musiikkimausta vain.
Noussen huuto huono. Ei jatkoon.
Mites tää toimii? Toisella minuutti äänestysaikaa, toisella 10? Tosi reilulta kuulostaa.