Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Kuuntelin tämän illan päätteeksi kaikki Robinin esitykset.
Kyllä on kundilla makee soundi!
Ei haittaa, vaikka esiintyminen on vähän kömpelöä, sillä sitä voi harjoitella. Sen sijaan tuollaista ääntä ei pysty tuottamaan, vaikka kuinka harjoittelisi.
Oli niin mielettömän suloista, että Siret valitsi tähtivalmentajakseen Juhan, vaikkei Juha mitenkään myynyt itseään. ❤️ Ehdin jo pelätä, että menee takas Apiksille, mutta onneks häneltä löytyi omanarvontuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juhlakausi on ollut vähän platku, sekä esiintyjien että tuomareiden taholta. Toivottavasti ensi kaudelle keksitään jotain uutta, tai ainakin saadaan mieleenpainuvampia hakijoita.
Ja valmentajat vaihtoon, kyllästynyt jo noihin samoihin jorinoihin! Ja taitaa valmentajat itsekin olla jo aika leipääntyneitä. Voisi myös olla eri tyylisiä laulajia jatkossa, kun olisi eri valitsijat.
Kuka valitsi Moilaselle Kirkan biisin? Olen tosi pettynyt tähän biisivalintaan, ei tehnyt ollenkaan oikeutta Moilaselle.
Moilanen kehittyi paljon comeback stagella. Hän sai muutaman hyvän kappaleen ja veti ne hienosti. Niissä esityksissä oli artistiutta, persoonallisuutta ja tunnetta. Voisin mennä vaikka keikalle kuuntelemaan niitä parhaimpia vetoja. Nyt Moilanen oli kuin varjo siitä mihin hän parhaimmillaan ylsi comeback stagella. Ja kappalevalinta oli kamalan huono!
Koomista, kun Toni sanoi Siretille, että hänellä koko kisan paras ääni. No miksi sitten pudotti? Hyvä, ettei Siret langennut törkeisiin manipulatiivisiin imarteluihin, niihinhän Toni tuntuu erikoistuneen.
Hämmästyin, kuinka paljon Millaa moitittu. Hän on ollut ainakin mun suosikki ekasta esiintymisestä alkaen ja ilmeisesti moni tykkää, kun meni yleisöäänillä jatkoon.
Voi olla, että nuorempi väki (tarkoittaa mulle n. alle 35-vuotiaita) ei vielä osaa nauttia tuon tyyppisestä äänestä. Sen "ymmärtämiseen" ja nauttimiseen pitää harjaantua ehkä ajan kanssa?
Äänestin Millaa ja äänestän jatkossakin.
N50 ja risat
Siret oli ihana ja tykkäsin myös että lauloi viroksi. En aiemmin ollut fani, mutta nyt olen. Juhalla paras tiimi. Aluksi pidin Viktuuriasta, mutta nyt on lähes karikatyyrimäinen esiintymisissään. Oliko tarkoitus näyttää Vesalalta vai?
Mitä Ruutu taas temppuilee? Live 2:n piti tulla näkyviin tänään klo 22.30, mutta ei pyöri!? Aina sama juttu ton Nelosen/Ruudun kanssa...
Siretistä tulee vähän mieleen Saara Aalto.
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä miten käy. Kumpikin Pyhimyksen tiimistä pitäis päästä jatkoon.
Siis tuo toinenhan oli kuin joku laivan karaokeillan tähti. Ei jatkoon ja yleisökin ymmärsi.
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyin, kuinka paljon Millaa moitittu. Hän on ollut ainakin mun suosikki ekasta esiintymisestä alkaen ja ilmeisesti moni tykkää, kun meni yleisöäänillä jatkoon.
Voi olla, että nuorempi väki (tarkoittaa mulle n. alle 35-vuotiaita) ei vielä osaa nauttia tuon tyyppisestä äänestä. Sen "ymmärtämiseen" ja nauttimiseen pitää harjaantua ehkä ajan kanssa?
Äänestin Millaa ja äänestän jatkossakin.
N50 ja risat
Ihan samat sanat! Hyvä Milla! N57
Vierailija kirjoitti:
No ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Niin tulee. Teknisesti taitava, mutta vailla karismaa ja tähtipölyä.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika miten ilkeästi täällä puhutaan laulajista! Ihan joukolla hyökätään esim Millan ja Tinnin kimppuun. Ei ihme, että nuoret kiusaavat toisiaan, kun aikuiset näyttää tällaista mallia. Hävetkää te haukkujat!
Jaaha, jonkun mielestä kaikki kritiikki Millaa kohtaa on hirveää ajojahtia ja kiusaamista. Toki täällä oli kyllä törkeitäkin kommentteja Millasta, mutta näin myös ihan asiallista kritisointia. Onhan täällä muitakin esiintyjiä kritisoitu, mutta Millaa kritisoineet ovat ainoita joista on tullut takaisin tämän tyylisiä vastauksia. Moi vaan Millan joku kaveri!
En puolusta törkyviestejä, mutta saa kai nyt asiallisesti kritisoida. Tämähän on laulukilpailu. Kaikkien ei tarvitse olla samaa mieltä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tule.
Mulle tulee. Tuo viime esitys oli hyvin aaltomainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka valitsi Moilaselle Kirkan biisin? Olen tosi pettynyt tähän biisivalintaan, ei tehnyt ollenkaan oikeutta Moilaselle.
Moilanen kehittyi paljon comeback stagella. Hän sai muutaman hyvän kappaleen ja veti ne hienosti. Niissä esityksissä oli artistiutta, persoonallisuutta ja tunnetta. Voisin mennä vaikka keikalle kuuntelemaan niitä parhaimpia vetoja. Nyt Moilanen oli kuin varjo siitä mihin hän parhaimmillaan ylsi comeback stagella. Ja kappalevalinta oli kamalan huono!
Moilasen huonoin veto oli, harmi, piti katsoo ihan uudestaan se viimeisin kappale Pelasta maailma, se oli niin koskettava.
Vittuuria tiesi, että Maija valitsee hänet. Hyppäsi rivistä melkein ennen kuin nimeä ehti sanoa. Vittuuria yrittää liikaa, tossa biisissä olisi vähemmän ollut enemmän. Kilpaurheilijan olemus hänellä, herkkyys puuttuu.
Kylläpä Maijaa otti sydämestä,kun sen (rakas) paska laulaja otti ja ei saanutkaan ekaa ykköasemaa kisassa
Toivottavasti Maija ei tuomaroi ensi kaudella, en kyllä Puutakaan halua takaisin. Maija ei jotenkin istu tuohon joukkoon.
Ja Siret pelasti. Illan ylivoimaisesti paras esitys.