Voice of Finland 2021 OFFICIAL
Backstagella Pyhimys. Kuuluukohan sieltä niks naks?
Kommentit (4229)
Viktuuuriaaa lauloi täysin epävireisesti. Kai se on ihan ok?
Voi kauhistus tuota Victoriaa. On jo hyppinyt, maannut ja kiekunut lavalla. Mitähän vielä. Lähtee ehkä lentoon tai pyörii kärrynpyöriä. Laulu on jäänyt vähän vähemmälle kaiken taiteilun keskellä.
Voicen kirjat sekaisin ja Mikko voittoon!
Vierailija kirjoitti:
Milla olis täydellinen musikaaleihin.
Milla myös säveltää itse.
Hyvä Mikko! Minä vuonna on syntynyt? Mun luokalla oli samanniminen poika 80 luvulla.
Indra olisi kuulunut jatkoon!
Tää Mikko on vaan jotenkin niin koominen hahmo. Sellanen puolitosissaan olevan hääpumpun jäsen.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika miten ilkeästi täällä puhutaan laulajista! Ihan joukolla hyökätään esim Millan ja Tinnin kimppuun. Ei ihme, että nuoret kiusaavat toisiaan, kun aikuiset näyttää tällaista mallia. Hävetkää te haukkujat!
Kaikki ne on hyviä tässä vaiheessa. Pitää löytää jotain pikku eroja eli pientä arviointia.
Tuosta yhdestä kroonisesta haukkujasta ei kannata välittää. Sillä näyttää olevan jotain ongelmia päänsä sisällä.
Ei Kirkaa lauleta Voicen semifinaalissa, surkea valinta. Tulee mieleen firman pikkujoulut ja coverbändi..
Apua tää Mikko. Kauhee hehkutus Pyhimyksen backstagesta ja tuloksena tällainen ruotsinlaiva-veto. Ehkä biisivalinta oli myös täysin väärä.
Kamala sovitus, kamala esitys. Todella ärsyttävä artikulaatio Mikolla. Äää-ä, äää-ä, äää-ä.
Mitä nää biisivalinnat tänään on?! Kirkaa? Rasmusta?
Respectit Kirkan vetämisestä, mutta ei ollut ihan mun juttuni.
Kiva kuitenkin, että liveissä vetää laulaja, joka periaatteessa tippui heti karsinnoissa.
Siirryin just kanavalle, ja repesin Sipen ja Tonin glitteripotkupuvuille :D
Oikeesti, aikuiset miehet :D
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika miten ilkeästi täällä puhutaan laulajista! Ihan joukolla hyökätään esim Millan ja Tinnin kimppuun. Ei ihme, että nuoret kiusaavat toisiaan, kun aikuiset näyttää tällaista mallia. Hävetkää te haukkujat!
En ole nähnyt yhtään negatiivista kommenttia Tinnistä tänään. Ainoastaan yhden, jossa ihmeteltiin Millan vastauksen katkaisemista.
Kannattaa aloittaa se muutos itsestä ja keskittyä positiiviseen.
Moilasen laulussa ei ole paljon sävyjä. Alusta loppuun yhtä kovaa laulamista.
Behm 💗