Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikitäänkö? On perjantai-ilta, olet 15-vuotias. Missä olet ja mitä teet?

Vierailija
22.01.2021 |

Minä meikkaan, kuuntelen c-kasetteja ja valmistaudun vaeltamaan toria ympäri bestiksen kanssa.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörin lumihangessa kännissä ja hävitän röökini ja kaverini. Luultavasti myös kusen housuun.

Ihme että selvisin aina hengissä kotiin!

Olin kyllä hirveä teinialkkis. Se oli jo yleinen vitsi, että kohta Satu on taas turvallaan jossain. Multa meni jo kolmesta siideristä jalat alta. Ja pidätyskyky.

Vierailija
62/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, 15vee...vuonna 1995. Siitä on noin sata vuotta!

Luultavasti jossain kotibileissä esittämässä olevani kovemmassa kännissä kuin olenkaan tai sitten bestiksen kanssa vaeltamassa keskustaa ympäri. Molemmilla kotitekoinen permis, bootsit, pikkureput ja tupakat huulessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaan kaverin kanssa omppua ja liftataan 20 km nuorisotalolle Teddy and the Tigersin keikalle

Vierailija
64/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan kirjaa. Äiti kuorsaa sohvalla ja isä on ulkona tekemässä jotain.

Vierailija
65/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona, ahdistuneena kun kaikki muut luokkakaverit vaan juo kylillä. Tuntuu yksinäiseltä ja joukkoon kuulumattomalta. Mutta en halua juoda.

Vierailija
66/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Hurriganesin keikalla jossain päin Suomea. Olen liftannut sinne kaverini kanssa muutaman sata kilometriä. Mutsi ja faija luulee että olen kaverin luona yötä. Siellä ei tietenkään ole puhelinta että vois tehdä tarkistussoiton. Vähän míetityttää miten päästään yöllä liftaamalla himaan, etenkin jos ulkona on -20 pakkasta. Kaikista ihaninta olis jos päästäis keikkabussin kyytiin, ja välillä päästiinkin. 

Vierailija
67/73 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pussikaljojen ja kavereiden kanssa kaupungintalon tai kirjaston takana ottamassa "pohjia". Äänekosken tori on täynnä porukkaa ja autot ajaa kylän rinkiä. Siellä hengailtiin ja porukkaa, tupakkia ja kaljaa riitti. Illan päätteeksi jonkun kaverin luo yöksi, joskus piti ajaa muutama kilsa päissään mopolla jotta pääsi lämpimään.

Vierailija
68/73 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vuonna -93

Vierailija
69/73 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pussikaljojen ja kavereiden kanssa kaupungintalon tai kirjaston takana ottamassa "pohjia". Äänekosken tori on täynnä porukkaa ja autot ajaa kylän rinkiä. Siellä hengailtiin ja porukkaa, tupakkia ja kaljaa riitti. Illan päätteeksi jonkun kaverin luo yöksi, joskus piti ajaa muutama kilsa päissään mopolla jotta pääsi lämpimään.

Siis vuonna -93

Vierailija
70/73 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksessa tietenkin.

Vierailija
71/73 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona sohvalla katsomassa telkkaria. Ehkä rapsuttelen samalla kissaa

Vierailija
72/73 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona omassa huoneessa Radiomafian Härdelliä kuunnellen. Pertti Salovaara oli silloin huikea juontaja ja se ysärimusiikki.. Ai että. Kovalla en voinut kuunnella, jotta muut ei häiriintyisi. Marsu puuhaili omia touhujaan häkissään. Kuului vain porkkanan narskutus. <3 Joskus äitini tuli huoneeseeni katsomaan telkkaria, koska isäni oli tvnatsi joka päätti mitä kanavaa olohuoneessa katseltiin. Mukavia muistoja (isääni lukuunottamatta).

Vierailija
73/73 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona vanhempieni kanssa. Asumme omakotitalossa tien päässä, lähellä ei asu koulutovereita eikä muitakaan kavereita. Ympärillä on metsää. Arki-iltaisin koulun jälkeen katson päivän postin, syön välipalaa, sitten otan torkut. Myöhemmin teen läksyt, kuuntelen radiota ja katson tv:tä kunnes menen nukkumaan. Toisinaan käyn illalla kävelyllä äidin kanssa tai luen dekkaria tai romaania ja piirrän ja kuuntelen levyjä tai kasetteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi