Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikitäänkö? On perjantai-ilta, olet 15-vuotias. Missä olet ja mitä teet?

Vierailija
22.01.2021 |

Minä meikkaan, kuuntelen c-kasetteja ja valmistaudun vaeltamaan toria ympäri bestiksen kanssa.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tullut koulusta kotiin, teen läksyjä. Varmaan farkut ja villapaita on päällä, jalassa villasukat. Pikkusisko 8v kärttää kanssaan katsomaan televisiota, isä ja äiti on vielä töissä.

Vierailija
22/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona lukemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sängylläni ja laskenut addut alas, nilkkasukat hyväilevät, silmissäni leiskuu kiihotus kun ruiskautan boksereihin.

M15

Vierailija
24/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levikset, bissee ja steissille hengaan <3 <3 <3

Vierailija
25/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kirjaa tai katson luonto-ohjelmaa.

Kerran järjestin bileet ja kerran ystäväni järjesti bileet, jonne ihastukseni yllättäen ilmoitti tulevansa.

Kerran karkasimme bussilla helsingin keskustaan, Lepakkoon tanssimaan.

Mutta pääasiassa saunoin perheeni kanssa, piirtelin ja luin.

Vierailija
26/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kotona pelaamas Uncharted 2: Among Thievesiä. :)

Vierailija
27/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen Radio Mafian Härdelliä ja odottelen että joku syrjäkyläporukkamme vanhemmista (tai omat vanhempani, jos vientivuorossa) tulee kyyditsemään minut ja pari kaveriani kylille työväentalon diskoon :D

Vierailija
28/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistaudun kulkemaan pitkin Mikkelin toria noin viidenkymmenen muun nuoren kanssa, ei mitään erityistä, normi perjantai. Rööki suussa ja litra hiuslakkaa päässä.

Vierailija
29/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole koulun discoa, enkä ole onnistunut saamaan lupaa enkä kyytiä 20 km päähän "kylälle", niin makoilen huoneeni sängyllä, kuuntelen musaa, joku Titan Stepbailut sieltä tais tulla silloin, nuorten toivebiisejä ja terveisiä kavereille.

Luen SinäMinää tai MeKaks-lehteä ja haaveilen pojista, johonkuhun olin aina ihastunut ja olihan noita poikaystäviä jo ollutkin.

Vierailija
30/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetämässä käteen, niinku nytkin

Vierailija
31/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaana olin joko kotona omassa huoneessa ja luin kirjaa tai sitten ystäväni luona tai sitten olimme vahtimassa ystäväni siskon lasta sillä aikaa kuin hänen siskonsa oli viihteellä miehensä kanssa.

Nyt kun ajattelee, niin he olivat muuten tosi usein viihteellä. Sitä sen tekee, kun saa lapsena lapsen. Nyt sitä porukkaa on jo vaikka kuinka monta sukupolvea, kun kaikki alkoivat lisääntymään teininä. Ystäväni sisko oli mummo jo reilusti alle nelikymppisenä.

Vierailija
32/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun kentällä palelemassa ja odottamassa et kundikaveri lopettaa lätkän pelaamisen. Tietty rööki suussa, lyhyt takki auki eikä tietoakaan hanskoista tai piposta 🥶😅

Vierailija
33/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vuosi 1999, olen parhaan ystäväni luona ja siellä on myös muutama muu aloittelemassa, koska hänen porukat on mökillä. Kuuntelemme Limp Bizkitiä, Linkin Parkia ja muuta pomppumetallia. Odotan jännityksellä saapuuko paikalle myös poikaystäväni kavereineen, hän on vähän sellainen että tulee jos tulee, ja aina saan selitellä tätä itselleni parhain päin vaikka oikeasti tiedän että hän ei välitä minusta paljoakaan. Vahdin Nokia 5110:ni olisko hän laittanut jotain viestiä.

Perjantaisin on kylällämme Oppilaskunnan järkkäämä disco, jossa ei saisi juoda mutta ei sitä kukaan valvo, on tarkasti tiedossa mihin asti valvojien rajat yltää.

Meillä on litran lasisia kaljapulloja, jotka yhden kaverin (myöskin alaikäinen) sisko on jostain hommannut. Ne piilotamme discon liepeille lumihankeen ja käymme sieltä sitten ryypiskelemässä.

Discossa haluaisin että poikaystäväni viettäisi aikaa kanssani mutta hän on aika evvk ja olen tosi otettu jos viitsii käydä moikkaamassa. Tanssin kavereiden kanssa, aina jotain draamaa mahtuu iltaan.

Näitä sit maanantaina käydään läpi koulussa.

Vierailija
34/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona katsomassa telkkaria perheen kanssa ja sauna lämpiää.

Vierailija
35/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kotona, kyyhötän putkinäyttötietsikan ääressä ja demitän. Ruksruksrukshurrrr kuuluu koneesta, jossa pyörii Windows XP.

Vierailija
36/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Katson telkkaria tai luen kirjaa. Yhtään en kyllä muista, mitä perjantai-iltaisin tuli televisiosta. Kavereita näin lauantaisin ja sunnuntaisin ja silloinkin päivällä tai alkuillasta.

Vierailija
37/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vuosi 1978 ja olen kotona lukemassa jotain kirjastokirjaa. Asun Hiekkaharjussa Hansa-marketin viereisessä tiilikerrostalossa.

Vierailija
38/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1994. Voimistelutreenit kestää koko illan. Ysin jälkeen kotiin, suihku ja iltapala. Huomenaamulla klo9 jatkuu taas. Venäläinen valmentaja on tosi tiukka. La iltapäivällä teen perjantain läksyt.

Vierailija
39/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängylläni kuulokkeet korvillani ja kuuntelen äänikirjaa. Näin teinkin usein vuonna 1983.

Vierailija
40/73 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pämppäämässä Gitten luona, jonka alkoholistiäiti katsoo olkkarissa telkkaa ja me vauhkoillaan keittiön pöydän ääressä ja kuunnellaan Pelle Miljoonaa, Hanoi Rocsia ja Clashia.

Gitten amispoikakaveri Japsa on myös paikalla ja käärii sätkää ja kännissä esittelee lihaksiaan ja tekee spagaateja, niin että kaljaa kaatuu Leviksille. No, housuthan on saatava kuivaksi ja alkaa hirvee kännitouhotus ja Jaspa vaan nauraa ja fööni löytyy, mut se on rikki ja silitysrautaa ei oo, niin laitetaan farkut uuniin ja uuni 200 asteelle. Kohta lähdetään Assalle pyörimään 25 asteen pakkasessa ilman pipoa Light Beerit punaisessa itseommellussa repussa kilisten ja matkalla käydään hihitellen puskapissalla ja ... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi