Mitä iltaruokana tänään?
minä ajattelin kohta laittaa hunajamarinoidut broilerin koipireidet uuniin. perunamuussinJa salaatin voisin myös tehdä.
Kommentit (11)
Oletko kuullut lautasmallista puhuttavan?
minä ajattelin kohta laittaa hunajamarinoidut broilerin koipireidet uuniin. perunamuussinJa salaatin voisin myös tehdä.
Eikös se lautasmalli tuolla täyty: puolet salaattia, 1/4 kanaa ja 1/4 perunaa. Ei ap
Oletko kuullut että ei tarvitse aina olla lämpiä kasviksia, niiden ravintoarvo ei muutu vaikka kylmänä kasvikset söisikin. Idiootti.
Meillä makaronilaatikkoa, lämmin kasvislisuke on piilotettu itse laatikkoon: porkkanaraastetta : )
tuleeko sitä porkkanaraastetta nyt varmasti puoli lautasellista?
Meillä makaronilaatikkoa, lämmin kasvislisuke on piilotettu itse laatikkoon: porkkanaraastetta : )
että se olisi määrällisesti sen puolet. Ei riitä, että levittää sitä salaattia puolelle lautaselle. Sitä pitää oikeasti olla GRAMMOINA puolet. t. nipo
Jos on 100g lihaa ja 100g pottua, niin kasviksia pitää olla 200g. Ei niin, että otetaan yksi kanankoipi, iso kauha muusia ja sitten yksi lusikallinen salaattia nätisti lautaselle levitettynä. Sitä pitäisi olla 200g eikä se ole kovin pieni määrä tilavuudessa mitattuna...
syödään illalla riisimuroja ja maitoa. Vadelmahilloa varmaan vähän murojen päälle.
Iltapalaksi aateltiin leipoa omenapiirakka.
lasagnette