Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä iltaruokana tänään?

Vierailija
14.05.2008 |

minä ajattelin kohta laittaa hunajamarinoidut broilerin koipireidet uuniin. perunamuussinJa salaatin voisin myös tehdä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasagnette

Vierailija
2/11 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut lautasmallista puhuttavan?

minä ajattelin kohta laittaa hunajamarinoidut broilerin koipireidet uuniin. perunamuussinJa salaatin voisin myös tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se lautasmalli tuolla täyty: puolet salaattia, 1/4 kanaa ja 1/4 perunaa. Ei ap

Vierailija
4/11 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut että ei tarvitse aina olla lämpiä kasviksia, niiden ravintoarvo ei muutu vaikka kylmänä kasvikset söisikin. Idiootti.

Vierailija
5/11 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä makaronilaatikkoa, lämmin kasvislisuke on piilotettu itse laatikkoon: porkkanaraastetta : )

Vierailija
6/11 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko sitä porkkanaraastetta nyt varmasti puoli lautasellista?

Meillä makaronilaatikkoa, lämmin kasvislisuke on piilotettu itse laatikkoon: porkkanaraastetta : )

Vierailija
7/11 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se olisi määrällisesti sen puolet. Ei riitä, että levittää sitä salaattia puolelle lautaselle. Sitä pitää oikeasti olla GRAMMOINA puolet. t. nipo

Vierailija
8/11 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 100g lihaa ja 100g pottua, niin kasviksia pitää olla 200g. Ei niin, että otetaan yksi kanankoipi, iso kauha muusia ja sitten yksi lusikallinen salaattia nätisti lautaselle levitettynä. Sitä pitäisi olla 200g eikä se ole kovin pieni määrä tilavuudessa mitattuna...

Vierailija
9/11 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään illalla riisimuroja ja maitoa. Vadelmahilloa varmaan vähän murojen päälle.

Vierailija
10/11 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapalaksi aateltiin leipoa omenapiirakka.

Vierailija
11/11 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mandariineja saa myös syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi