Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mulla ei mene juuri mikään kaupaksi fb:ssa?

Vierailija
22.01.2021 |

Ihan hyviä tuotteita, uusia vaatteita tai kenkiä.
Ei vaan kelpaa kellekään.
Miksi joillekin tulee kymmeniä kommentteja?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää joissakin myynti-ilmoituksissa käytetyt ”ylisanat”, joilla tuotetta tulkitaan lukijan puolesta, esim. ”Ihana toppi”, ja sitten kuvassa joku glitterillä koristeltu raitatoppi.

Myös ”kuvanmukainen” lähes ainoana tuotekuvauksena on huono, etenkin jos kyseessä on tavara, josta ostaja tarvitsisi mittatiedot.

Lisäisin vielä että "anna vaikka lahjaksì" tai muut käyttötarkoituksen keksimiset. Herää vain kysymys että mikset itse anna lahjaksi tai onko tuote niin turha että myyjän täytyy keksiä tarkoitus.

Vierailija
22/24 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

" heitän roskiin tai vien kierrätykseen huomenna jos joku ei hae asap hintaan 25€" .. todella toimiva myyntikikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on parempi.

Vierailija
24/24 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan mitä on myynnissä. Halutut, muodikkaat ja tarpeelliset tuotteet menee, jos hinta on kohdillaan, ei niin muodikkaat jää. Minä myin just lasten kenkiä, kaikki meni päivässä vaikka hinnat oli aika kovat. Samoin monot ja nastalenkkarit meni kaupaksi ja tuli kymmeniä kyselyitä, vaikka hintaa molemmilla useampi kymppi. Kuvat ihan tavallisia kännykkäkameraräpsyjä, mutta myyntiteksti selkeä ja informatiivinen (koko, kunto, mitat, sijainti ym.) ja mahdolliset viat ilmoitettu suoraan. Lähes aina kaikki tavara menee, naisten vaatteet ja kengät on toki hankalampia myydä kuin lasten.