Mikä on luonteessasi kaikkein ihaninta?
Kommentit (37)
En ala valehtelemaan kun luonne näkyy niinku toisten kautta. Jos mä sanon että olen noin tai näin niin se on oma melko varmasti värittynyt näkemys. Pätkätyöläisenä ja 9 e orjana olen nähnyt monenlaista. En tiedä ehkä mun otsassa lukee avaudu tälle henkilölle? Mulle on kerrottu paljon enemmän kuin haluaisin tietää.
Muutama pitkä suhde ei ainakaan kovin pahasti mua haukkuisi. Kaverit jotka oikeasti tuntee mut lapsesta asti sanoisivat toivoakseni jotain hyvääkin. Kuitenkin se on vain ajan kysymys niin kertovat jonkin pahan. Niinku haluatko tietää mitä toi teki teininä kännissä?
Pari totuutta niin olen puhelias, tykkään naurattaa ja nauraa hauskoille. Olen myös pirun kyyninen kun systeemi on mätä. Hassut hölmöt uskoo milloin ketäkin harhaan johtajaa. Jos yhdellä sanalla pitäisi kuvailla niin olen haaveilija.
Vaimon mukaan rauhallisuus. Hän oli suhteemme alussa säikky ja epävarma ja minä vain halasin ja taputtelin selkää rauhoittavasti. Nyt 17 vuotta myöhemmin on kiva huomata ettemme ole kertaakaan olleet eron partaalla. Ääntä on korotettu ehkä viidesti.
Olen täydellinen ja htin vaatimaton.
Saan ympärilläni olevat ihmiset tuntemaan itsensä normaaleiksi, olemalla itse outo.
Kuuntelen kaikkia ennen kuin tuomitsen tai oletan asiasta tai tilanteesta yhtään mitään. Ja sittenkin maailma elää koko ajan ja se on minusta erittäin kiinnostavaa!
En tiedä, enkä osaa hirveästi arvailla.
Sen määrität sinä, jos minuun jaksat ja haluat tutustua.
Jotkut ihmiset pitävät minusta ja jopa huumoristanikin.
mies, 40.
Vierailija kirjoitti:
Olen sellainen ilkikurinen jekkuilija.
Miten tämäkin kommentti on niin alapeukutettu? Eihän ilkikurinen tarkoita ilkeää, vaan juuri sellaista jekkuilijaa. Sellainen minionin ja Pikku Myyn yhdistelmä esimerkiksi, mitä itse olen jonkin verran.
Kiitos kutsusta. Päivämäärä on kuoressa :)
Kiltteys, lojaalius, ymmärtäväisyys ja pitkäpinnaisuus. Huonot puolet on sitten erikseen, mutta onneksi niitä ei kysytty.
Vierailija kirjoitti:
En ala valehtelemaan kun luonne näkyy niinku toisten kautta. Jos mä sanon että olen noin tai näin niin se on oma melko varmasti värittynyt näkemys. Pätkätyöläisenä ja 9 e orjana olen nähnyt monenlaista. En tiedä ehkä mun otsassa lukee avaudu tälle henkilölle? Mulle on kerrottu paljon enemmän kuin haluaisin tietää.
Muutama pitkä suhde ei ainakaan kovin pahasti mua haukkuisi. Kaverit jotka oikeasti tuntee mut lapsesta asti sanoisivat toivoakseni jotain hyvääkin. Kuitenkin se on vain ajan kysymys niin kertovat jonkin pahan. Niinku haluatko tietää mitä toi teki teininä kännissä?
Pari totuutta niin olen puhelias, tykkään naurattaa ja nauraa hauskoille. Olen myös pirun kyyninen kun systeemi on mätä. Hassut hölmöt uskoo milloin ketäkin harhaan johtajaa. Jos yhdellä sanalla pitäisi kuvailla niin olen haaveilija.
Haha, ihan kuin olisin itse kirjoittanut tämän 😂 Hyvä me 😆
Mie oon hyvä kuuntelemaan,( mutta olen myös hyvin utelias , se on kai pahe 😥), innostun vähästä, olen auttavainen ja kiltti , ( oikea kotihiiri ) , hyvä sydäminen, kiitän jos on aihetta kiitokseen ( eilen rivitalomme pihan lumien seuraajaa ), en valita herkästi, (mutta pahoitan myös mieleni herkästi...)
No, täydellinen ihminen olisikin jo pahin kaikista !
Ehkä se, että olen ihan aidosti kiinnostunut muista ihmisistä.