Mikä on luonteessasi kaikkein ihaninta?
Kommentit (37)
Olen hyvin ehdoton, suorapuheinen ja määrätietoinen. Se on ihanaa minussa. Olen ihana.
Olen sellainen ilkikurinen jekkuilija.
Olen ystävällinen, toiset huomioonottava ja en haasta riitaa, vaan pyrin rakentamaan ystävällisiä suhteita ihmisten välille.
Ulkoisesti olen kaunis ja sopusuhtainen. Huolehdin hygieniastani.
Emma K. kirjoitti:
Olen ystävällinen, toiset huomioonottava ja en haasta riitaa, vaan pyrin rakentamaan ystävällisiä suhteita ihmisten välille.
Ihana❣️
Olen empaattinen. Osaan antaa ihmisten kertoa murheensa kokonaisuudessaan ja vaikka olisin eri mieltä jostain asiasta, ymmärrän että ihmiset kokee asioita eri tavalla.
Olen erittäin pitkävihainen, muistan loukkaukset kymmeniä vuosia ja kostan aina varmasti 😊 pitkänkin ajan kuluttua ❤
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin pitkävihainen, muistan loukkaukset kymmeniä vuosia ja kostan aina varmasti 😊 pitkänkin ajan kuluttua ❤
Uskon, että sinusta löytyy myös herkkyyttä, rakkautta ja hyvyyttäkin. Aivan sinun omaksi ja toisetenkin parhaaksi opettele päästämään irti vihasta ja antamaan anteeksi sydämestä asti sekä unohtamaan.
Sanoohan raamattukin, että Kunnia sille, joka loukkauksen unohtaa! 🙏❤️
en koskaan ruinaa kaljavippejä tuttuilta
☝️
Emma K. kirjoitti:
Kysyttiin luonteesta, niin kerrot minkä näköinen olet.
Olen oikeasti yleensä kiinnostunut toisten asioista, niin annan heidän puhua ja kuuntelen.
Vierailija kirjoitti:
Olen sellainen ilkikurinen jekkuilija.
T: psykonarsu
Olen umpimielinen erakkoluonne. Se sopii erinomaisesti erakkoelämääni ihmisten keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Ulkoisesti olen kaunis ja sopusuhtainen. Huolehdin hygieniastani.Kysyttiin luonteesta, niin kerrot minkä näköinen olet.
Ja miltä haisee. 😀
Ei mikään. Paitsi ehkä se, että olen oivaltanut tuon itse, ja jätän muut rauhaan.
Semmonen välittömyys. Otan uudet ihmiset vähän kuin siipieni suojaan, tykkään esim. työpaikalla harjoittelijoiden ohjaamisesta :)
Sen verra surkee itsetunto, et tämmösii on vaikee vastata. :/ Varmaa se, ku oon tosi herkkä. Riippuu tietenki miten ton kattoo, harva pitää itkupillii ihanana… :D
Pystyn ottamaan vastaan paljon keskenään ristiriitaista tietoa ilman, että lyön lukkoon mielipidettäni. Mielipide on karkeasti yliarvostettu asia, oikeastaan pelkkä valtava riesa, kun yrittää oikeasti saada selkoa asioista.
Mikä sulla, ap?