Olen yli 50 vuotias nainen , mikä on työmarkkina arvoni?
Moikkis!
Markkina arvoni jo selvitinkin palstalla pari viikkoa sitten.
Nyt olen joutumassa työttömäksi
ARVIOI TYÖMARKKINA ARVONI!
Plussat
nuoren ja hoikan näköinen
Iloinen , helppo tulla toimeen
kymmenien vuosien kokemus asiakaspalvelusta
Hyvä stressin sietokyky
Ei koskaan sairaana(oikeasti)
ei lapsia
Ylioppilas
Loistava englannin kielentaito
Miinukset:
Ikä
kymmenien vuosien kokemus palvelualalta
muinainen ammattikoulutus, joka ei ole työllistävältä alalta
Haluan töitä palvelualalta..myös baarityö käy
Ikä..
Ikä..mainitsinko jo iän:)
Kommentit (67)
Se on Rape Raikas kierrätyksestä moi!
Täällä olis nyt apu tarpeen.
Teretulemast!
Hain itse juuri yhtä mielenkiintoista työpaikkaa ja hiukan yllätyksesksikin soittivat heti ja pyysivät haastatteluun.
Olen 53 v ja vakituisessa työssä. Työ on henkisesti raskasta ja vielä haluaisin kokeilla jotain muuta. Todennäköisesti palkkaavat jonkun minua 20 v nuoremman, mutta kiva edes päästä haastatteluun...
Ap:lle onnea työnhakuun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläs palvelualalla AP on ollut?
Mä tarttisin luotettavaa kahvilatyöntekijää.
Vastaako ap mitä tehnyt aiemmin?
PS. Mä tarvitsen ihan oikeasti kahvilatyöntekijää
Hei!
Missä päin Suomea kahvilasi on? Olisin periaatteessa kiinnostunut, ja uskon oppivani parissa päivässä päteväksi kahvilantädiksi. Olen reipas ja iloinen. Asun Savonlinnassa, osuuko kenties lähelle kahvilaasi?"Valitettavasti" Helsingissä.
Mikä sinun kahvilassasi tai omassa asenteessasi on vialla, jos et Helsingissä löydä työntekijää?
Ei mitään. Paikka aukesi vasta eilen enkä ole ehtinyt ilmoittaa työkkäriin tai muualle.
Ongelma on enemmän se, että ilmoituksen julkaisun jälkeen tulee tuhat yhteydenottoa.
Miksi et halua palkata nuorta nättiä tyttöä?
Voin hyvin palkata. Ei ulkonäöllä ole merkitystä. Mistä ihmeestä edes keksit koko kysymyksen?
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen mielestä pitäisi tehdä töitä aina vain vanhemmaksi ja vanhemmaksi. Käytännössä se ei onnistu, sillä työnantajat eivät palkkaa meitä vanhoja. Itse olen 54v eikä toivoakaan saada mitään töitä kun nykyinen loppuu.
Just 59v ystävälleni tyrkytettiin hoiva-alan töitä työkkäristä. Sellaista työtä mihinkä ne eivät nuoria ja terveitä saa sillä palkalla ja työn raskaudesta johtuen. Nuoriso ei tarvitse rahaa sellaisesta raadannasta kun tukia saa lähes saman verran. Kuntosallilla on helpompaa kuin hermoja raastava pienipalkkainen paska työ. Siitä pienestä palkasta ei tule eläkekertymää ja itsekkin olin idiootti kun aikoinaan tein niitä
Voi jestas mitä kommentteja täällä taas. Kylläpä mahtaa olla kommentoijilla paha olla. Ei palvelualoille edes korkeaa koulutusta vaadita.
Ap, kyllä viisikymppisiäkin palkataan. Pitkältihän se on asenteesta kiinni, ja siitä miten osaa työhistoriaansa markkinoida.
Aivan turhaan teit pitkän luettelon. Sulla ei ole työmarkkina-arvoa, koska ikä.... olet liian vanha työelämään.
googleta jotain tyyliin työpaikkoja asiakaspalvelu
💫