Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka huono näkö on -6?

Vierailija
22.01.2021 |

Siis keskimäärin? Onko se jo iso määrä likinäköä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinuskutoset on niitä joilla normia isompi muna. Silmämuna siis, levinnyt isommalle alalle.

Norminäköset on ihan pohjasakkaa tältä osin pienine munineen.

Vierailija
42/48 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman laseja oleminen ei tuolla näöllä ole kovin helppoa. Vessassa käyminen yöllä on ehkä siinä ja siinä, onnistuuko helposti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono on. Mulla -5,25 ja näen selvästi ehkä noin 10 cm päähän. En tiedä vaikuttaako lisäksi se, että on hajataittoisuutta.

Vierailija
44/48 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös -5.25 + hajataittoa ja näen lukea tekstin koneen näytöltä jos olen max 20cm päässä. En näe näöntarkastuksessa näkötaululta edes ylimpiä merkkejä ilman laseja, joten kyllä kuvailisin näköäni aika huonoksi.

Vierailija
45/48 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman laseja oleminen ei tuolla näöllä ole kovin helppoa. Vessassa käyminen yöllä on ehkä siinä ja siinä, onnistuuko helposti. 

Tiesitkö että jopa moni sokeaksikin luokiteltava kykenee tuohon ihan ilman ongelmia? Jos sinä et pysty niin vika on luultavasti jossain muussa kuin näössä. Minulla on paljon otsikkoa huonompi mäkö, mutta kyse ei ole ollenkaan niin dramaattisesta asiasta kuin täällä yritetään antaa ymmärtää. Tämänkin voisin tabletilla kirjoittaa ilman laseja jos nyt tekisi mieli tihrustaa.

Vierailija
46/48 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ku -7?

Vierailija
47/48 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silloin jo laseja tarvitsee päivittäisessä elämässä.

Vierailija
48/48 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäselvän tosin,itselläni -9+ hajataittoa,en kyllä juurikaan näe mitään ilman laseja tai piilareita 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan