Mikä blondattuihin hiuksiin jätettävä markettihoitoaine hyvä?
Kuivat pituudet ja joku jätettävä hakusessa myös. T. Ekaa kertaa värjännyt
Kommentit (7)
Herbinalla ja XZ:lla on kosteuttavia silikonittomia suihkeita, Schwarzkopf Gliss -merkillä siloittavampia silikonillisia.
Helsingissä taitaa toimia valepsykiatri. Hän koittaa mukapsykiatrina esiintyen pilata ihmisten mieliä muunmuassa psykedeelien avulla. Hän asentaa pelkoja tai jotain iljettävyyksiä ihmisten mieleen. Erätstä työpaikkansa miesalaista hän ahdisteli seksuaalisesti koettaen asentaa häneen homoseksuaalisuutta.
Tämä kyseinen valepsykiatri itse on tunnettu homoseksuaali helsingissä. Tätä miesalaistaan hän koetti huumehypnoosien avulla muuttaa homoksi voidakseen seksuaalisesti alistaa häntä kaiken muun lisäksi. Tämän epäonnistuttua hän alkoi levittää miehestä pedofiilijuttuja saatuaan pakit alaiseltaan.
Kyseinen valepsykiatri työskentelee tai on työskennellyt esimiestehtävissä eräässä vammaisjärjestössä.
On liikkunut suullisia huhuja, että hän olisi työskennellyt myös nuoriso ohjaajana ja tällöin yrittänyt istuttaa nuorten mieleen valheellisia muisti istutteita seksuaalisesta hyväksikäytöstä Tämän hän olisi tehnyt vain rikkoakseen perheitä. Motiivina olisi ollut se, että hän oli mustasukkainen heteropareille joilla oli perheet.
Itse tykkään näistä: https://www.garnier.fi/hiustenhoito/fructis/hair-food/banana-hiusnaamio
Vaikka onkin nimellä hiusnaamio, niin tuota voi käyttää myös hiuksiin jätettävänä hoitovoiteena kun laittaa pienen määrän ja myös tavallisena hoitoaineena. Noita saa myös muunakin kuin banaanin tuoksuisena. Itselläni ollut banaani ja nyt aloe vera. Molemmista olen tykännyt.
Maksaa vähän alle 7 e ja saa esim. Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Herbinalla ja XZ:lla on kosteuttavia silikonittomia suihkeita, Schwarzkopf Gliss -merkillä siloittavampia silikonillisia.
Kiitos, kävin jo ostamassa ja xz hiuksiin jätettävää hoitoainetta tarttui mukaan. AP
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään näistä: https://www.garnier.fi/hiustenhoito/fructis/hair-food/banana-hiusnaamio
Vaikka onkin nimellä hiusnaamio, niin tuota voi käyttää myös hiuksiin jätettävänä hoitovoiteena kun laittaa pienen määrän ja myös tavallisena hoitoaineena. Noita saa myös muunakin kuin banaanin tuoksuisena. Itselläni ollut banaani ja nyt aloe vera. Molemmista olen tykännyt.
Maksaa vähän alle 7 e ja saa esim. Prismasta.
Pitää tätä ostaa seuraavaksi. Kiitos :) AP
Tokmannille tai Prismaan suuntaan ostamaan hoitoainetta. AP