Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikäs on syy, ettei sinulla ole profiilia Linkedin- sivustolla?

Vierailija
22.01.2021 |

On tätä päivää olla siellä ja moni työnantaja käyttää sitä 👍 helppo tsekata ammattitaito, tutkinnot sekä täydentävät koulutukset.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään käsitystä mikä se edes on.

Vierailija
2/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja voi itse soittaa ja kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ei se linkedin kaikilla aloilla todellakaan tuo mitään lisäarvoa... On verkostoitumisalusta niiden ammattiryhmien edustajille, joiden kohdalla verkostot relevantteja ovat. Monet suorittavat työt esimerkiksi löytyy ihan muualta.

Vierailija
4/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyys ja tietoturva. Hyvin olen tähänkin saakka töitä löytänyt ilman Linkedin-profiilia, nykyinen työ alkoi tämän vuoden alussa.

T: talouspäällikkö

Vierailija
5/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole relevanttia omalla alalla.

Vierailija
6/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hakenut työtä viimeksi 90-luvun alussa. Siitä lähtien on ollut kalenteri täynnä ilman LinkedIniäkin.

Vierailija
7/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin autuaaksi tee tuo sovellus, yhtä tyhjän kanssa ja paljon turhia vonkausviestejä täynnä.

Vierailija
8/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla siellä. En hae töitä. Olen ollut 20 v samalla työnantajalla enkä halua vaihtaa. Alani on myös selllainen, että töitä löytyy aina jos sellaista tarvisi, ilman mitään LinkedInejäkin. Niin Suomesta kuin ulkomailta.

Vierailija
9/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut että se on joku bisnesihmisten tietopankki mutta jos kerran eläköitynyt siivoojakin sinne kelpaa niin mikäs siinä. En vain ymmärrä miksi olisin siellä.

Vierailija
10/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työmarkkinoilla enää. 

Vierailija
11/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla kaikkien pällisteltävänä, en myöskään ole facessa.

Vierailija
12/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lastenhoitajana koe, että minulla on tarvetta Linkedin-profiiliin.

Vierailija
13/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon hakenut työtä viimeksi 90-luvun alussa. Siitä lähtien on ollut kalenteri täynnä ilman LinkedIniäkin.

Näin mullakin.

Vierailija
14/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei julkisen puolen hommissa yleensä vaadita sitä.

Vierailija
15/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että tuollaista tietoa on minusta julkisesti. Itse olen henkilöstöhallinnossa töissä, enkä kyllä rekrytointiin käytä moista kanavaa.

Vierailija
16/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Linkediä, ei facea, instaa, twitteriä, kotisivuja, tinderiä eikä mitään muutakaan rekisteröitymistä vaativaa härpäkettä.  Siitä huolimatta töitä puskee niin paljon, että on vara valita ja pitää jonotuslistaa.

Puhelin numero ja sähköposti löytyy, mutta nekään eivät ole missään julkisesti jaossa.  Joku kuva löytyy netistä jonkun lehtijutun yhteydestä, mutta nekin alkavat jo hautautua yleiseen roskaan. 

Vierailija
17/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matalakoulutettu. Valmistuin sairaanhoitajaksi 2000 alussa ja minulla ei ole mitään koulutusta tai tutkintoa, jonka voisin tuonne laittaa. Siellä on niin paljon minua fiksumpia ihmisiä, on insinööriä, maisteria, tohtoria ja muita. Olen vähän tämmöinen pudokas.

Saakohan sieltä seuraa tai parisuhdetta? Saan Tinderissä erittäin harvoin matcheja ylipainostani johtuen, joten jos tuolla Linkedissa olisi sellaisia miehiä, jotka eivät ole Tinderissä, voisin yrittää keksiä itsestäni jotain.

Vierailija
18/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä. En halua että tutut näkee etten saanut alani töitä (olen DI). Sinne sitten kirjaisin että olen ollut palkattomassa harjoittelussa muutaman kuukauden ja palkkatyötä teen vuokrafirmojen kautta varasto-, siivous- ja muuttohommissa...Ei vaan pysty. Esittelytekstikin olisi täyttä teeskentelyä, sillä oikeasti en ole edes kiinnostunut alastani vaan meinaan opiskella uuden tutkinnon tulevaisuudessa.

Vierailija
19/26 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aidosti huippuammattilaiset ei mainosta itseään kuin prostituoidut lasi-ikkunan edessä.

Vierailija
20/26 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu jäi kesken enkä halua että muut saavat tietää. Sivulauseissa viljelen yliopistoaikoja ja annan ymmärtää että koulutusta olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän