Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikäs on syy, ettei sinulla ole profiilia Linkedin- sivustolla?

Vierailija
22.01.2021 |

On tätä päivää olla siellä ja moni työnantaja käyttää sitä 👍 helppo tsekata ammattitaito, tutkinnot sekä täydentävät koulutukset.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään leuhkittavaa. Itsensä kehumista vartenhan koko LinkedIn vaikuttaa olevan.

Vierailija
22/26 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn sieltä kaikki uudet kontaktit stalkkaamassa, en tosiaan omaa elämänkertaani laita sinnekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli usean vuoden työttömyyskausi valmistumisen jälkeen ja en halua laittaa sitä kaikkien näkyville.

Nyt olen ollut neljä vuotta oman alani hyvinpalkatussa asiantuntijatyössä, mutta menneisyys kaihertaa silti niin paljon, etten halua ihmisten tietävän.

Mulla ei myöskään ole mitään muita sosiaalisen median tilejä kuin täysin anonyymi twitter-tili, jolla en edes itse twiittaa vaan käytän sitä ainoastaan seuraamiseen. TIli on puhtaasti sen takia että voin seurata erääseen harrastukseeni liittyviä juttuja. Kynnys olla jossain sosiaalisessa mediassa omalla nimellä ja omilla kasvoilla tuntuu korkealta, kun olen onnistunut tähän asti olemaan ilman

Vierailija
24/26 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkari oli in n 1o vuotta sitten.  Nyt sielä kaikki tardnomit ym.

Vierailija
25/26 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin LinkedInissä pari vuotta. Ei kukaan headhuntannut. En nähnyt enää pointtia jakaa internetissä yksityisiä tietojani, mitä cv-tiedot ovat.

Vierailija
26/26 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua naamaani muiden pällisteltäväksi eikä ole"Linkedin-kelpoista"-työhistoriaa, mitä ylpeänä esitellä muille. Uraputkea ja hienoja töitä. Olen tehnyt suuren osa elämääni matalan koulutuksen hommaa, on aukkoja työhistoriassa ongelmien takia. Nykyään opiskelen yliopistossa ja teen sivussa satunnaisesti oman alan hommia, mutta silti ei kiinnosta lähteä Linkediniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan