Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko posliini/karvattomuus mielestänne muotia? "Oletusarvo" vai joku puhtaus?

Vierailija
22.01.2021 |

Onko sinulla syy jokin näistä? Mitä luulet olevan muiden naisten/tyttöjen syy olla karvaton häpyalueelta?

*Muoti?
*Nolous? Onko naisen karvoitus alapäässä jotenkin nolo juttu? Vähemmän nolo malli olisi se ettei ei ole tullut aikuistumisen merkkejä?
*Hygienia/puhtaus? Mitä tekemistä tällä on vuonna 2021 kun lähes jokainen pesee itseään 24h välein, alapäätä jopa 12h välein?
*Ulkoinen paine/oletus? Jos nainen ei alapäätää kyni vaikka se on mahdollista, on se jotenkin säälittävää itsensä rumaksi jättämistä ja laiskuutta?
*Sukupuolierojen korostaminen? Tämä on mielestäni ristiriidassa nykyisen tasa-arvoajattelun kanssa. Samanlaisia miehet ja naiset eivät ole, mutta siihen missä mies ja nainen EIVÄT OLE erilaisia, ei tietenkään tule keinotekoisesti eroa luoda.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvosta on turha puhua näissä asioissa. Ei ihmisten kiihottumista ja kiinnostumista voi säädellä sen perusteella. Feministit kyllä yrittävät kovasti vaikuttaa miesten kiinnostumisen kohteisiin, että karvaiset, ylipainoiset, keski-ikäiset ja sukupuolta vaihtaneidenkin pitäisi olla ihan yhtä kiinnostavia kuin ajellut, hyväkroppaiset nuoret naiset.

Miehet ajelisivat karvojaan paljon enemmän, jos se tarkoittaisi, että naiset kävisivät kuumempina. Mutta koska naisia ei miesten posliini paljoa kiinnosta, miehet eivät niin usein ajele.

Vierailija
22/36 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen karvojani ihan vain, koska tykkään miltä sileä iho näyttää ja tuntuu. Tällä hetkellä karvaa on päässä, käsivarsissa ja rinnassa, muualla ei. Karvat tai karvattomuus ei vaikuta hygieenisyyteen, jos peseytyy säännöllisesti. Muodista ja oletusarvoista en tiedä. -M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän paljaana (en sheivaa, sokeroin) ihan oman nautinnon takia; nautinto tulee siitä, kun miehet katsovat sinne alas selvästi himoiten ja oikeasti haluavat nuolla. Ja on se omasta mielestänikin aika ihana ilman karvoja.

Minä kustansin ihanalle panokaverille ni 5 kerran laserointisarjan. Vuosi siinä meni, mutta eipä tule enää kieleni kipeäksi. Minun kuntoni ei enää riitä kuin 1-2 kertaan viikossa, mutta ei se pillu käytössä kulu. Hän nauttikoon vapaasti. Minulla on pieni salaisuus, millä estän häntä lopettamasta minun kanssani. Ainakin toistaiseksi sijoitus on ollut hintansa (n. 1100€) arvoinen. 

Vierailija
24/36 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen sukupuolielimet ovat muutenkin kauniit, mutta posliinina erityisen kauniit.

Vierailija
25/36 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän taisi olla "muotia" jo rapiat 4000 vuotta sitten muinaisessa Egyptissä, missä karvat sokeroitiin hunajalla...

Vierailija
26/36 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa tuntu tulevan sellaisia vastaan jotka jätti häpykummulle kolmion tai kiitoradan mutta muuten kaikki ajettu pois. Nyt tuntuu taas että posliineja tullut nähtyä enemmän kuin yhteen aikaan. 

Sama havainto. Kävin viimeeksi toukokuussa uimahallissa, ja oli yllättävän paljon posliineja naisten puolella. Enemmän kuin tavallisesti. Ehkä taas muoti on kääntymässä?

Vierailija
27/36 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän paljaana (en sheivaa, sokeroin) ihan oman nautinnon takia; nautinto tulee siitä, kun miehet katsovat sinne alas selvästi himoiten ja oikeasti haluavat nuolla. Ja on se omasta mielestänikin aika ihana ilman karvoja.

Minä kustansin ihanalle panokaverille ni 5 kerran laserointisarjan. Vuosi siinä meni, mutta eipä tule enää kieleni kipeäksi. Minun kuntoni ei enää riitä kuin 1-2 kertaan viikossa, mutta ei se pillu käytössä kulu. Hän nauttikoon vapaasti. Minulla on pieni salaisuus, millä estän häntä lopettamasta minun kanssani. Ainakin toistaiseksi sijoitus on ollut hintansa (n. 1100€) arvoinen. 

Tykkäsikö sun panokaveri kun sänkiä nuolit 😲

Vierailija
28/36 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan suurimman kylpylän nude-puolella koko päivän aikana otanta oli useampi sata kumpaakin sukupuolta ja täysikarvoituksia oli pari ja muotoiltuja alle kymmenen, loput sileää mallia eli siellä - toki valikoidussa asiakaskunnassa - tulos oli selvä.

Vierailija
29/36 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muotia, ei koskaan ole ollut muotia, mutta on joidenkin alakulttuurien, kuten homojen, nyhväämistä.

Vierailija
30/36 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroopan suurimman kylpylän nude-puolella koko päivän aikana otanta oli useampi sata kumpaakin sukupuolta ja täysikarvoituksia oli pari ja muotoiltuja alle kymmenen, loput sileää mallia eli siellä - toki valikoidussa asiakaskunnassa - tulos oli selvä.

Missä maassa tämä siis oli? Kuulostaa aikamoiselta jos oikein kenelläkään ei ole karvoja. Oliko siis vanhemmilla ihmisilläkin ajellut?

Vierailija
31/36 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenikäisille oli ajellut ja Saksassa oli.

Vierailija
32/36 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sää on ollut niin surkea että on tullut siirrettyä kesälomaa eteenpäin ja käytyä sen sijaan kylpylälomilla Ikaalisten ja Viron etelärajan välisellä alueella.

En nyt suorastaan seuraa miesten karvoitusta mutta kun kukaan ei enää piilottele posliiniaan vaan saunassa ja suihkussa kävellään ihan luontevasti niin kyllähän tuon huomaa.

Jopa 50+ ikäisillä on ihan yleisesti sileä posliini ja sellainen on lähes kaikilla lapsiperheiden isillä iästä riippumatta sekä 100% nuorilla aikuisilla jotka ovat lomalla naisystävänsä kanssa.

Ainoat luomukarvat löytyvät teinipojilta joille ne ovat juuri kasvaneet mutta näyttävät sen verran nuorilta etteivät harrasta vielä seksiä ainakaan vakituisessa suhteessa sikäli kuin lainkaan.

Vierailija
33/36 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt suorastaan seuraa miesten karvoitusta mutta kun kukaan ei enää piilottele posliiniaan vaan saunassa ja suihkussa kävellään ihan luontevasti niin kyllähän tuon huomaa.

Jopa 50+ ikäisillä on ihan yleisesti sileä posliini ja sellainen on lähes kaikilla lapsiperheiden isillä iästä riippumatta sekä 100% nuorilla aikuisilla jotka ovat lomalla naisystävänsä kanssa.

Tämä on just hienoa nykyaikana, kun ainakaan pääkaupunkiseudulla (ja tuskin muuallakaan?) kukaan ei jaksa edes peitellä posliiniaan. Uimahallissakin on keski-ikäisiä äijiä posliiniksi ajeltuina, eikä siinä ole kenestäkään mitään outoa.

Vierailija
34/36 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo selitys joku muoti/nolous/ulkoinen paine. Minä en ainakaan esitte alapäätäni muille kuin omalle kumppanilleni. Sheivaan, mutta se ei ole mikään uskonnon asia minkä syytä pitää pohtia peukalo per*eessä. En ajattele asiaa sen kummemmin kuin kulmien nyppimistä tai kasvojen rasvaamista. Vielä vähemmän minua kiinnostaa muiden karvaisuus ja sen syyt. 

Et käy ikinä sukulaisnaisten/siskon/äidin/tuttavien kanssa kylpylöissä, mökkisaunoissa tms?

Kyllä se on aivan tosi asia, että naiset kilpailevat toisiaan vastaan ulkoisella habituksella. Meikkaus, hoikkuus, muoti, paljas pillu. Kaikki ovat jostain ulkoa tulleita tarpeita joilla koitetaan olla parempia kuin toiset naaraat, jotta saataisiin alfauroksia.

SOS jos kilpailisi oman äitinsä kanssa miehistä. 

En nyt muutenkaan sauno missään oikein muiden kanssa, mies voi tuolla omassa pihasaunassa ihastella ja silitellä puskaa ja on kyllä sellainen alfauros että ei tänne tontille mitään muita uroita noin vain vaellakaan. 

Ehkä siksi en ole hoikka, posliini, meikattu tai muodikkaasti vaatetettu kun on jo tuo treenattu alfa isoine reviireineen 🤔

Vierailija
35/36 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanen kroppa miehellä parempi kuin posliini.

Vierailija
36/36 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin sydänoperaatio (ablaatio) nivusten kautta ja sairaanhoitaja ajeli karvat. Kerroin, että tämä taitaa olla tarpeetonta nykynuorisolle, joka ei karvoista taida perustaa. Hoitsu hymähti ja surautti menemään. Olen edelleen elossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi