Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen kerran,35 vuotias nainen ei ole nuori.

Vierailija
22.01.2021 |

Eikä mies.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan noin kuvittelekaan?

Vierailija
2/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuoruuden määritelmä pelkkä ikä? Vai onko se jotain toteutuneita päämääriä? Vaikokö? Itse elän samalla tavalla kuin 19 vuotiaana näin 34 vuotiaana, tosin vuokran sijaan maksan lainanlyhennystä. Samat ruuat on suosikkeja, on sama mies, sama nollatuntisoppari, samat harrastukset, sama auto. Elämä on aika täsmälleen samanlaista kuin tuolloin teininä, tuntuu nuorelta. Kroppa ei kyllä tunnu 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se 70-vuotiaaseen verrattuna, ei 20-vuotiaaseen.

Vierailija
4/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nuori, mutta ei ole myöskään mikään keski-ikäinen. Ihan vaan tylsä aikuinen.

Vierailija
5/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos elää 80-vuotiaaksi niin kyllä 35-vuotiaana on vielä nuori. Ei mitään nuorisoa tietenkään. 

Vierailija
6/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmärrättehän, että kuten sukupuoli, myös ihonväri ja ikä ovat sisäisiä tuntemuksia.

T. Blondi 20N

Vierailija
7/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäjankkaaja-hullu

Vierailija
8/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuoruuden määritelmä pelkkä ikä? Vai onko se jotain toteutuneita päämääriä? Vaikokö? Itse elän samalla tavalla kuin 19 vuotiaana näin 34 vuotiaana, tosin vuokran sijaan maksan lainanlyhennystä. Samat ruuat on suosikkeja, on sama mies, sama nollatuntisoppari, samat harrastukset, sama auto. Elämä on aika täsmälleen samanlaista kuin tuolloin teininä, tuntuu nuorelta. Kroppa ei kyllä tunnu 😅

Oho. Eikö olisi jo aika aikuistua ja edetä elämässä eteenpäin teinivuosista? 

Sama autokin? Häh?

Vierailija
9/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä sinäkin välillä äläkä keskisty epäolennaisuuksiin. Iälleen ei kukaan voi mitään?

Vierailija
10/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias nainen ei ole mies. Ei ole ei. Nainen on.

Vierailija
11/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä 30,,ei vanha, eikä nuori, siinä välissä

Mitä joku mies trollaa täällä näillä jutuilla et onko komea +50 nuorten naisten silmissä

Tai 36 mies tulee tänne kirjoittamaan et 36 mies on vasta Kakara

Vierailija
12/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on 46v teini? 🤩

Vierailija
13/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama autokin? Häh?

Oho! Kerrotko myös minulle mitä se elämässä eteneminen ja aikuistuminen tarkoittaa? Jos siis työpaikka, auto, omistusasunto ja ilmeisen vakiintunut parisuhde sitä ei ole.

/eri

Vierailija
14/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vain nuori kuolemaan.

Vierailija
15/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä 35v on vielä nuori, monillahan urakin alkaa rakentua vasta silloin. 

t. 21v.

Vierailija
16/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama autokin? Häh?

Elämä on mukavaa juuri näin. Vapaata ja isolta osalta aikatauluttamatonta. En vaihtaisi. Auton päivitän kun asuntoa ei enää ole maksettavava eli kuuden vuoden päästä, jos sinne asti isommitta remonteitta kestää. Uskollinen Toyota.

Vierailija
17/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäinen, kyllä. Virallisen määritelmän mukaan aikuinen, kyllä. Henkisesti vielä kohtalaisen kokematon kakara, jolla on vahvat mielipiteet ja asenteet, uskoo olevansa maailman katolla ja uransa huipulla, kyllä.

Vierailija
18/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 35-vuotias on NUORI naiseksi. Tänä vuonna 35-vuotta täyttävien naisten elinajanodote on lähes 80-vuotta, joten 35-vuotias ei ole edes elämänsä puolessa välissä tilastollisesti.

Olen itse 60-vuotias enkä tunne itseäni vielä vanhaksi. Tämä johtuu esim. siitä, että tuttavani, nimenomaan naiset, jotka edustavat minun sukupolveani tai jopa edeltävää sukupolvea, ovat vielä aktiivisia, useimmat ovat vielä töissä, opiskelevat, pyörittävät yrityksiä tai ovat luottamustehtävissä, yms. sekä monilla on vielä iäkkäät vanhemmat tai sukulaiset hoidettavana.

Tuntuisi siis aika pöllöltä puhua itsestäni vanhana, saati vanhuksena, kun lähes 25% väestöstä on minua iäkkäämpiä.

Joten sori, 35-vuotias on vielä todella nuori monella tapaa.

Vierailija
19/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aja kenenkään etua, ei edes miesten tai varsinkaan heidän, jos opetellaan systeemi, jossa 5-kymppinen mies jättää about samanikäisen vaimonsa ja pariutuu lastensa ikäisen naisen kanssa. Onko tämä joku uusi ihanne? Nuoria naisia ei mitenkään riitä kaikille, ainakaan pysyvästi, monet nuoret naiset nostavat pian taas kytkintä. Siinä on sitten viiskymppisiä miehiä ja naisia yksin ilman kumppaneita, kun entinen systeemi, että pysyttiin yhdessä vanhuuteen saakka teki ihmisistä paljon onnellisempia. KUKAAN ei ennen jankuttanut, onko 3-kymppinen nainen vanha. Tämä on ihan uusi ilmiö.

Sen ikäisellä naisella on nykyään usein 60 vuotta elinaikaa jäljellä! Kelpaako hän vain n. 15 vuotta elämästään vastakkaiselle sukupuolelle?

Vierailija
20/22 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 ikäinen nainen alkaa olla keski-ikäinen ja sopivassa iässä 45v keski-ikäiselle miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi