Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskipohjanmaan keskussairaalassa synnyttäneitä???

03.08.2006 |

Itse synnytin ko. sairaalassa viime maaliskuussa. Olisi mukava saada tietää muiden kokemuksia sairaala vierailusta, kun kaikki kokemukset täällä tuntuu olevan pk-seudun sairaaloista...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo kokemusta paikasta!! Mutta toivon mukaan ihan pian..

Tutustumis käynnin perusteella henkilökunta vaikutti ihan mukavalta ja tilat oli siistit ja vasta uusitut!

Enempi sit ku kokemuksia tulee..

Niamey ja tiiti rv 40+1

Vierailija
2/9 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei huku...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin siellä heinäkuussa ja pelkästään positiivista sanottavaa kaikesta. Kaikki kätilöt olivat aivan ihania ja asiantuntevia, perhehuone järjestyi vaivatta ja lastenlääkäri oli mukava ja rento mies. Synnytys meni hienosti, vaikka imukuppi jouduttiinkin ottamaan avuksi lopussa. Sain kuitenkin ihanan helpottavan kivunlievityksen. Mitä itse olit mieltä ap?

Vierailija
4/9 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin kyseisessä sairaalassa reilu 1 1/2 vuotta sitten.Synnytyksestä jäi positiivinen mielikuva,vaikka kestikin pitkään.

Meillä oli aivan ihana kätilö,joka piti tunnelman rauhallisena koko synnytyksen ajan ja minulla oli turvallinen olo,koska pystyin luottamaan täysin kätilön ammattitaitoon.

Sain kaikki tarvittavat kipulääkkeet ja ennenkaikkea pidin siitä,että synnyttäjää ei jätetty ulkopuoliseksi,vaan tiesin koko ajan missä mennään.Synnytyksen jälkeen sekä äidin että vauvan vointia seurattiin kiitettävän hyvin.

Kaikki meitä hoitaneet olivat mielestäni mukavia ihmisiä,toki erilaisia persoonia.

Ainut mikä vähän harmitti,oli kotiin lähtö tilanne.Kukaan ei oikein tullut sanomaan mitään,enkä ensikertalaisena siis tiennyt että voinko lähteä vai en.Olis ollu kiva saada jotku käyttö ohjeet mukaan :)

Vierailija
5/9 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ja kirjoitan omat kokemukseni huomenna...

Vierailija
6/9 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin meidän kokemus synnytyksestä ja kyseisessä sairaalassa olosta on pelkästään positiivista! Kokemuksesta on aikaa reilu vuosi ja hyvin on mennyt sen jälkeenkin.

Synnytyksessä mukana ollut lääkäri Lotta oli ammattitaitoinen ja vaikka takana oli pitkä työputki (ehti kertoa siinä synnytyksen lomassa), hän jaksoi olla kannustava ja hoitaa homman loppuun asti!

Hoitajia oli toki kesäaikaan sijaisia ja vakituisia eli saatiin useita erilaisia neuvoja esim. imetyksestä ja vauvan kanssa liikkumisesta. Mielipiteet oli erilaisia, mutta niistä täytyi vain osata valkata ne itselle paehaimmin sopivat, esikoisen syntymä kun oli kyseessä eikä aikaisempaa kokemusta juuri ollut.

Perhehuone järjestyi kätevästi " normaaliin" potilashuoneeseen, koska oikeat perhehuoneet oli täynnä. Vastaanotto synnyttämään oli sujuva enkä muutenkaan olisi voinut parempaa kohtelua toivoa..

-Peppiina ja Juhannusneiti -05

Vierailija
7/9 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen meni sektioon,oli muutenkin niin kamala kokemus että.Toinen syntyi alakautta epiduraalin avittamana,kätilö oli mukava.

Kolmannessa synnytyksessä en saanut kuin ilokaasua kun kätilö oli sitä mieltä etten tarvi muuta.Pyysin heti epiduraalia kun tulimme sairaalaan.

Sanoisinko että ok. paikka,kauhean hyviä muistoja ei ole.

Vierailija
8/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt kyseisessä sairaalassa kahdesti, sektio-03 ja alatiesynnytys toukokuu-06. Mielestäni kätilöt on tosi mukavia ja osaavia. :-)

Vierailija
9/9 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiinan kanssa oltiinkin sitten samaan aikaan =) ! Mullakin ihan hyvä mieli jäi itse synnytyksestä. Oli tosin vähän kiirus kätilöillä joten mieskin pääsi hommiin, mutta eipä se haitannut. Ainut negatiivinen asia oli ne neuvojen moninaiset kirjot. Jokaisella oli oma mielipiteensä varsinkin imetyksen sujumiseen ja siitä jouduttiin kerran vähän kärsimään, kun tuli jopa syötettyä vauvaa liikaa... ja maito nousi hurjasti eikä tullut mieleenkään pyytää pumppua, eikä sitä tarjottu, joten kipeänä olin. Nuokin on kuitenkin sellasia asioita, että ne koskee vaan ensisynnyttäjiä, kannattaa kysellä kätilöiltä rohkeammin! Positiivisin mielin kuitenki ollaan menossa uudestaan tammikuussa =)

Elin@ ja juhannuspoika `05