Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhautuminen

Vierailija
22.01.2021 |

Olen reilu kolmekymppinen mies. Vietän seksitöntä elämää vastentahtoisesti, edellisen kerran yhdyntää olen harrastanut melko tarkalleen 5 vuotta sitten. Olen perussosiaalinen, peruskuntoinen, kaikin puolin tavallinen mies, nykyisin toki ehkä pykälän kyynisempi ja alakuloisempi. Ei vaan käy flaksi naisten kanssa, tinderistä ei ole ollut apua, baarit ja harrastukset on tarjonnut pelkkää "olet mukava mies, mutta...". Turtuuko seksittömyyteen jossain välissä, onko kohtalotovereita? Onko jotain poppakonstia jolla saisin tehtyä itsestäni edes himpun verran kiinnostavamman ihmisen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole liian mukava mies, ole, ainakin ulospäin ilmenevästi, ns. "omien polkujen kulkija", hiukan tavoittamaton.

Vierailija
2/5 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole liian mukava mies, ole, ainakin ulospäin ilmenevästi, ns. "omien polkujen kulkija", hiukan tavoittamaton.

”Jees miehille” on varattu joko ilmanolijan tai aisurin viitta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen itsevarmuus on hyvä. En innostu itse nöhveröistä, mikä toki laajahko käsite.

Vierailija
4/5 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mikään kynnysmatto ole koskaan ollut. Itsevarmuuttakin löytyy, toki naisrintamalla vähemmän jatkuvista torjunnoista johtuen.

Ap

Vierailija
5/5 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä mikään kynnysmatto ole koskaan ollut. Itsevarmuuttakin löytyy, toki naisrintamalla vähemmän jatkuvista torjunnoista johtuen.

Ap

Ruikutus pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan