Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Tällaista on Renny Harlinin tyttöystävä Johannan ylellinen arki

Vierailija
22.01.2021 |

Renny Harlin ja Johanna Kokkila viettävät rauhallista, mutta ylellistä elämää Bulgariassa diplomaattien suosimalla, hienostuneella alueella. Matkustelua, ulkoilua vuorilla koiran kanssa, oma kuntosali ja kuvien mukaan myös paljon ylellisiä lahjoja. Tällaista on johannan arki Rennyn kanssa. Miltäpä kuulostaisi omalle kohdalle?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen tulevaisuus tuntuu Harlinista päivänselvältä asialta. Hän toteaa, että kumpikaan ei ole suhteessa mukana vain sen takia, että ”olisipa tuossa joku”.

Kaunista.

Vierailija
2/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihastumisvaihe menee ohi, tajuaa likka tehneensä ison virheen olemalla vanhan ukon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalta kuulostaa. Onnea heille :)

Vierailija
4/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan on Rennyn suhteet kestäneet ja montako niitä on ollut

Vierailija
5/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa. Tuommoista itsekin eläisin jos olisi mahdollista.

Vierailija
6/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Rennyn suuret rakkaudet tulla ja mennä aika vikkelään. Ei silti tarkoita, etteikö hän ihan aidosti ihastuisi, mutta jotkut nyt vaan ovat tällaisia. En usko tähänKÄÄN lovestoryyn. 

Jos olisin tuo nainen, en rakentelisi mitään pysyvämpää, kuten esim. myis asuntoani kotimaassa (kuviteltu esimerkki) tai vanhemmilleni ja läheisilleni hehkuttaisi mitään. Voi olla jo ensi viikolla tunteet herralla jäähtyneet. Jos lapsentekoon neiti alkaa, niin uskoisin kyllä, että mies viulut makselee. Onnee silti.

Vierailija
7/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Rennyn suuret rakkaudet tulla ja mennä aika vikkelään. Ei silti tarkoita, etteikö hän ihan aidosti ihastuisi, mutta jotkut nyt vaan ovat tällaisia. En usko tähänKÄÄN lovestoryyn. 

Jos olisin tuo nainen, en rakentelisi mitään pysyvämpää, kuten esim. myis asuntoani kotimaassa (kuviteltu esimerkki) tai vanhemmilleni ja läheisilleni hehkuttaisi mitään. Voi olla jo ensi viikolla tunteet herralla jäähtyneet. Jos lapsentekoon neiti alkaa, niin uskoisin kyllä, että mies viulut makselee. Onnee silti.

"Tarkoitus on suunnitella tulevaisuutta yhdessä kaikkien niiden asioiden kanssa, joita siihen voisi kuulua, perheen perustaminen mukaan luettuna. Ne eivät ole juuri tänä päivänä ajankohtaisia, mutta sillä mielellä tässä ollaan."

Mistä sitä koskaan tietää? (Ei mua ainakaan kiinnosta tuomita heitä siitä että ovat rakastuneita.)

Vierailija
8/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo monen ikäisensä köyhän ja stressaavan opiskelijaelämän voittaa 100-0.

Vierailija
9/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tarkoitus on suunnitella tulevaisuutta yhdessä kaikkien niiden asioiden kanssa, joita siihen voisi kuulua, perheen perustaminen mukaan luettuna. Ne eivät ole juuri tänä päivänä ajankohtaisia, mutta sillä mielellä tässä ollaan."

Mistä sitä koskaan tietää? (Ei mua ainakaan kiinnosta tuomita heitä siitä että ovat rakastuneita.)

Nonnii, sieltä tultiin taas..."Tuomita" niinpä niin. Jos sä tutkiskelet Rennyn naishistoriaa, niin ei mun epäilykset ihan harhaisia ole.

Jokaisen kanssa on epäonnistunut, lapsikaan ei omalle vaimolle, vaan tämän assistentille!

Renny oli aikoinaan komea ja on vieläkin varsin hurmaava ja naisiin vetoava, pitkä, raamikas ja ennen kaikkea rikas. Mutta joku siinä mättää. Uskoisin Tarja Smuraa, joka jenkeistä palatessaan kertoi, että näki jotain niin kamalaa, siis Rennyyn liittyen, ettei voi siitä enempää puhua. Kiire tuli kotiin palata.

Mies saa naida noita oman lapsensa ikäisiä pimuja mun puolesta vailla päällekkäin, limittäin ja lomittain, ei kuulu mulle. Vastasin vaan kun ap kysyi.

Vierailija
10/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonnii, sieltä tultiin taas..."Tuomita" niinpä niin. Jos sä tutkiskelet Rennyn naishistoriaa, niin ei mun epäilykset ihan harhaisia ole.

Jokaisen kanssa on epäonnistunut, lapsikaan ei omalle vaimolle, vaan tämän assistentille!

Renny oli aikoinaan komea ja on vieläkin varsin hurmaava ja naisiin vetoava, pitkä, raamikas ja ennen kaikkea rikas. Mutta joku siinä mättää. Uskoisin Tarja Smuraa, joka jenkeistä palatessaan kertoi, että näki jotain niin kamalaa, siis Rennyyn liittyen, ettei voi siitä enempää puhua. Kiire tuli kotiin palata.

Mies saa naida noita oman lapsensa ikäisiä pimuja mun puolesta vailla päällekkäin, limittäin ja lomittain, ei kuulu mulle. Vastasin vaan kun ap kysyi.

Tuo oli vain Smuran yksipuolinen versio heidän eronsa syistä. Rennyn versiota emme koskaan kuulleet.

Vierailija
11/11 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeaketun charmi on vastustamaton