Onks nastakengät liukkaat sisällä esim. kauppakeskuksessa tai sairaalassa?
Kommentit (30)
Ainakin nastoitetut liukuesteet ovat hengenvaarallisen liukkaita sisätiloissa.
Ainaskin noi mun Icebagit on liukkaat kivilattioilla. Piikkien pitäisi mukamas painua sinne pohjaan sisätiloissa, no ei painu. Ja rapiseevat ihan älyttömästä,.hävettää se meteli mikä kengistä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin nastoitetut liukuesteet ovat hengenvaarallisen liukkaita sisätiloissa.
Mikä on nastoitettu liukueste?
No kivahan tuokin, että kaupunki pihistää hiekassa ja oletetaan, että käytetään nastakenkiä. Mutta sitten esim. kauppaan et voi mennä ne jalassa.
On liukkaat, vieläkin hävettää, kun kerran tuli kaupan ovella heitettyä nurin :D sen jälkeen olen mennyt kauppaan sisään vähän maltillisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ainaskin noi mun Icebagit on liukkaat kivilattioilla. Piikkien pitäisi mukamas painua sinne pohjaan sisätiloissa, no ei painu. Ja rapiseevat ihan älyttömästä,.hävettää se meteli mikä kengistä lähtee.
Meneehän siinä lattiatkin pilalle, jos moni alkaa käyttää säännöllisesti nastakenkiä.
Ne on kielletty sisällä monessa paikassa siksi, että ne nastat pilaa lattiat pitemmän päälle.
Minunkin icebugit muuttuvat superliukkaiksi luistimiksi kivilattialla, en todellakaan suosittele edes yrittämään kävelyä sisätiloissa ne jalassa. Lisäksi nastat pitävät järkyttävää meteliä kovalla alustalla.
Vierailija kirjoitti:
No kivahan tuokin, että kaupunki pihistää hiekassa ja oletetaan, että käytetään nastakenkiä. Mutta sitten esim. kauppaan et voi mennä ne jalassa.
Ota kassiin tai reppuun kevyet vaihtokengät, esimerkiksi tennarit ja vaihda ne jalkaan tuulikaapissa. Nastapopot voi laittaa vaikka lukolliseen lokeroon ostosreissun ajaksi, jos niitä ei halua kanniskella mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota kassiin tai reppuun kevyet vaihtokengät, esimerkiksi tennarit ja vaihda ne jalkaan tuulikaapissa. Nastapopot voi laittaa vaikka lukolliseen lokeroon ostosreissun ajaksi, jos niitä ei halua kanniskella mukana.
Kannattaa sitten lähtiessä myös itse siivota se kurainen lokero.
Meilläpäin on pelkkää jäärataa kevyenliikenteen väylät joka vuosi lopputalvesta. En todellakaan kanna vaihtokenkiä mukana kun lähden ruokakauppaan ja vaihda niitä eeestaas siinä lähikaupan olemattomassa eteistilassa. Nastoille vedän joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jättä menemättä kauppaan. V-tuttaa vaan tämä maa, kun kaikki on nykyään sellaista, että mitään ei viitsitä tehdä, kun joka asiassa vaan säästetään tai ollaan laiskoja, ihmiset ja turvallisuus on sitten viimeset asiat, jotka kiinnostaa.
Ne on sitten varmaan bussissa ja junassakin liukkaat. Olen kerran liukastunut ja sain siitä monen kuukauden polvivaivan, siksi olen niin ylivarovainen ja pelkään liukkaita teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sitten lähtiessä myös itse siivota se kurainen lokero.
Ne kengät voi laittaa muovipussiin...
Ei kai niillä kauppoihin mennä pilaamaan lattioita? Kävelisittekö kotona nastakengillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä enää ole lukollisia lokeroita,ei ole ollut vuosiin.
kuka viitsii pyllistellä eteisissä ottamas...pyh
Eihän se paino pelkkien nastojen varaan jää...
On toki liukkaammat sisätiloissa kivilattialla, mutta hivenen varoen pärjää kyllä.
kenkänastat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä enää ole lukollisia lokeroita,ei ole ollut vuosiin.
kuka viitsii pyllistellä eteisissä ottamas...pyh
No jos haluaa tehdä elämästään hankalaa niin on a)jätettävä kauppakäynnit kokonaan tai b)tilattava ruuat kotiinkuljetuksena. Kaikki isot marketit tarjoavat nykyisin ko. palvelua.
On liukkaat sisätiloissa.