Kuka maksaa kalliimmat ffp2 maskit
Tulossa pian Suomeenkin pakollisiksi. Olen työkyvytön.
Kommentit (34)
Minä olen ihan työssäkäyvä, mutta voin sanoa, että ei todellakaan ole varaa hankkia noita niin, että niitä pelkästään tämä perhe (5 hlö) käyttäisi. Ei todellakaan reilua tonnia per kuukausi tuohon tule löytymään. Hyvä jos tuokaan summa riittäisi.
Tuskin tulee pakollisiksi, kun nykyiselläänkin maskit ovat vain suositus. Vaatisi perustuslakiin muutoksia.
Pakossa on muutenkin se ongelma, että miten taataan noiden parempien maskien riittävyys kaikille?
No en ainakaan minä.
En aio tuhlata rahojani johonkin maskeihin.
Töissä on osin pakko käyttää. Sen työ kustantaa.
Muutoin en ole käyttänyt kuin pakollisissa tilanteissa.
Tietyt yritykset repii rahaa.
Nyt ovat olleet vähän nyreissään kun ihmiset käyttääkin jotain muta kuin heidän maskejaan. Siksi pitää kiristää.
"Esimerkiksi Itävallassa lääketieteelliseen käyttöön sopivat niin sanotut FFP2-luokan maskit tulevat pakollisiksi julkisessa liikenteessä ja kaupoissa ensi maanantaista lähtien."
Suomi seuraa aina perässä vaikka nyt sönkättäisiin ties mitä. Onko lopputulema se että köyhät jää kotiin ja elää pyhästä Hengestä.. Ap
Ehkä Huoltovarmuuskeskuksella on ratkaisu asiaan, not...
Suomessa ei ole maskipakkoa nyt, eikä tule olemaan. Meillä on maskisuositus. Ja ihan itse maksat maskisi.
Käy kuule hakemassa 50 eurolla 1 kappale Muumi maskia..lol
Tulisikin pakolliseksi sakon uhalla.
Vähenisi se turha poukkoilu eestaas.
Jokainen voi miettiä keskenään, onko ihan PAKKO lähteä ihmisten ilmoille.
Kaupassa käynnin voi suunnitella, eikä jokaisen mieliteon iskiessä rynnitä kauppaan.
Töissä pitää tietysti käydä, mutta vapaa-aikana voi olla omissa porukoissa...jos vaan haluaa.
Vierailija kirjoitti:
"Esimerkiksi Itävallassa lääketieteelliseen käyttöön sopivat niin sanotut FFP2-luokan maskit tulevat pakollisiksi julkisessa liikenteessä ja kaupoissa ensi maanantaista lähtien."
Suomi seuraa aina perässä vaikka nyt sönkättäisiin ties mitä. Onko lopputulema se että köyhät jää kotiin ja elää pyhästä Hengestä.. Ap
Itävallan tilanne on aivan toinen kuin Suomessa. Mä en tajua tätä vinkumista, kuinka Suomi on hoitanut tilanteen huonosti, tai ei olisi ajantasalla. Suomi, Islanti ja Kreikka ovat ne maat, joissa vähiten tartuntoja / 100 000 asukasta. Muualla kiitellään, täällä vaan inistään.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole maskipakkoa nyt, eikä tule olemaan. Meillä on maskisuositus. Ja ihan itse maksat maskisi.
Itse= kelan pienin mahdollinen eläke.
Sehän nähdään sitten. Ei toki ihan hetijustnyt mutta pikkuhiljaa kun tilanne katastrofisoituu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Suomi seuraa aina perässä vaikka nyt sönkättäisiin ties mitä.
Jos katsot mitä toimenpiteitä on ympäri Eurooppaa tehty koronan aikana, niin miten ihmeessä vedät siitä lopputuleman että Suomi seuraa aina perässä. Ihme kitinää.
Mulla on rasitusastma ja keuhkoahtauma. Kai mun pitäisi niistä liimata lääkärintodistus otsaan, kun nyt jo kyylät kyylää pahasti, vaikka on vain suositus voimassa. Alkaa tosissaan kypsyttää koko juttu, vsrsinkin kun niistä ei ole mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Valtion kuuluisi jakaa korona avustuksia kaikille eikä vain pienelle ryhmälle.
Millä rahalla? Kuka maksaa? Nyt jo velkaannutaan liikaa.
Ffp maskeja pitäisi jakaa ilmaiseksi ja lähettää kotiin jokaiselle. Ei niitä muuten kansa ala käyttää .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itävallan tilanne on aivan toinen kuin Suomessa. Mä en tajua tätä vinkumista, kuinka Suomi on hoitanut tilanteen huonosti, tai ei olisi ajantasalla. Suomi, Islanti ja Kreikka ovat ne maat, joissa vähiten tartuntoja / 100 000 asukasta. Muualla kiitellään, täällä vaan inistään.
Suomalaiset on sen takia niin hyvässä asemassa monen asian suhteen kun ollaan negatiivista valittajakansaa ja aina vaatimassa parempaa. On siinä siis hyvät puolensa mutta tietysti huonotkin.
Ei tehdä Suomesta totalitaristista valtiota, eli ei ikinä maskipakkoa.
Kansalasitottelemattomuus kunniaan, älä käytä maskia, maski ei suojaa tartunnalta eikä tartuttamista, olen hokenut tätä samaa aivopestyille jotka eivät käytä omia aivojaan, nyt joku asiantuntja sanoo että pitää olla ffp2 että suojaa mutta idioottimaista on se ettei sen suojaa, siitäkin menee ja tulee läpija sivuista myös pääsee virukset sekä sulla on silmät auki niistä menee. Ainoa mikä suojaa on todella vahvat suodattimet kumipuvulla suojattuna kaikin puolin, niinkuin ammattilaiset työskentelee vaarallisten virusten kanssa labbroissa.
Tämä maskitus on idiottimaisuuden huippu, jota meidän tietämättömät ja ammattitaidottomat poliitikot, terveyshenkilökunta suosittaa, ja globalistit nauraa kun he ajavat alas kansallisvaltioita kieroudessaan rajoitteillaan suosituksilla ja takovat rahaa rokotteilla.
Globalistit ei hellitä, koko ajan uusia uhkia siellä täällä koronahösötys ilmastohösötys, Aivan turhia molemmat vaarattomia (korona ei ole vaarallinen normi ihmiselle ei sen vaarallisempi kuin influensa) Ei tarvi toimenpiteitä.
Voisi hakea Eu:ta avustuksia, ei sinnepäin ole aina vain pakko maksaa.
Valtion kuuluisi jakaa korona avustuksia kaikille eikä vain pienelle ryhmälle.