Mitä jos pelon kohde on sellainen, jota ei voi kohdata? Siedätyshoito ei auta
Mitä jos pelkää demoneja tms. joihin ei edes usko? Voiko niitä kohdata halutessaan? Onko joku kohdannut yliluonnollisia pelkoja? Hävisikö pelko? Kysyn teiltä vaikka pelottaakin kohdata teidät, arvon AV-laiset.
Kommentit (9)
Jos olen yksin yksinäisessä paikassa, silloin alkaa kuulumaan kummallisia ääniä ja näen häivähdyksiä. Tätä ei tapahdu muiden läsnäollessa. Tästä voi päätellä jotain.
Melkein kaikki ufo-havainnotkin tehdään yksinäisessä paikassa, jossa ihminen on yksin tapahtuman hetkellä.
Oleellisempi kysymys on, että miksi pelkäät niitä ?
Sincc
Haistata niille vhdut ..
Mua kanssa ärsyttää että käsketään kohtaamaan pelkosi.
Jos kohtaan, saan taas turpaani pahoinpitelijältäni.. Omalta isältä. En voi tavata ollenkaan, on niin aggressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Mua kanssa ärsyttää että käsketään kohtaamaan pelkosi.
Jos kohtaan, saan taas turpaani pahoinpitelijältäni.. Omalta isältä. En voi tavata ollenkaan, on niin aggressiivinen.
Ei se ole pelkoa, mikä on faktaa.
Sincc
Warmaan pystyt elämään ilmankin ..
Hankkiudu katolisen kirkon pariin ja sitä kautta manaajalle (heitä on Suomessakin). Toinen vaihtoehto olisi puhua pastorille (ei ehkä ev.lut kirkon, sillä he eivät ottaisi pelkoasi vakavissaan), vaan jonkun vapaan suunnan tai katolisen kirkon papille mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen yksin yksinäisessä paikassa, silloin alkaa kuulumaan kummallisia ääniä ja näen häivähdyksiä. Tätä ei tapahdu muiden läsnäollessa. Tästä voi päätellä jotain.
Melkein kaikki ufo-havainnotkin tehdään yksinäisessä paikassa, jossa ihminen on yksin tapahtuman hetkellä.
Harvoin sanon, että "lääkkeet", mutta nyt samon sen. Ootko käynyt ihan tk-lääkärillä juttelemassa?
Et voi pelätä jos et niihin usko, eli ainakin alitajuntasi uskoo vaikka et haluaisi myöntää. Mieti mihin uskonnolliseen suuntaukseen kuulut ja lähde sitä kautta hakemaan itsellesi puolustuskeinoja. Tässä ketjussa esitetyt kristilliset vaihtoehdot eivät todellakaan välttämättä toimi jos et usko heihin. Etenkin vapaasuuntia kehottaisin väistämään viimeiseen saakka, menee vain nuppi enemmän sekaisin moisista. Myös uskonnottomat voivat uskoa demoneihin ja muihin ja heilläkin on puolustuskeinoja niitä vastaan, joten kurkista vaan rohkeasti siihen suuntaan millä uskot itse olevan eniten keinoja pitää ne pelkäämäsi entiteetit loitolla ja hyödynnä sitten niitä sieltä otettuja keinoja.
Jos sinä uskot että joku tietty kivi vaikka pitää ne loitolla niin ne pysyy silloin loitolla. Tärkeintä on uskoa, ei se mihin uskoo.
Pelkäät siis jotain sellaista, jota ei ole mielestäsi edes olemassa?
Aika paksuaa tuubaa tai sitten ei ole kallon sisällä kaikki ihan kunnossa.
Kuulostaa noituudelta tai mt-ongelmalta. Mikä on demoni? Paholainen? Henkiolento? Kuollut sielu, joka ei ole saanut rauhaa?
Miksi haluat kohdata jotain sellaista?