Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain ison perinnön ja lopetin työt ja sen jälkeen entiset työkaverit levittivät

Vierailija
21.01.2021 |

valheita ja juoruja minusta. Voiko kateus tosiaan aiheuttaa tuollaista käytöstä?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jäi ahertamaan, totta kai sellainen herättää katkeruutta kun tili menee asuntolainaan eikä saa säästöön mitään.

Vierailija
22/60 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut perintöä satoja tuhansia euroja. Ei se kauheasti vaikuttanut elämään, kun raha sijoitettiin. Edelleen elellään normaaliarkea omilla palkkatuloilla ja sijoitukset jyllää erillään arkikuluista. Miksi ylipäätään pitää kertoa kelleen, jos saa rahaa? Se on aivan sivuseikka. Jossain vaiheessa sitten astutaan syrjään oravanpyörästä, mutta tuskin sittenkään kerrotaan kenellekään todellista syytä, eli että rahaa on. Tuli jo sen verran kateellista kommenttia, kun ostettiin ihan omilla rahkeilla tämän hetkinen asunto, että ei jaksa. Suomi on kateellisten valtakunta, jos joku pärjää tai saa rahaa, se pitää äkkiä lytätä maan rakoon, kun kehtaakin pärjätä paremmin, kuin vasemmistokommarin mielestä pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kateutta, kun eivät pysty olemaan onnellisia puolestasi

Oletko SINÄ onnellinen toisten saaman ilmaisen rahan takia?

Kokeillaanpa: Osakekurssit nousevat kohisten. Rahaa tulee, vaikken tee mitään. Laitoin vain rahat oikeaan kohteeseen, miksi muut eivät tehneet samoin, vaan tuhlasivat rahansa turhuuteen ja nyt ruikuttavat köyhyyttään?

Vierailija
24/60 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeillaanpa: Osakekurssit nousevat kohisten. Rahaa tulee, vaikken tee mitään. Laitoin vain rahat oikeaan kohteeseen, miksi muut eivät tehneet samoin, vaan tuhlasivat rahansa turhuuteen ja nyt ruikuttavat köyhyyttään?

No mutta tuossahan se pointti juuri tulikin, että ne jotka ovat tyytyväisiä omaan elämäänsä, osaavat iloita myös toisen puolesta. Katkerat ja kateelliset eivät voi...

Vierailija
25/60 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva tietää toisen elämästä kaiken. Harva haluaisi vaihtaa osia, jos tietäisi toisen elämästä kaiken, sen takia kadehtiminen on tosi turhaa puuhaa.

Vierailija
26/60 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika hölö, kerron naapurille aina kaikenlaista.  Paljon on kateellisia, no en välitä. Hauskinta oli kun tapasin  työtoverin  kirpputorilla hän kehtasi sanoa : Mitä sinä TÄÄLLÄteet , rikas ihminen, ei sun  tarvi tulla tänne  , ei ole sulle tarkoitettu. Vapaamaa,  saan ostaa mistä itse tykkään.  Joidenkin kateus on aika myrkyllistä.   Ehkä se että olet perinyt,  ei vaan ole helppo niellä. Jos ei kestä , ei passaa puhua. Myös aineettomasta voivat olla kateellisia.

Vierailija
27/60 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääriä kavereita siis. Mitä jos jatkat elämää ilman juoruajia ja katsot muuta seuraa.

Vierailija
28/60 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PORVOO!

PROLLOLOO! PÖRVÖTTI! LOLLOTROOLO!

ROTTOLOO! TROOOLOOOLÖ!

0/25000

-8/654321

Vierailija
29/60 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jäi ahertamaan, totta kai sellainen herättää katkeruutta kun tili menee asuntolainaan eikä saa säästöön mitään.

Miten voi olla katkera jostain mikä ei ole itseltä pois?! Kasvaako tili tai väheneekö laina kadehtimalla?

Vierailija
30/60 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla neutraali. Miksi sitä onnekkaampaa pitäisi inhota?

Vierailija
31/60 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessa on helppo ottaa selville millä entinen työkaveri elää.  Salailu ei edes kannata . Ei tarvitse itse kertoa.

Vierailija
32/60 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä enää kun olet aloittaja jo lopettanut työt. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Mutta sinänsä typerää että kerroit. Tietäähän sen ilman muuta että asiasta kerrotaan heti kun sinä olet selkäsi kääntänyt.

Vierailija
33/60 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mitä väliä? Et ole töissä siellä enää

Vierailija
34/60 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kero nyt jo se perinnön määrä!

Vierailija
35/60 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäki olen Satu- Risto

Vierailija
36/60 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aika hölö, kerron naapurille aina kaikenlaista.  Paljon on kateellisia, no en välitä. Hauskinta oli kun tapasin  työtoverin  kirpputorilla hän kehtasi sanoa : Mitä sinä TÄÄLLÄteet , rikas ihminen, ei sun  tarvi tulla tänne  , ei ole sulle tarkoitettu. Vapaamaa,  saan ostaa mistä itse tykkään.  Joidenkin kateus on aika myrkyllistä.   Ehkä se että olet perinyt,  ei vaan ole helppo niellä. Jos ei kestä , ei passaa puhua. Myös aineettomasta voivat olla kateellisia.

Viet joltain köyhältä nenän edestä asioita vaikka sinulla olisi varaa ostaa uutta/muuta. Onhan se itsekästä.

Vierailija
37/60 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta mitä väliä? Et ole töissä siellä enää

Ai valheilla ja juoruilla ei ole väliä. Pysyykö ne työpaikalla vai leviääkö ympäriinsä? Monet välittää mitä heistä juorutaan ja se on ihan ymmärrettävää.

Vierailija
38/60 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäki olen Satu- Risto

Ihanaa

Vierailija
39/60 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Suomessa on helppo ottaa selville millä entinen työkaveri elää.  Salailu ei edes kannata . Ei tarvitse itse kertoa.

Ei perintö näy verotiedoissa. Jos ei ole sijoitellut ei näy missään.

Vierailija
40/60 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miljoonia perii niin eiköhän se perheen/suvun varallisuus nyt aina jotenkin tule esiin arjessa jo ennen perintöäkin. On suvun kiinteistöt ja asuinpaikat/ tapaamiset/ vanhan rahan sukunimet/ ammattitausta jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi