En halua "reisivakoa", olenko outo?
Vai miksi sitä reisien välissä oleva rakoa sanotaan. Siis sitä, kun seistään jalat yhdessä ja reidet ei kosketa toisiaan. Minusta on jopa ruman näköinen.
Kommentit (36)
Jätä ostamatta, jos ei miellytä. Turha maksaa siitä, jos et tykkää.
Kaikkea sitä kuulee.
En mäkään.
Olen tosin sen verran persevä, ettei pelkoakaan saada, mutta en sitä myöskään millään lailla pidä tavoiteltavana asiana.
Peppuvako on hyvässä suolassa. Maistuis varmaan sullekin?
Niinpä ruumiinrakenne sen määrittää. Joku voi reisivakoa tavoitellessaan päätyä anorektiseen kuntoon ennen kuin sen laihduttamalla saa.
Itsellänikin reisivako ruumiin rakenteen vuoksi 170cm 69kg
No, minusta reitevät naiset ovat seksikkäitä.
Juu, kyllä appelsiini-ihoiset ihrapötkylät on kauniimmat.
Muuten, kamalaa epäsuomea tuo "reisivako.
Vierailija kirjoitti:
Jätä ostamatta, jos ei miellytä. Turha maksaa siitä, jos et tykkää.
Kaikkea sitä kuulee.
Missä myydään reisivakoja?
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi että myös malleilla, kuten käytännössä kaikilla naisilla, on selluliittia, vaikka toki se tietyn painoindeksin ylityttyä on näkyvämpää. Naisten kehon rasvaprosentti on suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Arvaan, että ap tällainen, niin tuli tänne haukkumaan nättejä, hoikkia tyttöjä.
Kyllä minulle kelpaisi. On se kivempi, kuin tukevat reidet, mitkä hinkaavat kesäkuumalla yhteen. Iho rikkoutuu ja tulehtuu.
Vierailija kirjoitti:
Englanniksi se on crazy wacko
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaan, että ap tällainen, niin tuli tänne haukkumaan nättejä, hoikkia tyttöjä.
Turhaanpa kiukuttelee. Kiinteän pyöreät muodot nyt vain sattuvat sytyttämään miehiä seksuaalisesti huomattavasti enemmän kuin muodoton ihramassa, jossa maaliin suunnistaakseen tarvitaan GPS:ää. Reisivako on luonnon taideteos.
Vierailija kirjoitti:
Jaa'a. Happamia sanoi kettu.
Joo hei en mäkään missään tapauksessa tahtoisi olla kurvikas tiimalasi, mieluummin olen kiinteä lauta.
Totta kai.
Tulis miehekäs olo jos ei reidet olis seisoessa yhdessä. Olleessani 15 painoindeksillä niin ei ollut lähelläkäön sellainen tilanne. Olin superlaiha mut lantio ja reidet naiselliset.
Jaa.
Mulla on reisivako ihan vaa mun ruumiinrakenteen vuoksi. En oo mitään sen eteen tehnyt.