Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua "reisivakoa", olenko outo?

Vierailija
21.01.2021 |

Vai miksi sitä reisien välissä oleva rakoa sanotaan. Siis sitä, kun seistään jalat yhdessä ja reidet ei kosketa toisiaan. Minusta on jopa ruman näköinen.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kauneusihanne on koskaan ollut sellainen, että kaikki sellaisen haluaisivat? Tulee mieleen, että aloituksen tarkoituksena on lähinnä korostaa itseään.

Vierailija
22/36 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä siitä. Se taitaakin olla omenavartaloisten juttu ja itse pidän afrikkalais- ja latinalaisnaisten kropan mallia parempana kuin suomalaisten. Silloin ei paljoa reisivakoa näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pidä siitä. Se taitaakin olla omenavartaloisten juttu ja itse pidän afrikkalais- ja latinalaisnaisten kropan mallia parempana kuin suomalaisten. Silloin ei paljoa reisivakoa näy.

Yhhyh. Siis hehtaaripenaali?

Vierailija
24/36 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei voi olla huippumallin loputtoman pitkät, hoikat, mutta muodokkaat rotusääret. Ymmärrän, että se aiheuttaa kateutta. Väärä tapa purkaa pahaa oloaan, on lähteä haukkumaan toisten vartaloita. Ei se omaa oloa paranna lopulta yhtään. Tärkeintä on, että jalat toimivat.

Vierailija
25/36 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on reisivako, enkä ole sitä mitenkään tavoitellut.

Pidän jaloistani paljon, toivottavasti sinäkin pidät omistasi ja käytät enemmän aikaa kivojen asioiden ajatteluun kuin muiden arvosteluun.

Vierailija
26/36 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo ruumiinmalli täälläkin yleinen on. Sitä kutsutaan persjalkaisuudeksi. Yleinen meillä. Varsamaiset mallityypit löytyvät sitten tuolta itä-euroopasta.

Vierailija
27/36 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englanniksi se on crazy wacko

Erinomainen käännös !

Vierailija
28/36 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei voi olla huippumallin loputtoman pitkät, hoikat, mutta muodokkaat rotusääret. Ymmärrän, että se aiheuttaa kateutta. Väärä tapa purkaa pahaa oloaan, on lähteä haukkumaan toisten vartaloita. Ei se omaa oloa paranna lopulta yhtään. Tärkeintä on, että jalat toimivat.

Tärkeintä on, että pää toimii. Toisiin ihmisiin pahaa oloaan purkavilla ei toimi.

Vierailija
29/36 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. kolmekymppinen kun reiteni ensimmäisen kerrsn koskettivat toisiaan jalat yhdessä seistessä. Tuntui hassulle. Aiemmin en ollut millään tavalla ajatellut, onko minulla reisivakoa vai ei. Enkä muuten ajattele asiaa nykyäänkään, ihan sama onko vai ei.

Vierailija
30/36 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa surullinen aloitus. Paistaa läpi ettei aloittaja ole tyytyväinen ulkonäköönsä, kun täytyy koittaa korottaa itseään painamalla muita alas. En itsekään ole enää napapaitakunnossa ja välillä katson kadehtien hoikkia ja hyvännäköisiä ympärilläni. Itse näytän michelinukolta istuessani. En silti koe tarvetta alkaa haukkumaan muita.

Vierailija
31/36 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, ei vain kuulu kauneusihanteeseeni. Omaan silmääni kaikkein parhaalta näyttävät lihaksikkaat reidet.

Vierailija
32/36 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä appelsiini-ihoiset ihrapötkylät on kauniimmat.

Tiedoksesi että myös malleilla, kuten käytännössä kaikilla naisilla, on selluliittia, vaikka toki se tietyn painoindeksin ylityttyä on näkyvämpää. Naisten kehon rasvaprosentti on suurempi.

Ei kyllä välttämättä ole näin. Olen itse 47v. ja koko aikuisiän ollut kohtuullisen reitevä. Olen myös tyyppiä, jolla lihakset kasvavat helposti. Minulla ei ole aiemmin ollut ollenkaan selluliittia, nyt yli 45v. on hyvin vähän, takapuolen alla ja tuskin näkyvää. Mutta paljon minua hoikemmilla olen nähnyt huomattavasti enemmän muhkuraistakin. Kudostyyppikysymys siis, oletan.

Vierailija
33/36 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole tämä reisivako erityisen käteväkään. Ei ole 1 tai 2 kertaa kun istun tuolin reunalla ja tiputan kynän, jolla olen kirjoittamassa ja refleksinä lyön reidet yhteen, jotta saisin kynän napattua kiinni, mutta se luikahtaakin reisivaosta lattialle!

Vierailija
34/36 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 175cm, 61kg. On tiimalasivartalo, pitkät sääret ja se reisivako. Tykkään kyllä kehostani ja tiedän että se on absoluuttisestikin kaunis. Mutta toki on muitakin kauniita vartalonmalleja, lyhyitä, pyöreitä jne. Usein ihailen jotain erikoisen runsasta, ylipainoista naista joka näyttäisi oikein säteilevän feminiinisyyttä vaikka eivät kuulu tavanomaiseen kauneuskuvastoon.

Kyllä kauneus on muusta kiinni kuin yhdestä rakenteellisesta seikasta.

Vierailija
35/36 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä ostamatta, jos ei miellytä. Turha maksaa siitä, jos et tykkää.

Kaikkea sitä kuulee.

Missä myydään reisivakoja?

Ironia ei aina toimi. Näköjään. Harva valitsee ruumiinrakenteensa yktyiskohtia, näin tiedoksi vaan.

Vierailija
36/36 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 175cm, 61kg. On tiimalasivartalo, pitkät sääret ja se reisivako. Tykkään kyllä kehostani ja tiedän että se on absoluuttisestikin kaunis. Mutta toki on muitakin kauniita vartalonmalleja, lyhyitä, pyöreitä jne. Usein ihailen jotain erikoisen runsasta, ylipainoista naista joka näyttäisi oikein säteilevän feminiinisyyttä vaikka eivät kuulu tavanomaiseen kauneuskuvastoon.

Kyllä kauneus on muusta kiinni kuin yhdestä rakenteellisesta seikasta.

Sulla on kyllä ihan täydelliset mitat! Olen samanpituinen ja tavoittelen kesäksi 68 kg:n painoa (eli kymmenen kiloa tiputusta). Nauti kehostasi ❤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi