Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Víttumaisin ihmistyyppi on naapuri, joka valittaa parveketupakoinnista, vaikka se olisi taloyhtiön sääntöjen mukaan sallittua

Vierailija
21.01.2021 |

Ei käy tuollaiselle hirviönaapurille sellainen, että eletään niiden yhteisten sääntöjen, eikä hänen sääntöjensä mukaan. Tunnetteko näitä hulluja?

Kommentit (96)

21/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen röökinvastustaja voisi katsella telttapaikkaa keskeltä metsää. Ei sovi kerrostaloon. Jos parvekkeella on lupa polttaa niin ei hän voi sille yhtään mitään. Meillä lisäksi grillataan kesäisin makkaraa partsilla. Ja nautitaan elämästä.

Vierailija
22/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun saapui heti kaikki oman elämänsä pikkuhítlerit puolustelemaan tuota omavaltaista víttumaisuutta. Eipä yllätä, kun on tästä palstasta kyse. Huvittaa vaan, kun eivät ymmärrä pointtia vaan tulee just noita "rööki on mürha"-kommentteja. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häirinnyt kenenkään parveketupakointi ennen vaikka itse en polta, kunnes yläkertaan muutti pariskunta, joka vetelee sitä tupakkaa lähes 24/7. Mihinkään kellonaikaan ei kesällä voinut kämppää viilentää, kun oli aivan sama vaikka laitoit kellon kolmelta yöllä soimaan, että saat ikkunat avattua, niin meni minuutti, niin johan oli taas yläkerta tupakalla. 

Taloyhtiöillä on täysi valta kieltää myös parveketupakointi, ja todellakin suosittelen , että näin myös tekisivät.

Vierailija
24/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista oli, kun tuli heippalappu postiluukusta. Tupakanpolttoni on kuulemma erittäin häiritsevää. 

Koskaan en kuitenkaan ole polttanut. Olen täysin tupakotsematon ihminen ja eivät vieraatkaan polta...

Että hulluja riittää. 

Vierailija
25/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap se vittumainen tässä on.

Niin sinustako ei olisi víttumaista, jos naapurisi keksisi omasta päästään uusia sääntöjä taloon ja vaatisi sinua noudattamaan hänen keksimiään sääntöjä?

Sama kysymys jokaiselle alapeukuttajalle. Ap

Naapuriasi häiritsee tupakasavun inhottava, pinttyvä haju ja sen aiheuttama terveysvaara, samoin monien tupakoitsijoiden suruton roskaaminen. Jos pystyt ilman näitä tupakoimaan, omapa on asiasi, mutta vain silloin!

Meni näköjään pointti viuhuen ohi. Jos parveketupakointia ei ole kielletty, niin se on sallittua. Ymmärrätkö?

Víttumainen ihmistyyppi taas yrittää kieltää sallitun. Onko oikein sinusta? Ap

Tuliko naapurisi aseella uhaten viemään röökit pois vai mitä vingut? Jos hän vain sanoi että tapasi häiritsee monien elämänlaatua, miksei saisi sanoa?

Vierailija
26/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kakkapäät vetävät myös kesällä helteiden aikaan röökiä yöllä kun olisi paras aika viilentää kämppää pitämällä parvekkeen ovi auki. Heräät sitten tämän minä minä kääryleen paskakäryyn joko keskellä yötä tai aamusta.

Vierailija
27/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että se on aika vittumaista kesällä kun alapuolella asuu työtön ketjuröökaaja. Tuuletus, oleskelu parvekkeella ei onnistu koskaan kun tämä raukkaparka polttaa aamu 11:sta yö 4 asti. Vartin tauko pahimmillaan. Kämppä haisee pskalta jatkuvasti.. edes ystävällinen huomautus naapureille aiheutuvasta vaivasta ei auttanut. Vihaan tuota naapuriani, mutta eihän se tietenkään tule muuttamaan pois vielä tänäkään kesänä.

Vierailija
28/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parveketupakointi ei ole sallittua missään. Jos yhtiö lupaa sellaista, niin yhtiö rikkoo lakia.

Olet täysin väärässä. Parveketupakointi nimen omaan on sallittua. Tästä on korkeimman oikeuden päätöksiä. Myös grillaus on parvekkeella sallittua. Ne ovat siis suomen järjestyslain mukaista toimintaa. Avotulen teko sen sijaan ei ole, joten hiiligrilli lienee kielletty. Taloyhtiö ei voi tehdä linjauksia, jotka mitätöivät Suomen lain. taloyhtiö voi toki antaa ohjeistuksia, joita asukkaat sitten noudattavat tai ovat noudattamatta. Siitä olen kyllä kommentoijien kanssa samaa mieltä, että säännöllisesti parvekkeellansa ällöttävää ja noloa myrkkytikkua imevä ap on tarinan vittumaisin henkilö. Vaikkakaan ei mitään juridisesti väärää tee.

Vierailija
29/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitko omalla parvekkeellasi vai taloyhtiön tuuletusparvekkeella?

Vierailija
30/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko sitten muutin uuteen asuntoon. Edellisessä asunnossa oli röökilutka kerrosta alempana ja tuuletus ilman savuja kesäaikaan oli mahdotonta. Kaikenlaisia pieniä koiruuksia tuli harrastettua vuosien varrella, kun röökilutka ei ottanut onkeensa vihjailuista. Uudessa taloyhtiössä sama meno jatkuu jos joku apina pilaa tuuletusilman savulla. Pari kertaa on joku idi ootti sytyttänyt savukkeensa jo rapussa ulos mennessään, haissut selvä röökin haju. Kesäkuukausina täällä ollaan nenä tarkkana, joten lopeta paheesi ajoissa tai kuole vaikka syöpään.

Vierailija
31/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parveketupakointi ei ole sallittua missään. Jos yhtiö lupaa sellaista, niin yhtiö rikkoo lakia.

Kyllä meidän taloyhtiössä on sallittua.

Vierailija
32/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama viikko sitten muutin uuteen asuntoon. Edellisessä asunnossa oli röökilutka kerrosta alempana ja tuuletus ilman savuja kesäaikaan oli mahdotonta. Kaikenlaisia pieniä koiruuksia tuli harrastettua vuosien varrella, kun röökilutka ei ottanut onkeensa vihjailuista. Uudessa taloyhtiössä sama meno jatkuu jos joku apina pilaa tuuletusilman savulla. Pari kertaa on joku idi ootti sytyttänyt savukkeensa jo rapussa ulos mennessään, haissut selvä röökin haju. Kesäkuukausina täällä ollaan nenä tarkkana, joten lopeta paheesi ajoissa tai kuole vaikka syöpään.

Eikö se ole hyvä, että sullakin on elämäntarkoitus?

Vierailija
33/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia vinkkejä antaisit alakerran röökaajan ärsyttämiseksi? Itse kokeillut tömistelyä, mutta se ei tule luonnostaan, enkä jaksa rampata edestakaisin koko ajan joten ei ehkä niin auta. Tiedän kyllä että se häiritsee suurinta osaa ihmisistä.

Vierailija
34/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet täysin väärässä. Parveketupakointi nimen omaan on sallittua. Tästä on korkeimman oikeuden päätöksiä. Myös grillaus on parvekkeella sallittua. Ne ovat siis suomen järjestyslain mukaista toimintaa. Avotulen teko sen sijaan ei ole, joten hiiligrilli lienee kielletty. Taloyhtiö ei voi tehdä linjauksia, jotka mitätöivät Suomen lain. taloyhtiö voi toki antaa ohjeistuksia, joita asukkaat sitten noudattavat tai ovat noudattamatta. Siitä olen kyllä kommentoijien kanssa samaa mieltä, että säännöllisesti parvekkeellansa ällöttävää ja noloa myrkkytikkua imevä ap on tarinan vittumaisin henkilö. Vaikkakaan ei mitään juridisesti väärää tee.

Asia on juuri näin. 10+

Vierailija
35/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihan pohjattoman itsekkäitä tapauksia, etenkin ketjuröökaajat. Ei oteta huomioon muita, sama blle vielä lorottaa kusta yöllä niin että koko talossa kaikuu. Silloin kun itse poltin, niin kesällä poltin ainoastaan max kerran päivässä partsilla koska tiedän, että se on naapureille niin kamalaa! Talvella se ei haittaa. Pyrin polttamaan aina muualla silloin kun poltin! Sitten on nämä jotka päivästä ja kuukaudesta toiseen käryttävät melkein 2 askia päivässä! sairasta..

Vierailija
36/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia vinkkejä antaisit alakerran röökaajan ärsyttämiseksi? Itse kokeillut tömistelyä, mutta se ei tule luonnostaan, enkä jaksa rampata edestakaisin koko ajan joten ei ehkä niin auta. Tiedän kyllä että se häiritsee suurinta osaa ihmisistä.

Mulla on langattomat luurit päässä koko ajan. Kokeile vaikka kansantanhuja, ei se minua häiritse.

Vierailija
37/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei häirinnyt kenenkään parveketupakointi ennen vaikka itse en polta, kunnes yläkertaan muutti pariskunta, joka vetelee sitä tupakkaa lähes 24/7. Mihinkään kellonaikaan ei kesällä voinut kämppää viilentää, kun oli aivan sama vaikka laitoit kellon kolmelta yöllä soimaan, että saat ikkunat avattua, niin meni minuutti, niin johan oli taas yläkerta tupakalla. 

Taloyhtiöillä on täysi valta kieltää myös parveketupakointi, ja todellakin suosittelen , että näin myös tekisivät.

Tämä taloyhtiöiden täysi valta vaatii 2/3 asukkaiden hyväksynnästä.

Vierailija
38/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on ihan pohjattoman itsekkäitä tapauksia, etenkin ketjuröökaajat. Ei oteta huomioon muita, sama blle vielä lorottaa kusta yöllä niin että koko talossa kaikuu. Silloin kun itse poltin, niin kesällä poltin ainoastaan max kerran päivässä partsilla koska tiedän, että se on naapureille niin kamalaa! Talvella se ei haittaa. Pyrin polttamaan aina muualla silloin kun poltin! Sitten on nämä jotka päivästä ja kuukaudesta toiseen käryttävät melkein 2 askia päivässä! sairasta..

Jos röökataan, se tehdään täysillä. Älä nillitä.

Vierailija
39/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on niitä jotka alvariinsa myrkyttää. Menkää käveleen ja polttakaa muualla tupakkinne. 

Vierailija
40/96 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse vastaanottaa sulta tulevaa pahaa hajua!!!!!!!! Etkö tajua, että vaikka aiheutat itsellesi keuhkosyövän tupakalla, niin levität karsinogeenejä muillekkin!!

Kuinka sä voit olla niin itsekäs? Kotonakin tarttuu helpommin, kun on terveiset keuhkot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän