Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Maitobaari-lahkosta?

Vierailija
21.01.2021 |

Onko tuo bmi naisilla 17 ja miehillä 19 välttämättömyys (lahkon mielestä Jeesus pitää hoikista naisista/ihmisistä). Ja punnitaanko joka junalanpalveluksen aikana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä oli? 😳

Vierailija
2/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä varmaan ihan äkkiä sisälle pääse. MB oli sitä paitsi toiminnan julkinen siipi, joka lopetettiin jo aikoja sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa lahkossa vielä jäseniä?

Vierailija
4/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku vakava harha toisten painoista vai?! Näytät ärsyyntyvän siitä että joku on luonnostaan hoikka. Et muuten tehtailisi näitä tuulesta temmattuja höpötyksiäsi.

Suurinta osaa hoikista ei muuten kiinnosta muiden painot. Moniko hoikka kysyy sun painoasi? Itse en ole koskaan kysymällä kysynyt keltään heidän painoistaan. Itse ovat kertoneet.

Ja itse ovat minun painoa kyllä udelleet. Erikoista.

Äläkä sotke uskontoa harhoisisi. Kiitos!

Vierailija
5/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä varmaan ihan äkkiä sisälle pääse. MB oli sitä paitsi toiminnan julkinen siipi, joka lopetettiin jo aikoja sitten.

Entä sisäpiiri, vieläkö toimii ja keneen voi ottaa yhteyttä? Onko tuo hoikkuus jo valmiiksi kriteeri mukaanpääsyyn? Ilmeisesti on, jos Jeesus kerta piti vain laihoista ihmisistä ja siellä näin julistetaan?

Vierailija
6/6 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku vakava harha toisten painoista vai?! Näytät ärsyyntyvän siitä että joku on luonnostaan hoikka. Et muuten tehtailisi näitä tuulesta temmattuja höpötyksiäsi.

Suurinta osaa hoikista ei muuten kiinnosta muiden painot. Moniko hoikka kysyy sun painoasi? Itse en ole koskaan kysymällä kysynyt keltään heidän painoistaan. Itse ovat kertoneet.

Ja itse ovat minun painoa kyllä udelleet. Erikoista.

Äläkä sotke uskontoa harhoisisi. Kiitos!

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tapani_Koivuniemen_uskonlahko

Kyse lienee tästä?