Kokemuksia Maitobaari-lahkosta?
Onko tuo bmi naisilla 17 ja miehillä 19 välttämättömyys (lahkon mielestä Jeesus pitää hoikista naisista/ihmisistä). Ja punnitaanko joka junalanpalveluksen aikana?
Kommentit (6)
Et sä varmaan ihan äkkiä sisälle pääse. MB oli sitä paitsi toiminnan julkinen siipi, joka lopetettiin jo aikoja sitten.
Onko tuossa lahkossa vielä jäseniä?
Onko sulla joku vakava harha toisten painoista vai?! Näytät ärsyyntyvän siitä että joku on luonnostaan hoikka. Et muuten tehtailisi näitä tuulesta temmattuja höpötyksiäsi.
Suurinta osaa hoikista ei muuten kiinnosta muiden painot. Moniko hoikka kysyy sun painoasi? Itse en ole koskaan kysymällä kysynyt keltään heidän painoistaan. Itse ovat kertoneet.
Ja itse ovat minun painoa kyllä udelleet. Erikoista.
Äläkä sotke uskontoa harhoisisi. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Et sä varmaan ihan äkkiä sisälle pääse. MB oli sitä paitsi toiminnan julkinen siipi, joka lopetettiin jo aikoja sitten.
Entä sisäpiiri, vieläkö toimii ja keneen voi ottaa yhteyttä? Onko tuo hoikkuus jo valmiiksi kriteeri mukaanpääsyyn? Ilmeisesti on, jos Jeesus kerta piti vain laihoista ihmisistä ja siellä näin julistetaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku vakava harha toisten painoista vai?! Näytät ärsyyntyvän siitä että joku on luonnostaan hoikka. Et muuten tehtailisi näitä tuulesta temmattuja höpötyksiäsi.
Suurinta osaa hoikista ei muuten kiinnosta muiden painot. Moniko hoikka kysyy sun painoasi? Itse en ole koskaan kysymällä kysynyt keltään heidän painoistaan. Itse ovat kertoneet.
Ja itse ovat minun painoa kyllä udelleet. Erikoista.
Äläkä sotke uskontoa harhoisisi. Kiitos!
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tapani_Koivuniemen_uskonlahko
Kyse lienee tästä?
Että mitä oli? 😳