Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helvetti on KOSTOKROPPA?

Vierailija
21.01.2021 |

En tajua koko termiä 😳

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokropalla tarkoitetaan sitä, kun eron jälkeen treenaa itsensä upeaan kuntoon ikään kuin kostaakseen exälleen.

2/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tän sä menetit"

En kyllä tajua miks epämiellyttävälle exälle pitäs todistella yhtään mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostokropalla tarkoitetaan sitä, kun eron jälkeen treenaa itsensä upeaan kuntoon ikään kuin kostaakseen exälleen.

Kostaakseen _mitä_? Kropalla?

Vierailija
4/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppotonttu kirjoitti:

"Tän sä menetit"

En kyllä tajua miks epämiellyttävälle exälle pitäs todistella yhtään mitään

Siis menetti _kropan_? Harvemmin se ero on kropan vuoksi tullut, uskoisin?

Vierailija
5/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksanut naurattaa että on se kumma kuinka sitä energiaa ja tahtoa yhtäkkiä löytyykin, kun edelliseen kymmeneen vuoteen ei sitten millään 😂

Vierailija
6/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tekeekö joku oikeasti noin?? :D:D hahahah. Onneks oon ite timmissä kunnossa...olin sitte suhteessa tai sinkkuna..

Vierailija
7/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero käy omanarvon tunnolle.

Vierailija
8/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esineellistymisen multihuipennus. Halutaan jollakin perverssillä tavalla onkia exän libidoa omalla uudistetulla habituksella, ja saada tämä noussut halu muuntumaan erokatumukseksi. Ehkä pimeintä ikinä, mutta ihmisyyttä itseään. Minä en ottaisi eksääni takaisin, vaikka hän muuttuisi prinsessaksi. En eronnut kropan vuoksi, eikä hänen sekavaa mieltään pelasta mikään ulkomuoto.

Vierailija
9/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se perustuu oman ”markkina-arvon” nostamiseen treenaamalla oma kroppa timmiin kuntoon eron jälkeen. Ajatuksena on, että ero on tullut sen toisen aloitteesta ja uusi upea olemus on ”kosto” mukamas siinä mielessä, että jättäjää alkaisi kaduttaa kun huomaa, miten hehkeä se kumppani oikeasti olikin ja nyt joku toinen saa nauttia tuosta kuumasta pakkauksesta.

Vierailija
10/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, olen luullut, että olen ainoa, joka ei tuota termiä tiedä. Noiden vastausten jälkeen olen ymmällä, antaisinko pas_ka_pään eksän määrittää elämääni vielä eron jälkeen. Ei ei.

Vierailija
11/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei kroppa paljon auta jos pää on pissaa täynnä...

Vierailija
12/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä joidenkin pienuudesta tuommoiset ajatukset ja termit XD

Vierailija
13/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni erosi umpihullusta kihlatustaan, ja kun jonkin ajan kuluttua törmäsimme tähän naiseen kaupungilla, veli myönsi että harmittaa kun nainen on nyt niin upean näköinen. Koetin muistutella, miten kamalaa heillä oli yhdessä. Veli ei tosiaan eronnut siksi ettei nainen olisi ollut tarpeeksi kaunis jo valmiiksi, mutta selvästi naisen entisestään parantunut ulkonäkö vaikutti häneen. Jännä juttu.

Vierailija
14/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisessa on kuin onkin tärkeintä se kroppa? Asia selvä.

Vierailija
15/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuviteltu kostokroppa. Esiintyy jätettyjen instoissa. Logiikka pettää. "Näin upea minusta tuli sen JÄLKEEN kun erottiin, joten harmittaako nyt...?"

Juu. Harmittaa. Ettet viitsinyt minua varten tuolta näyttää.

Vierailija
16/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset on outoja. Keksivät tällaisia epätoivoisia kostojuttuja.

Vierailija
17/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jaksanut naurattaa että on se kumma kuinka sitä energiaa ja tahtoa yhtäkkiä löytyykin, kun edelliseen kymmeneen vuoteen ei sitten millään 😂

Eikö se ole hyvä että edes jossain vaiheessa innostuu ja aktivoituu? Lopputuloshan on kansanterveydellisesti hyvä. Ja kun täällä on valitettu sitä, miten pyöreitä naiset ovat, niin jos tuo kostokropan hankkija on nainen, niin sittenhän on yksi valituksen  kohde vähemmän :)

Vierailija
18/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi ex sitten todeta, että kiva kroppa, mutta sama hullu eukko muuten kuin ennenkin.

Vierailija
19/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuviteltu kostokroppa. Esiintyy jätettyjen instoissa. Logiikka pettää. "Näin upea minusta tuli sen JÄLKEEN kun erottiin, joten harmittaako nyt...?"

Juu. Harmittaa. Ettet viitsinyt minua varten tuolta näyttää.

Joskus se luonne on sellainen, että siinä ei mikään kroppa kiihottaisi.

Vierailija
20/65 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat löytäneet paremman ja laihduttavat sitä varten tai sitten ottavat eksän neuvoista vaarin eli lopettavat olemasta mätisäkkejä, mutta ottavat itse kunnian asian huomaamisesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi