Suosittele hyvää ravintolaa Helsingistä?
Olen tulossa viikonloppuna Helsinkiin ja hakusessa hyvä ravintola. Suht kaikkiruokainen olen ja hinnalla ei väliä. Mutta ei sellainen paikka, missä olisi vain jokin tietty menu, vaan itse voisi tilata listalta
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Herttoniemen treffi baarista saat oikea ruokaa, Joo se on ihan oikea ravintola vaikka nimi onkin baari.
Toinen varsin erinomainen ravintola keskustassa on Kannas. Sieltäkin saa alusta alkaen tehtyä ruokaa ilman puol-eineksiä.
Kivoja, mutta pubimaisia ja kaukana fine-diningista.
Hesasta puuttuu kunnon häränliha grillit kypsänä ja oikeat kunnolliset tilat juoda syödä tukevat . Kaikenlaisia mini ravintoloita ja onnetonta ruokaa on . Sokeri ei kuuluu normaaliin ruokaan siitä tulee huono olo . !
Made in Finland kirjoitti:
Oikeesti vanha kansa tietää että Hesa on stadi eli keskusta Espoo ja Vantaa on seutua niinku laitakaupunkia. Sitten alkaa lande eli maa . Vantaan koski ja Helsingin koski on yhdessä tätä aluetta ja Espoon alue . Viipuri siis on ollut Suomen pääkaupunki eli Viipurin lääni ja Turku joskus muinoin . Helsingin koskelle syntyi ensin kalastajakylä sitten laajeni satama alueeksi . Toivotaan että kalasataman vanhoja kalastuslaivoja museoidaan .
Miten tämä liittyi mihinkään?
Vietettiin hääpäivää Passion ravintolassa. Sellainen makuelämys, että palaamme varmasti kun korona hellittää. Iso peukku tälle ravintolalle!
Vierailija kirjoitti:
Vietettiin hääpäivää Passion ravintolassa. Sellainen makuelämys, että palaamme varmasti kun korona hellittää. Iso peukku tälle ravintolalle!
Siis Passio?
Vierailija kirjoitti:
Hieman Helsingin ulkopuolella: Aanaar.
Ihanaa kun saa asiallisia vastauksia. Tottakai haluan kuulla mitä ravintoloita on Inarissa kun olen tulossa Helsinkiin
Juuri
Jo mainittu Passio
Vinkkeli
Mä rakastan klassisia paikkoja: Elite, Sea Horse, Kosmos. Tunnelma on ihana kaikissa. Tykkään myös kyllä esimerkiksi Alexanderplatzista ja Pastisista.
Verensokerit pilvissä sokerista kirjoitti:
Hesasta puuttuu kunnon häränliha grillit kypsänä ja oikeat kunnolliset tilat juoda syödä tukevat . Kaikenlaisia mini ravintoloita ja onnetonta ruokaa on . Sokeri ei kuuluu normaaliin ruokaan siitä tulee huono olo . !
Eli mitä ravintolaa siis suosittelit? Meni vähän ohi
Jos hinnalla ei ole väliä, niin ehkä sitten Savoy tai Olo.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen hyvää ravintolaa Helsingistä.
Olitko varmasti Helsingissä?
Oikeesti vanha kansa tietää että Hesa on stadi eli keskusta Espoo ja Vantaa on seutua niinku laitakaupunkia. Sitten alkaa lande eli maa . Vantaan koski ja Helsingin koski on yhdessä tätä aluetta ja Espoon alue . Viipuri siis on ollut Suomen pääkaupunki eli Viipurin lääni ja Turku joskus muinoin . Helsingin koskelle syntyi ensin kalastajakylä sitten laajeni satama alueeksi . Toivotaan että kalasataman vanhoja kalastuslaivoja museoidaan .