Suosittele hyvää ravintolaa Helsingistä?
Olen tulossa viikonloppuna Helsinkiin ja hakusessa hyvä ravintola. Suht kaikkiruokainen olen ja hinnalla ei väliä. Mutta ei sellainen paikka, missä olisi vain jokin tietty menu, vaan itse voisi tilata listalta
Kommentit (54)
Jos pihvistä pidät niin Goodwin steak house!
Älä tule, helsknkiläiset eivät halua uusia viruksia, tällä on tarpeeksi jo vanhastaan.
Suosittelen hyvää ravintolaa Helsingistä.
Helsingissä on aika monta a la carte - ravintolaa.
Haluaisitko hieman rajata tarvettasi? Onko kyseessä kasuaali lounas vai fine dining - illallinen, vai millainen syöntitarve on? Listalta saa tilata niin Mäkkäreissä kuin Palacessakin.
Onko väliä missä ravintola sijaitsee? Suositus Albinalle, tunnelmaa, palvelua ja erittäin hyvää ruokaa.
Helsingissä on satoja ravintoloita. Pelkästään rautatienaseman läheisyydessä noin 150. Vaikea suositella kun et anna mitään toivomuksia tai kriteereitä. Suosittelen tutustumaan tarjontaan esim. https://www.tableonline.fi/fi/helsinki
Vierailija kirjoitti:
Hintataso?
"Hinnalla ei väliä"
Pastis, Basso & Baskeri, Muru. Bardot ei ollu kumpponen, ja Lily Lee huono. Mutta Pastis on kiva paikka.
Vierailija kirjoitti:
Kuukuu, Emo ja Pompier Espa.
Mulla ei kyllä Pompier säväyttänyt yhtään. Alkupala oli hyvä, loput lähes surkeita. Mites klassikko: Elite tai Maxill?
Klassikkoja kuten Elite, Kosmos, Sea Horse.
Pastis , Muru, savoy . Muista varata pöytä.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on aika monta a la carte - ravintolaa.
Haluaisitko hieman rajata tarvettasi? Onko kyseessä kasuaali lounas vai fine dining - illallinen, vai millainen syöntitarve on? Listalta saa tilata niin Mäkkäreissä kuin Palacessakin.
Pahoittelut. Lauantai ilta ja fine dining-illallinen siis kyseessä. Monet paikat olen jo googlettanut, mutta ajattelin jos täältä saisi hyviä suosituksia ja vinkkejä.
Olen itse käynyt nyt ydinkeskustan vanhoissa hienon arkkitehtuurin fine dining -paikoissa ne muutamat kerrat kun on koronan aikaan ravintolaan tullut lähdettyä. Kyllä niissä saa rahoille vastiketta. Palvelu on ollut moitteetonta ja koronavälit riittävät. Toivon kovasti, että jaksavat tästä läpi vaikka asiakkaita on niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Onko savoyssa a la carte? Käsitin että vain tietty menu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko savoyssa a la carte? Käsitin että vain tietty menu?
On myös a la carte -lista.
?