Millaiset makkaperunat osaat tehdä itse? Neuvo ensikertalaista.
Tulee vaan mieleen että majoneesi ja ketsuppi pitää ostaa.
Kommentit (14)
Pussi pakasteranskalaisia ja pilkottu hk:n blöö uunipelille, ja ranskalaisten valmistusohjeen mukaan uuniin. Kun ovat valmiit, ääntä kohti. Lisukkeet tietty oman maun mukaan.
Keität perunat, annat jäähtyä ja sen jälkeen paistat ne voissa ja suolaat.
Loppuvaiheessa lisäät makkaraa.
Helppoa, eikö totta?
Voiko uusavuttomampaa ihmistä enää olla?? Kaksi raaka-ainetta, eikä niistäkään älyä tehdä makkaraperunoita.
Maggarat ja perunasuikaleet rasvakeittimeen valmistuttuaan päälle srirachaa, majoneesia, poltsamaa sinappia ja raakaa sipulia. Huuhdellaan alas 8-packilla olutta.
..lisukkeena myös venäläisiä suolakurkkuja
M44 ”eliittialfa” kirjoitti:
Menkää töihin
Joko on pälvikaljua ja potenssihäiriötä, aika setämies kun iästä päätellen alkaa "eliittialfa" olemaan? Saitko leipäjonosta eliittijämiä tällä viikolla, vai ihan perusjogurttia?
On vain yksi vinkki: älä käytä HK:n sinistä, se ei sovi yhtään mihinkään. Kammottavaa kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa, eikö totta?
Tuohan on pyttipannua! Oikaiskaa minua mikäli olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
On vain yksi vinkki: älä käytä HK:n sinistä, se ei sovi yhtään mihinkään. Kammottavaa kuraa.
joo, muutenhan makkaraperunat on ihan ruokien eliittiä. Se vaan se blöö tuhoaa sen sit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoa, eikö totta?
Tuohan on pyttipannua! Oikaiskaa minua mikäli olen väärässä.
Joo, makkrarapyttipannu. Päälle vielä paistettu kanamuna. tuon pyttiksenhän voi tehdä myös muusta lihasta, ihan mahtava kesällä grilliattujen liharuokien jämien hautausmaana.
Vierailija kirjoitti:
M44 ”eliittialfa” kirjoitti:
Menkää töihin
Joko on pälvikaljua ja potenssihäiriötä, aika setämies kun iästä päätellen alkaa "eliittialfa" olemaan? Saitko leipäjonosta eliittijämiä tällä viikolla, vai ihan perusjogurttia?
Hahaa. Meni lihavalle sohvaperunalle tunteisiin kun joku ehdotti ihan syystäkin töihin menoa.
Pälvikaljua ei ole eikä potenssihäuriöitä. Paitsi jos sängyssä makaa pulska av-mamma.
M35
Ranskalaisia (niitä poimuisia), jotain tavallista makkaraa, kurkkusalaattia, (kurkku ja/tai paprika)majoneesia, sinappia, ketsuppia, sipulia ja punajuurisalaattia.