Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hittoa UPS:in tekstiviesti tarkoittaa suomeksi?

Vierailija
21.01.2021 |

UPS pakettisi on xxx on matkalla.

Vastaa 1 jos haluat toimituksen noutopisteeseen Y.
Toimitus alkuperäiseen osoitteeseen? Vastaa 2.
...
Vastaa tänään klo 22 mennessä.

Ekaa kertaa siis UPSia luvassa, joten miksi minun pitäisi lähettää heille tekstiviestejä, kun olen tilannut tuotteen tiettyyn osoitteeseen? Ihan käsittämätöntä, mitä tässä pitää nyt tehdä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos vastaisit 2?

Vierailija
2/10 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka vastaat 2 ?

UPS ei tiedä mitä olet verkkokaupan sivuilta toimitusosoitetta valitessasi ajatellut eli nuo tarjoaa vaihtoehtoja. Luultavasti noutopisteestä saa paketin nopeammin ja ei tarvitse ihmetellä kuriirin aikatauluja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimittaako he tilausosoitteeseen, jos vastaanottaja ei ole paikalla? Siis ehkä ajatuksena on se, että jos et halua että paketti jätetään esim ulos (jos et ole paikalla), niin voit tilata suoraan noutopisteeseen

Vierailija
4/10 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPSin kanssa on kokemukseni mukaan hankala sopia kotiintoimitusaikoja, joten ellet ole valmis päivystämään kokopäiväisesti toimitusosoitteessasi, ottaisin sinuna paketin noutopisteeseen.

Vierailija
5/10 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole saldoa lähettää mitään tekstsiviestejä.

Vierailija
6/10 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli sitten järkevää kysellä.

Vierailija
7/10 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran myös ihan vastaava, ja tuli tarpeeseen. Olin tilannut tavaraa kotiinkuljetuksella ajatuksella "ehtii tulla sinä aikana, kun teen etätöitä". Eipä ehtinyt, joten pystyin vaihtamaan toimituspaikaksi noutopisteen, jolloin lähetyksen nouto helpottui (ei tarvinnut päivystää kotona, milloin lähetys mahdollisesti saapuisi vaan sai sen noudettua sitten, kun itselle sopi).

Vierailija
8/10 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sitten kannattanut jättää paketti tilaamatta?

Vierailija
9/10 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi parempi jättää tilaamatta kun et edes ymmärrä yhtä tekstiviestiä.

Vierailija
10/10 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme haukkumista täällä. Itsellenikin tuli samanlainen viesti, mutta numeroiden sijaan kirjaimilla A, B, C. Tekstarihuijaukset ovat nykyään todella yleisiä (itselleni on tullut ainakin kerran), joten kyllähän tällainen pistää epäilemään. Tiedä miten paljon joutuu maksamaan, jos vastaa, eikä olekaan oikeasti UPS. Ja joillain on tosiaan nuo ongelmat saldon kanssa.

Toisin kuin muiden firmojen kohdalla, viestin lähettäjäksi ei edes ole automaattisesti merkitty UPS:n nimeä, toisin kuin esim. Matkahuollon tai Schenkerin paketeista tulleiden viestien kohdalla.

Ihmettelen lähinnä miksi eivät voi sähköpostilla tai MyChoice-palvelun kautta noita kysellä, kun itse otin kyseisen palvelun käyttöön juuri tällaisten tilanteiden takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi