Kuinka kauan romanssihuijarit jaksaa esittää ikääntyneille leskirouville sitä amerikkalaista kapteenia afganistanissa, ennen kuin alkaa se rahan kinuaminen eri verukkeilla?
Kommentit (53)
Minua lähestyy komeat nuoret kiinteistösijoittajat, joilla ei sitten kuitenkaan tunnu olevan tietoa edes sijoittamisen alkeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla niin tyhmä, että lähettää rahaa näille satusedille, ei voi muuta kuin nauraa.
Tätä aina itsekin ihmettelen. Mutta saihan Trumppikin valtavat joukot taakseen aivan poskettomilla valheilla.
Ja toinen ihmettelyni on ne kiristysvideot. Eli joiltain ihan tavallisilta äxhamsteri sivuilla voi löytää kiristysvideoita, jossa esim. alaston nuori nainen on tussilla kirjoittanut rintoihinsa "slut" ja "f**k" yms. skeidaa. Ja videolta selkeästi näkyy, että hän saa "käskyjä" netin kautta ja on pakotettu masturboimaan ja esim. juomaan omaa virtsaansa ym. Videolta voi nähdä, että nainen on erittäin ahdistunut ja saattaa esim. itkeä. Nämä ovat todellisia kiritystilanteita ja niistä on välillä ollut artikkeleita lehdissäkin.
Voisko joku ihan oikeasti selittää, miten puhelimen avulla voi saada naisen niin koukkuun, että hän alistaa itseään ja toteuttaa sadistisen kiristäjän kaikki alhaiset seksifantasiat? En vaan tajua. En vaan kerta kaikkiaan ymmärrä tätä....
Miksi liität Trumpin tähän, ja mitkä olivat niitä hänen poskettomia valheitaan? Se, että valtamedia oli Trumpia vastaan yhtenä rintamana mustamaalaamassa joka asiassa, ei tarkoita hänen olleen alkuunkaan mikään tyhmä ääliö. Hän teki paljon hyviä tekoja, ei aloittanut yhtään uutta sotaa ja puhui järkeviä, mutta niitä puheita ei missään mediassa lainattu, koska niissä oli järkeä. Media ei puhunut Trumpista mitään hyvää.
Trump on jäätävän vaarallinen ihminen. Katso mihin tilaan hän sai maan muutamassa vuodessa ja yritti sen jälkeen vallankaappausta. Tilanne on päällä edelleen. Mihinkään mitä Trump sanoo ei voi luottaa, hän on täysin patologinen valehtelija. Miten ihmeessä lehdistö voisi jättää nämä asiat kertomatta? Ihmisen joka tuntee Trumpiin vetoa on syytä huolestua omasta psyykestään. Joko itseltä löytyy narsistisia piirteitä tai vaihtoehtoisesti on erittäin otollinen uhri narsistien pyöriteltäväksi ja on syytä olla erittäin varovainen ketä lähtee fanittamaan myös irl.
Ja tässä vielä esimerkki Trumpin poskettomasta valehtelusta vaikka en ole kirjoittaja joka siitä puhui. Katso miten patologinen narsisti valehtelee kirkkain silmin.
Vierailija kirjoitti:
Minä vedätän näitä ihan täysillä ja katson, miten kauan jaksavat roikkua mukana. Nyt tällä hetkellä linjoilla roikkuu joku tyyppi, jolla oli jo yhden päivän jälkeen tunteita minua kohtaan. Kyselee uudelleen ja uudelleen, olenko sinkku. Eilen vetäisin, että elän polyamoriassa viiden naisen ja kahdeksan miehen kanssa ja sitten, että olen lesbo. "LESBO?! Niitä kutsutaan naisten kanssa makaajiksi!" (Ei kai?!)
Sitten tämä idiootti oli luullut Snapchatin yritysprofiilia minun profiilikseni samankaltaisen nimen perusteella ja kertoi jo tekstanneensa minulle WhatsAppissa kun löysi numeron sieltä. Ainoa vaan, että olin jo neljästi kieltäytynyt antamasta numeroani. Mitähän hittoa sinnekin lähetti 😂😂😂😂
Tästä tulee vielä ihan hitosti hauskempaa.
Jatkoa tarinalle. Jätkä alkoi eilen taas paasata copy-paste-menetelmällä siitä, miten hänellä on viime aikoina herännyt outoja tunteita minua kohtaan. Lähetin kuvakaappauksen aiemmasta keskustelusta ja sanoin, että taidan tietää mitä seuraavaksi sanoo. Kysyin, paljonko hän sitä rahaa haluaa eikä muka yhtään ymmärtänyt mistä puhuin. Aikani tentattuani sanoin, että hänen seuraamansa kaverini Instagramissa ei tule antamaan hänelle mitään, profiili on ilmiannettu ja se on morjens.
Tätä ennen hän toki sanoi että olen liian itsepäinen ja että pitää muuttua. Kysyin, miksi ihmeessä muuttuisin kenenkään takia. Kun sanoin olevani menossa nukkumaan, hän sanoi, että SAAN mennä. Minä ihmettelin, missä kohtaa olin häneltä luvan kysynyt 😂😂😂 Näiden kanssa on hulvatonta vääntää ja osoitella epäloogisuuksia.
Se oli siinä tämän kaverin kohdalla. Seuraava! 😁😁
Miten kauan menee, että ukot tajuaa saman? Kun on nuorta tiukkaa pimberoohuuket törröllä tarjolla niin pilkukiimassa ukot maksaa mitä vaan. On mennyt ukoiltakin rahat, niistä eivaan julkisesti puhuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli joskus kokeilla kun näitä harmaapäisten herrojen yhteydenottoja tulee.
NIin minunkin, ensin esittäin rikasta leskeä, joku kuva vielä hyvinsäilyneestä naisesta. Mutta sitteen tapahtuisikin outoja..rahaa ei saa pankista ulos vaikkapa perintökiistojen vuoksi. Ja eikös se pahuksen syöpäkin tullut just , joten tilinumeroa vaan kehiin ja pientä apua majurilta.
Tämä hyvä!
My darling, leukemianhoito maksaa, ja koska myös joudun lonkkaleikkaukseen, mihin kolmen vuoden jono, joudun menemään yksityiselle, mihin ei rahaa perintökiistojen vuoksi. Sisareni on nostanut oikeusjutun. Tilini on jäädytetty.
Kymmenen miljoonan kuolinpesänjako siis kesken, ja olen todella voimaton, kun tarvitsisin rahaa asianajajaan, mutta koska edesmenneen mieheni kuolemansyyntutkinta jumittaa, sata miljoonaa odottaa sitten taas siellä jakamistaan. Jos lähetät 20k, voin lahjoa virkamiehen, ja rahaa alkaa tulla. Darling, my love!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla niin tyhmä, että lähettää rahaa näille satusedille, ei voi muuta kuin nauraa.
Tätä aina itsekin ihmettelen. Mutta saihan Trumppikin valtavat joukot taakseen aivan poskettomilla valheilla.
Ja toinen ihmettelyni on ne kiristysvideot. Eli joiltain ihan tavallisilta äxhamsteri sivuilla voi löytää kiristysvideoita, jossa esim. alaston nuori nainen on tussilla kirjoittanut rintoihinsa "slut" ja "f**k" yms. skeidaa. Ja videolta selkeästi näkyy, että hän saa "käskyjä" netin kautta ja on pakotettu masturboimaan ja esim. juomaan omaa virtsaansa ym. Videolta voi nähdä, että nainen on erittäin ahdistunut ja saattaa esim. itkeä. Nämä ovat todellisia kiritystilanteita ja niistä on välillä ollut artikkeleita lehdissäkin.
Voisko joku ihan oikeasti selittää, miten puhelimen avulla voi saada naisen niin koukkuun, että hän alistaa itseään ja toteuttaa sadistisen kiristäjän kaikki alhaiset seksifantasiat? En vaan tajua. En vaan kerta kaikkiaan ymmärrä tätä....
Esim olet ollut skypessä ihastuksesi kanssa ja olette tehneet tyypillistä nettiseksiä kameralla. Olette "etäseurustelleet" jopa kuukausia. Sitten hän onkin tallentanut sinun osuutesi, ja sanoo, että jos et suostu tekemään lisää, hän lähettää videon vanhemmillesi/pomollesi/nettiin.
Aikuinen ihminen osaa sanoa ja lähettää sellaisia kuvia ettei tarvi hävetä!
Onhan tämä ajankulua sopan laiton välissä. Nyt mua jahtaa mies Sanaasta : D Viime viikolla oli GEORGIASTA : D
Miten ne yleensä ottaa yhteyttä, facessako?
-Mökin mummo
Miksi joku viitsii edes alkaa "jujuttaa" näitä huijareita, sitä minä ihmettelen. Ihan kuin olisi joku nero että näkee tällaisten läpi. Se on pelkkää roskapostia, vastaavaa on minun roskapostikansiossa joka päivä vaikka kuinka paljon. Roskapostia voi vilkaista sekunnin ja unohtaa puolessa sekunnissa, ja se siitä, sitten siirtyä tekemään jotain tärkeämpää.
Menin erääseen deittipalveluun 2 kk sitten. Viikon verran mä jaksoin näitä lääkäreitä, öljynporausinsinöörejä, Yk:n etsiviä yms. huijareita kuunnella, miten rakastuneita ovat minuun heti ekana päivänä. Eka tuntui aidolta, mutta ku seuraavalla oli sama tarina, vaimo kuollut syöpään ja lapsen kanssa nyt yksin elää, niin olen nyt jo heti eka viestissä kysynyt minkälaista summaa oli ajatellut multa huijata. Häipyvät linjalta muutamaksi päiväksi ja sitten taas samoilla kuvilla uudella nimellä taas etsivät seuraa. Nyt en vastaa mihinkään hyvän näköisen miehen viestiin. Ja toinen rasittava ryhmä on nää 30-40 v pojat.
T:N66v
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku viitsii edes alkaa "jujuttaa" näitä huijareita, sitä minä ihmettelen. Ihan kuin olisi joku nero että näkee tällaisten läpi. Se on pelkkää roskapostia, vastaavaa on minun roskapostikansiossa joka päivä vaikka kuinka paljon. Roskapostia voi vilkaista sekunnin ja unohtaa puolessa sekunnissa, ja se siitä, sitten siirtyä tekemään jotain tärkeämpää.
Minulle se on ainakin hupia ja samalla annan moraalisen opetuksen. Tuskin näille paukapäille mikään menee perille, mutta vienpähän ainakin hetken heiltä aikaa. Sillä välin ehkä joku toinen potentiaalinen uhri kyllästyy ja katoaa linjoilta. On myös hillitöntä katsoa, kun heillä pettää hermot inttämiseen 😁😁 Usein nämä säikähtävät ja katoavat sen siliän tien.
En pidä itseäni nerona, leijonanosa näkee tällaisen läpi.
Trump on jäätävän vaarallinen ihminen. Katso mihin tilaan hän sai maan muutamassa vuodessa ja yritti sen jälkeen vallankaappausta. Tilanne on päällä edelleen. Mihinkään mitä Trump sanoo ei voi luottaa, hän on täysin patologinen valehtelija. Miten ihmeessä lehdistö voisi jättää nämä asiat kertomatta? Ihmisen joka tuntee Trumpiin vetoa on syytä huolestua omasta psyykestään. Joko itseltä löytyy narsistisia piirteitä tai vaihtoehtoisesti on erittäin otollinen uhri narsistien pyöriteltäväksi ja on syytä olla erittäin varovainen ketä lähtee fanittamaan myös irl.