Isotissinen pankkitoimihenkilö
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä asioi jossain konttorissa jonottamassa? Hanki verkkopankkitunnukset!
No niiden lollojen takia.
Minulla on tällainen optikko. Jatkuvasti kaipaavat silmälasini säätöä ja puhdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tällainen optikko. Jatkuvasti kaipaavat silmälasini säätöä ja puhdistusta.
Lahdessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahdessa?
Onko Lahdessa mega-munkkista optikkoa. Laisini kaipasvat oiontaa ja päivitystä
Siskoni oli ravintolassa tarjoilijana ja töissä hän ilmeisesti litisti jotenkin rintansa, koska hänen suuret rintansa näyttivät työasussa huomattavasti pienemmiltä.
Lähikaupan kassalla on semmonen nuori typy, jolla ei meinaa paidan napit pysyä ehjänä. Tulee sitä tietty kaupassa käytyä muutenkin, mutta ehkä vähän useammin nykyään kuin normaalisti.
K-Marketin kassatäti on todella lihava ja valtavat tisut.
Isot tissit ei kiinnosta, onnex.
Ei tarvitse juosta niiden takia kaupassa, optikolla, pankissa...säälittävää.
Kenellä asiakaspalvelijalla on ollut kookkaimmat häpyhuulet?
Joskus aikoinaan olin hammaslääkärissä missä hoitajalla oli todella isot tissit.
Käynti oli sellaista tuskaa ettei kukaan usko, puudutusta poraamista, rassaamista ja hoitaja hieroi rintoja päähän jatkuvasti ja kurotteli jotain instrumentteja jolloin tissit olivat kirjaimellisesti naamalla ja piti ponnistella ettei ala seisomaan.
M kirjoitti:
Joskus aikoinaan olin hammaslääkärissä missä hoitajalla oli todella isot tissit.
Käynti oli sellaista tuskaa ettei kukaan usko, puudutusta poraamista, rassaamista ja hoitaja hieroi rintoja päähän jatkuvasti ja kurotteli jotain instrumentteja jolloin tissit olivat kirjaimellisesti naamalla ja piti ponnistella ettei ala seisomaan.
Itsellä hyvinkin samanlainen kokemus. Hoitajan rinnat hieroivat jatkuvasti käsiä ja kasvoja. Teinipoika kun olin niin en pystynyt seisokkia estämään, siinä sain sitten maata hyvin nolona teltta pystyssä.
Kuka vielä asioi jossain konttorissa jonottamassa? Hanki verkkopankkitunnukset!