Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolen häpeästä!! Lääkärissä tänään..

Vierailija
20.01.2021 |

Ei olekaan aikoihin hävettänyt näin paljon. Mulla on menkat. Eilen illalla katsoin elokuvaa. Olin niin väsynyt, että en jaksanut enää nousta vessaan ottamaan tamppoonia pois. Ajattelin, että otan sen aamulla ja nukahdin. Aamulla sitten vessassa aloin ottamaan tampoonia pois, mutta eihän sitä narua mistään löytynyt!! Yritin kaivella sitä paniikissa, mutta ei löydy mistään. Yritin työntää sitä pois ja kaivella, mutta ei vaan löydy. Lopulta istuin vessan lattialla peilin kanssa ja jollain pihviottimilla yritin etsiä. Paikat oli jo ihan helllänä ja TODELLA kipeänä siitä kaivetusta. Soitin miehellekkin itkien, että mitä tee. No pakko oli sit lähtee töihin. Töiden jälkeen mieskin yritti etsiä sitä. Päätettiin sit lähteä päivystykseen kun eihän sitä sinne voi jättää.
Päivystyksessä kun vihdoin pääsin huoneeseen niin olin jo niin turhautunut, että itkeä pillitin menkkahormooneissani sen asiani. Sitten sitä hiton tamppoonia alettiin etsiä.. menkkaverisenä siinä makasin jalat levällään, ja ei löydy! Sit alettiin ultralla etsimään, ja samaan aikaan siinä maatessani muistan, että mähän kävin yöllä pissalla ja olen itse ottanut sen jo pois. Ja sitten alkoi hävettää vielä enemmän ja aloin uudestaan itkemään, että eiku ei mitään ei sielä sittenkään ole mitään! Hitto mikä päivä..

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei!Varmasti hävettää ja harmittaa mutta ehkä myöhemmin naureskelette yhdessä miehen kanssa tälle muistolle.

Vierailija
2/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono iltasatu. Pihviottimet, niinpä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan pyypyy

Vierailija
4/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Vielä tuokin naurattaa, ei hätää. Eikä ole mitään hävettävää. Kyllä se lääkäri on nähnyt, kuullut ja kokenut paljon muutakin ja tulee vielä kokemaan. Voit nukkua rauhassa. Monelta se unohtuu, että siellä ollaan nimeenomaan auttamassa ihmisiä. Joskus kyllä valitettavasti ammattilaisiltakin.

Vierailija
5/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
6/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen mieli on ailahtelevainen

mies52v

Vierailija
7/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista

Vierailija
8/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon menkkaragesekoilut tulilla 😎👌

Vierailija
9/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua pa 😂😂😂😂

Mä nauroin sun jutulle sängyssä maaten niin, että olin tukehtua... oli pakko nousta ylös, jotta sain henkeä. En todella pahalla nauranut, mut voin kuvitella kuinka sua on hävettänyt ja turhauttanut!! Iso show tyhjästä!

Hyvää yötä!

Vierailija
10/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kävi noin, ja hävetti minuukin.

Ajattelin järjellä, että parempi kuitenkin oli, että tarkastettiin.

Tulehdus olisi ollut siitä vakava.

Vierailija
11/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että :D

Jos yhtään lohduttaa niin mulle on käynyt niin nolosti lääkärissä että en kehtaa edes anonyymina nettipalstalla kertoa. Löytyy siis muitakin joiden olisi tehnyt mieli vajota maan alle häpeästä..

Vierailija
12/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on just se, minkä voin kuvitella itselleni tapahtuvan. Teen asioita automaattisesti ja ajatuksissani enkä monesti todellakaan muista tehneeni niitä jälkeenpäin.

Kaikki sympatiat sinne, ehkä joskus kykenet nauramaan asialle 😅

Vierailija
13/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska 😂 Ihan hirvee tilanne kyllä

Vierailija
14/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vois käydä just noin. Monia kertoja oon ronkkinut onko sielä tamponia vai ei ja muutaman kerran on jäänyt naru käteen ja sitten on saanut kaivella sitä tamponia sieltä. On muuten yllättävän haastavaa.

Vierailija
15/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lääkärit on nähneet kaiken, älä murehdi. Eräskin kertoi kaivaneensa erään naisen sisältä ahvenen (!!!!). Oli kuulemma mennyt paljon helpommin sisään kuin tullut ulos, kun piikikkäät evät harasivat vastaan.

Vierailija
16/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen hehtaariv*ttu pitää olla että sinne tamponikin noin vain häviää? 

Mulla on joskus kuukuppi jumittunut kun oon harrastanut seksiä muistamatta menkkoja. Mies tökki sen vehkeellään nurin ja niin ylös ettei sormet meinannut riittää. Jos olis löysä toosa niin helpommin sen olis kaivanut, ei auttanut kun lihakset jännittää ja lukitsee sen sinne.

Kai se tamponikin voi eksyä ylemmäs ja naru mennä ruttuun.

Vierailija
17/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lääkärit on nähneet kaiken, älä murehdi. Eräskin kertoi kaivaneensa erään naisen sisältä ahvenen (!!!!). Oli kuulemma mennyt paljon helpommin sisään kuin tullut ulos, kun piikikkäät evät harasivat vastaan.

... Että mitenkä?

😁

Vierailija
18/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂

Vierailija
19/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AHVENEN??

Vierailija
20/39 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää ap sun puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme