Ajatteleeko jotkut oikeasti olevansa "hyviä tyyppejä"?
"Hyvät tyypithän" on aivan karmeita ihmisiä. Ajatteleeko joku itse olevansa tuollainen?
Ja mikä nimitys on naispuolisille "hyville tyypeille"?
Kommentit (7)
Kyllä ajattelen olevani hyvä tyyppi. Kai se on sentään parempi kuin olla huono tyyppi tai paha tyyppi. Voisin kyllä yhtä hyvin sanoa olevani hyvä nainen tai hyvä ihminen.
Ei kukaan ole täydellinen. Minusta se hyvä tyyppiys on sellainen peruspohja ettei lähde muiden paskanjauhontoihin.
Ainakin yksi tapailemani Tinder-mies. Jatkuvasti mainosti sitä, kuinka on hyvä tyyppi. Jooh. No. En halunnut jatkaa tapailua hänen inhorealistisuutensa, äkkipikaisuutensa ja raivoamisensa takia. Tästä on 10v. Siellä se on kuulemma vieläkin Tinderissä, nelikymppisenä, lastensa äitiä etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi tapailemani Tinder-mies. Jatkuvasti mainosti sitä, kuinka on hyvä tyyppi. Jooh. No. En halunnut jatkaa tapailua hänen inhorealistisuutensa, äkkipikaisuutensa ja raivoamisensa takia. Tästä on 10v. Siellä se on kuulemma vieläkin Tinderissä, nelikymppisenä, lastensa äitiä etsimässä.
Kylläpäs sinä olet tuomitsevainen ja jopa katkeran oloinen. Taidat olla kateellinen kun et itse pysty olemaan noin hyvä ihminen.
t. Hyvä tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa on ne "Karen" ihmiset. Siis kamalat nalkuttavat skitsoilijat jotka kaikkialla vain valittaa ja huutaa kaikille. Ei kai yksikään "Karen" itse ajattele olevansa "Karen". Muut kutsuvat tuollaista ihmistä "Kareniksi" ihan vain haukkumismielessä.
Joten ei kai yksikään "hyvä tyyppi" itse ajattele olevansa "hyvä tyyppi"?
ap
En ollutkaan törmännyt tuohon sanaan aiemmin. Urbandictionarysta luin kuvauksen, ja sen perusteella "Karen" voitaisiin kääntää suomeksi "av-mamma".
Minä taas luulen että oikeastaan kaikki ajattelevat olevansa hyviä tyyppejä. Paitsi pahasti masentuneet.
Mutta "kaikki" ajattelevat oivaltaneensa olennaisia totuuksia ja toimivansa pohjimmiltaan järkevästi ja oikein. Siis sellainenkin ihminen joka tylyttää muita luultavasti ajattelee antavansa terveellisen opetuksen heikommille ja tietämättömämmille tms.
Ja jos joskus toimii itsekin omasta mielestään huonosti, niin se oli poikkeus johon oli jokin syy.
Amerikassa on ne "Karen" ihmiset. Siis kamalat nalkuttavat skitsoilijat jotka kaikkialla vain valittaa ja huutaa kaikille. Ei kai yksikään "Karen" itse ajattele olevansa "Karen". Muut kutsuvat tuollaista ihmistä "Kareniksi" ihan vain haukkumismielessä.
Joten ei kai yksikään "hyvä tyyppi" itse ajattele olevansa "hyvä tyyppi"?
ap