Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! Onko vihreen fairyn tuoksua muutettu vai onko tää mun eka koronaoire?

Vierailija
20.01.2021 |

Ostin vasta uuden pullon fairy originalia ja se haisee ihan erilaiselle kuin ennen! Sellanen pistävämpi haju. Haistelkaapa omaanne ja kertokaa onko tuoksu muuttunut :D

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman, en tykkää. Menee tiskiainetta vaihtoon..

Vierailija
2/55 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju on vaihtunut. Ihna kuin joku hiusshampoo tai vastaava on nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuttunut eli täytyy etsiä uusi tuote, en kestä tätä hajua

Vierailija
4/55 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri on myös muuttunut tummemman vihreäksi?

Pistän fairyn aina läpinäkyvään pumppupulloon keittiön tiskipöydälle, ja viime viikolla kun täytin pullon uudella ostamallani fairylla, ei se enää näyttänyt kauniin kirkkaanvihreältä vaan paljon tummemmalta, jopa mustanvihreältä... Höh.

Vierailija
5/55 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairy haisee ihan kamalalta ja se haju tarttuu astioihinkin 😳 Onko mitään muuta tehokasta tiskiainetta?

Vierailija
6/55 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni koko koostumus on muuttunut huonompaan suuntaan.. jotenkin vetisemmäksi ja tehottomammaksi.

Vierailija
7/55 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytette moista myrkkyä?

Vierailija
8/55 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni koko koostumus on muuttunut huonompaan suuntaan.. jotenkin vetisemmäksi ja tehottomammaksi.

Ostatko Fairysi venäläisten suosimasta halpakaupasta? Venäläisille tarkoitetut Fairyt ovat erilaisia, siellä kun on tapana tiskata juoksevan veden alla eikä altaassa niin kuin meillä. Itse ostan Fairyni perusmarketista, sen pienemmän pullon, ja se on pysynyt aivan samanlaisena kuin ennenkin.

Vierailija
9/55 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Meillä nuollaan lautaset puhtaaksi ja nostetaan astiakaappiin.

Vierailija
10/55 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fairy haisee ihan kamalalta ja se haju tarttuu astioihinkin 😳 Onko mitään muuta tehokasta tiskiainetta?

On olemassa hyviä ja myrkyttömiä aineita eikä jää enää hajuja.

Parhaita käyttämiäni mm. Ecodoo merkin (saa esim. GreenDeal), candle light storyn siivoussaippua, aivan uskomattoman hyvä myös astioiden pesuun (kuten melkein kaikkeen siivoukseen), pinttyneet kahvitahratkin lähtee helposti! Probiotic craft merkin astianpesuaine myös hyvä.

Vierailija
11/55 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Meillä nuollaan lautaset puhtaaksi ja nostetaan astiakaappiin.

Koiratalossa tiskikone on täysin tarpeeton.

Vierailija
12/55 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuttunut haju, ikävä kyllä

Vierailija
13/55 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Platinum on parasta.

Vierailija
14/55 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut vuosikausia käytössä hajusteeton LV. Oikein hyvin puhdistaa, ei taatusti ole mitään eroa Fairyyn.

Vierailija
15/55 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostatko Fairysi venäläisten suosimasta halpakaupasta? Venäläisille tarkoitetut Fairyt ovat erilaisia, siellä kun on tapana tiskata juoksevan veden alla eikä altaassa niin kuin meillä. Itse ostan Fairyni perusmarketista, sen pienemmän pullon, ja se on pysynyt aivan samanlaisena kuin ennenkin.

Venäläisten suosimassa halpakaupassa ainakin meillä päin on valtava valikoima pesuaineita, itse ostan aina sieltä eukalyptuksen tuoksuista Extra Hygiene Fairya, se tuoksuu ihanalta ja pesee hyvin.

Vierailija
16/55 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa Saksassa asun ja täältä olen Fairya useammastakin perusmarketista ostanut. Ei ole mitään tekemistä venäläisten markkinoiden kanssa.

Vierailija
17/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat menneet lisäämään siihen tuttuun perusFairyyn limoneenia, ja mainostavat tätä uutta hajua sloganilla "Improved Scent!". Meikäläiselle aiheuttaa yökötystä ja jopa päänsärkyä, kuten melkein kaikki sitrukselta lemuavat kotitalouskemikaalit.

Toivottavasti on vain väliaikainen kokeilu. Se perinteinen tuoksu oli neutraali, eikä jäänyt leijailemaan kämppään kuten tämä uusi litku.

Vierailija
18/55 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin ennen Fairya, mutta vaihdoin EcoCleanin tiskiaineeseen. En huomaa eroa. Lähtee hyvin rasva ja pinttynytkin lika pois. Itse käytän sitä sitruunamelissan tuoksuista, mutta tuoksu ei ole mitenkään vahva. 

Vierailija
19/55 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin huomasin uuden pistävän hajun Fairyssa, iso pullo ja Prismasta ostettu. Pakko vaihtaa johonkin tuoksuttomaan tiskiaineeseen, koko kämppä lemusi tuolta hajusteelta, kun laitoin tiskit fairy-veteen likoamaan.

Vierailija
20/55 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optikko suositteli käyttämään fairyä rillien pesuun. On siis ainut tiskiaine missä ei jotain hiovia aineosia.

En tiedä onko tämä faktatietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi