Muistatteko vielä Pet Shop Boys bändin?
Kommentit (21)
Muistan. Se missä laulettiin ranskaksi jotain, en nyt jaksa kaivaa sen biisin nimeä. Ala-asteella kuuntelin.
Niin monta hyvää, en osaa valita. No, tulipa mieleen yksi suosikki: One More Chance. Mahtavaa tanssimusaa!
Go West on myös hyvä. Tulee kivoja muistoja mieleen.
Being boring, I don't know what you want but I can't give it anymore, You only tell me you love me when you're drunk.
Ainoa bändi jota olen koskaan fanittanut. Olin 19 kun West End Girls julkaistiin Briteissä ja meni listaykköseksi, ja se kolahti tavalla millä ei mikään sitä ennen eikä sen jälkeen. Kuuntelin heitä vuosia ja ostin kaikki levyt, videokokoelmat VHS-kaseteilla, ja useamman kirjankin. Viime vuosikymmenen tuotanto on kylläkin jäänyt minulle vieraaksi.
Parasta biisiä on mahdoton valita, mutta ehkä se on sittenkin Being Boring. Tosin Jealousy on myös sellainen että voin kuunnella sen kymmenen kertaa peräkkäin.
Paras albuminsa on Behaviour; no contest.
Pedarit soittaa ensi kesänä Sweden rockissa!
Yritin ostaa ennakkolipun mutta ei myyty suomalaiselle, Ruotsiin pääsee kesällä vain rokotetut.
Nyt hurjasti toivon että saisin rokotuksen ja näkisin Pedarit ja Scorpionsin!
n 17 (She/Her, cis)
Vierailija kirjoitti:
Yesterday When I Was Mad
Siis tämä vanha versio. Se uudelleen miksattu ei vaan ole niin hyvä.
Tällainen hieman vähemmän tunnettu kivasti rullaava kappale heidän tuotannostaan:
Porin jatseissa näin livenä joku vuosi sitten. Hieno keikka! It's a sin paras hitti.
Totta kai muistan! Oon ollu fani siitä lähtien kun It's a Sin musavideo pyöri telkussa (eli joskus 1987). Kuuntelen edelleen paljon. Being Boring ja Jealousy on hyviä, mutta uudemmasta tuotannosta tykkään erityisesti näistä: Last to Die (Springsteen-cover), Between Two Islands, Vocal ja Burn. Mahdotonta valita vain yhtä kappaletta!
The Theatre, ihanan dramaattinen, ja samalla tärkeästä, vaikeasta aiheesta.
Tottakai, olin suuri fani kasarilla. Its a sin toimii yhä.
Vierailija kirjoitti:
The Theatre, ihanan dramaattinen, ja samalla tärkeästä, vaikeasta aiheesta.
Mahtavaa, että tää mainittiin!
West End Girls on edelleen suosikki.
Ihan paras. Toki muistan. Ja uusin levykin on viime vuodelta, eivät minnekään kadonneet.
Paras on vaikea. Jos coverit lasketaan, Always on my mind. Jos vain omat, kenties It’s a sin tai Suburbia.