Joskos se syksy nyt vihoviimeinen alkaisi ja helteet loppuisi.
Kommentit (10)
Voi kuule, kun kaikki eivät ajattele samalla lailla kuin sä.
Hoikka ystäväni on nauttinut helteistä.
Vierailija:
Hoikka ystäväni on nauttinut helteistä.
t: 168/124 ihana ollut mennä. Pyöräiltyy tullut tänä kesänä yhteensä
320 km. Mulle paljon jollekkin ehkä vähän. Välillä uiman polskahtanut.
Nyt on jo kylmä!
Ja oikeesti helteen raja on tuo 25
En ole koskaan tykännyt helteistä. Mulla on astma ja paha atooppinen iho. Iho on ollut todella kuiva tänä kesänä ja astma on vaivannut pahasti. Myös siitepöly on aiheuttanut pahimmat oireet aikoihin. En tykkää käydä saunassa, joskus käyn nopeasti, mutta en jää asumaan sinne. Rakastan talvea ja kylmää ilmaa, lunta jne. Kuljen koko talven pelkässä T-paidassa (ja ulkona tietty takki), en omista pitkiä kalsareita tai sukkahousuja eli ulkoillessa mulla on pelkästään yhdet housut. Olen paljain jaloin sisällä ympäri vuoden, harvoin käytän sukkia kotona. Nukun alasti ympäri vuoden. Ja muuten, meidän asunnossa vetää, ainakin meidän tuttujen mukaan. Olen ollut koko elämäni samanlainen kuumaverinen.
T:kuutonen
muulloin ollut vain lämmin ja esim. tänään kylmä!
Olkoon se nyt vaan kuinka virallisesti 25 astetta, niin MULLE se on hellettä, jos mittari näyttää yli 20:tä astetta. Onko sitä niin vaikea tajuta, että kaikki eivät tykkää kuumasta ilmasta ja helle merkitsee jokaiselle eri lämpötilaa?
T:kuutonen
ja kesästä ajattelin kyllä vielä nauttia!
ja alle 25 astetta on kylmä
alle 20 on syksy/talvi
alkusyksy ihanaa,minulle passaa helteet kunhan olis muistanu vähän sadellakin!
Meillä on ollut tänään alle 20 astetta. Vihaan yli 20 asteen lämpöä ja varsinkin kuivaa ilmaa.