TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken maailman vapaissa suhteissa elävät saavat puolestani tehdä mitä haluavat, mutta kun heitä on alle 1 prosentti väestöstä, miksi heitä on pakkosyöttää Temppareissa. Mitä kiinnostavaa seurata 20 jaksoa kenen kanssa Anna panee tai on panematta, kun sillä ei ole mitään väliä V-P:n ja Annan suhteen kannalta heidän säännöillään. Vakavasti puhuen, mikä on todennäköisyys, ettå jokin sinkkumiehistä ihastuu Annaan palavasti? Omalta osaltani tämä kausi on nähty.
Tämähän ei pidä paikkaansa. Annan ja VP:n suhde ei ole varsinainen vapaa suhde siinä mielessä, että heillä olisi lupa käydä painamassa ketä tahansa milloin tahansa. VP ilmaisi hyvin selvästi eilisessä jaksossa, että raja menee siinä, mitä he eivät voi toisilleen tarjota. Tavisseksi sen jonkun bilekaverin kanssa ei siis olisi ollut ihan noin vain ok, koska se on heidän keskinäisessä suhteessa toimiva asia. Sopimus suhteen ulkopuoliseen seksiin koskee siis vain sellaisia tarpeita, joita he eivät yhdessä pysty toisilleen tarjoamaan.
VP taisi todeta jotenkin niin, että pitäisi tietää miksi sitä seksiä olisi harrastettu, jotta voisi tietää onko rajoja rikottu. Aika avoimet rajat heillä kyllä on, mutta rajat kumminkin.
Jfebe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna ja VP ovat kyllä kiinnostavin pari aikoihin. Kumpikaan ei osu yleisesti hyväksyttyyn naisen tai miehen rooliin, ja paskaa tuleekin niskaan urakalla. Vaikuttavat itse tyytyväisiltä suhteeseensa, mutta sitä ei uskota, koska ovat ”vääränlaisia”. Kuitenkin kun heitä kuuntelee, heillä on selvät rajat, ja niissä on pysytty, vaikka VP joutuikin vähän pohtimaan olisiko Annan all in ollut vielä hyväksyttävää vai ei.
Itse kyllä arvelen, että Annalla oli tässä vain suuret puheet eikä aikomustakaan seksiin. En usko, että hän olisi halukas loukkaamaan VP:tä tuolla. Itse asiassa luulen muutenkin, ettei näitä kovaan ääneen huudeltuja suhteen ulkopuolisia panoja ihan hirveästi edes ole. Vaikea nähdä, että pikkukaupungissa löytyisi juuri sitä tietynlaista Annan haluamaa irtoseksiä ihan jokapäiväiseen elämään. Siitä sitten johtuu se jatkuva puhe asiasta, myös VP: n osalta, eli päätös tällaisesta suhteesta on tehty, mutta se ei kuitenkaan kunnolla toteudu ja arkipäiväisty, vaan on vain jonkinlaisena tummana pilvenä siinä suhteen yllä.
Ei vaikuta siltä että VP olisi tyytyväinen. Vaikuttaa siltä että VP on pakotettu tuohon juttuun.
Mistä tämä vaikutelma tulee? Onko siis ollut ihan sellaista puhetta, että VP haluaa suhteesta pois tai tulee kohdelluksi huonosti? Olen katsonut itse vähän sivusilmällä ohjelmaa, mutta itselleni on tullut olo tosi ajattelevasta ja fiksusta tyypistä, joka välittää kumppanistaan, mutta on tosiaan saattanut mennä jotain ohi.
Mikä on Annan valta VP:tä kohtaan? Miksi VP ei uskalla tai pysty lähtemään suhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta siltä että VP olisi tyytyväinen. Vaikuttaa siltä että VP on pakotettu tuohon juttuun.
Olen samaa mieltä. Miksi VP muka joutuu pohtimaan tuota asiaa ja panttaamaan sitä jos on kerran sinut koko asian kanssa. Tai siis ymmärrän miksi asia on arka, mutta miksi hän tuntuu kiemurtelevan tuossa kysyttäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Miksi VP muka joutuu pohtimaan tuota asiaa ja panttaamaan sitä jos on kerran sinut koko asian kanssa. Tai siis ymmärrän miksi asia on arka, mutta miksi hän tuntuu kiemurtelevan tuossa kysyttäessä.
Varmaan siksi kun kaikki jatkuvasti ajattelevat että hän ei voi olla sinut asian kanssa, ja pitävät häntä aisankannattajana. Eihän sellaiseen keskusteluun ole kiva joutua, kun tietää jo valmiiksi että ei tule ymmärretyksi.
Ruutu+ spoiler
Mites tuo näytti niiku Henkka ois jonku kans touhunnu ensjaksossa tossa sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Annan valta VP:tä kohtaan? Miksi VP ei uskalla tai pysty lähtemään suhteesta?
Veikkaisin että Anna VP ensimmäinen nainen.
Eikä tarvitse olla kummoinen psykologi että näkee ettei homma todellakaan ole vp ok.
Laski kyllä kovasti Julian pisteet viimeisten Ruutu+ jakson perusteella. Miten ihmeessä hän on saanut päähänsä, että kun Henkka ei ehkä itse tiedosta olevansa vähän ihastunut ja sano sitä ääneen niin yhtäkkiä mihinkään Henkan ikinä sanomaan ei voi luottaa ja varmaan on joskus jo pettänyt. Onko tämä joku Julian keino oikeuttaa omat touhunsa sinkkumiesten kanssa? Ja Julia nyt ihan yksin päättää, että rajoja voi muuttaa koska ne eivät nyt hänelle enää sovikaan.
Vierailija kirjoitti:
Laski kyllä kovasti Julian pisteet viimeisten Ruutu+ jakson perusteella. Miten ihmeessä hän on saanut päähänsä, että kun Henkka ei ehkä itse tiedosta olevansa vähän ihastunut ja sano sitä ääneen niin yhtäkkiä mihinkään Henkan ikinä sanomaan ei voi luottaa ja varmaan on joskus jo pettänyt. Onko tämä joku Julian keino oikeuttaa omat touhunsa sinkkumiesten kanssa? Ja Julia nyt ihan yksin päättää, että rajoja voi muuttaa koska ne eivät nyt hänelle enää sovikaan.
No juuri näin. Ekat jaksot Julia vielä läksytti miten ujo ja hukassa Henkka on. Sitten alkoi itse metsästää jotain mystistä miestä, ja yhtäkkiä jopa Henkan tuijotus oli merkki valehtelemisesta. Ja niin uskomattomilla tavoilla se nyt kääntää kaiken Henkan tekemän vääräksi ja valheelliseksi, ja sen varjolla sitten itse voi tehdä mitä vaan.
Jdjdjd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvitse olla kummoinen psykologi että näkee ettei homma todellakaan ole vp ok.
Myönnän auliisti että en ole kummoinenkaan psykologi, enkä siis osaa nähdä asiaa näin. Siksi kuulisin mielelläni mistä sen voi päätellä. Onko syy vain se että hän ylipäänsä puhuu aiheesta vai jotkut tietyt sanavalinnat tms?
Vierailija kirjoitti:
ruutu+ spoileri:
Mika ja Pempsu panee 9. jaksossa
Ei varmaan yllättänyt ketään? Mun mielestä tosta Mikasta paistoi heti jo esiin, että päässä ei kauheesti liiku muu kuin viikonloppu ja juominen. Menee vapaasti viettien mukaan, heti kun 'vaimon' silmä välttää. Mirkku taas tyypillinen tossuttaja, joka saattaa aavistaa jotain ja kokee naiset uhkana. Mielestäni Mirkku teki virheen, kun laitto Pepsun treffikieltoon, meinaa Mikan tyylinen mies ei houkutuksia osaa vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Jdjdjd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvitse olla kummoinen psykologi että näkee ettei homma todellakaan ole vp ok.Myönnän auliisti että en ole kummoinenkaan psykologi, enkä siis osaa nähdä asiaa näin. Siksi kuulisin mielelläni mistä sen voi päätellä. Onko syy vain se että hän ylipäänsä puhuu aiheesta vai jotkut tietyt sanavalinnat tms?
Vältteli puhumasta asiasta ja selkeästi antoi sängyllä jutellessaan kuvan että ei ollut vaihtoehtoja. Joko ero tai suostua Annan toiveeseen. Mainitsi että asiasta tuli kriisi. Kunnes sai ajateltua asian hyväksi pääkopassaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla Annalla jotain epäonnistuneita täyteaineita naamassa vai miten sillä roikkuu naama kuin halvauksen saaneella?
Mä katsoin kaulan väriä? Onko leikkinyt itseruskettavalla vai mitä? Ihan oranssin kukertava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ruutu+ spoileri:
Ei varmaan yllättänyt ketään? Mun mielestä tosta Mikasta paistoi heti jo esiin, että päässä ei kauheesti liiku muu kuin viikonloppu ja juominen. Menee vapaasti viettien mukaan, heti kun 'vaimon' silmä välttää. Mirkku taas tyypillinen tossuttaja, joka saattaa aavistaa jotain ja kokee naiset uhkana. Mielestäni Mirkku teki virheen, kun laitto Pepsun treffikieltoon, meinaa Mikan tyylinen mies ei houkutuksia osaa vastustaa.
Juuri näin, Mirkun blokki sai aikaan vain sen, että Peppiinasta tuli kertaheitolla haluttavampi Mikan silmissä. "Kielletty hedelmä". 🙄
Se on kyllä yksi ihmistyyppi josta itse en tykkää (enkä arvosta...) yhtään, että heti jos joku asia kielletään niin se on ihan pakko tehdä. Ja että se asia, mikä ikinä nyt onkaan, kiinnostaa ihan nimenomaan vain sen takia kun se on kiellettyä. Jotenkin äärettömän lapsellista ja keskenkasvuista teinimeininkiä, jos aikuinen ihminen käyttäytyy noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ruutu+ spoileri:
Oikein hyvä, että Mika näytti mikä oikeasti on. Mutta mä ihmettelen kyllä miksi kukaan Mikaan niin paljon ihastuu, että ryhtyy kontaktiin. Ei älyä, ei ulkonäköä... Miksi? Mira sitä vastoin on paljon kypsempi ja ansaitsee kyllä ihan toisenlaisen miehen. Toivottavasti ymmätää kuinka lapsellinen Mika on. Mika myös kielsi ongelmia olevan alkoholin kanssa, kun ihan selkeästi on.
Vierailija kirjoitti:
Musta näytti, että Henkka yritti pitää sekä sanoilla että teoilla (vältteli) ihastumisen kurissa. Sitten kun Julia rikkoi kaikkia asettamiaan sääntöjä Henkka antoi luvan itselleen ja ihastumiselleen. Julian pokka piti nippa nappa limusiiniin saakka. Siellä alkoi jo sen partasuun ihastelu, silminnähden ihastuneena kehrääminen.
En itse pidä noista jännä miehistä, kiltti miehet ovat mukavampia. Kaikki ovat jänniksiä, paitsi VP & Mitte.
Ei vaan jotenkaan sytytä tuollaiset, jotka panee mukamas satoja ihmisiä, tai kiinnosta varsinkaan "mystiset" miehet.
Mukavimmat miehet ovat juuri nuo VP ja Mitte. Heillä liikkuu päässä muutakin kuin silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ruutu+ spoileri:
Juuri näin, Mirkun blokki sai aikaan vain sen, että Peppiinasta tuli kertaheitolla haluttavampi Mikan silmissä. "Kielletty hedelmä". 🙄
Se on kyllä yksi ihmistyyppi josta itse en tykkää (enkä arvosta...) yhtään, että heti jos joku asia kielletään niin se on ihan pakko tehdä. Ja että se asia, mikä ikinä nyt onkaan, kiinnostaa ihan nimenomaan vain sen takia kun se on kiellettyä. Jotenkin äärettömän lapsellista ja keskenkasvuista teinimeininkiä, jos aikuinen ihminen käyttäytyy noin.
En ole kanssa koskaan ymmärtänyt mitään tällaista "kielletyn hedelmän himoa".
Senkään vertaa ei kunnioitusta löydy toista kohtaan, että voisi yrittää olla kiehnäämättä ihmisen kanssa, jota rakas (!?) kumppani on blokannut.
Eipä muutenkaan mitään rakkautta näytä Mikan puolella olevan muuhun kuin Kuningas Alkoholiin ja Prinssi Albertiinsa
Pahoittelut, jos (=kun) tämä on tullut jo ilmi, mutta mitä Mika tekee työkseen? Jotakin raskasta vuorotyötä?