Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TIS-Suomi 2021 Official

Vierailija
20.01.2021 |

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

Kommentit (4981)

Vierailija
4681/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on kyllä upea ja rohkea. Todellinen bosslady. Toivottavasti löytää jonkun kivan miehen vierelleen.

Vierailija
4682/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna: Eikun mä vaan et panettaaks sua?

VP: Vähän

Anna: Mulla on kortsu mun rintsikoissa, mut hoidetaan tää eka alta.

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4683/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy vielä tuoda julki ihailuni Annan iltanuotiomekkoa kohtaan. Toiset vaan osaa.

Hän halusi laittaa pelkän paidan päälleen.

Vierailija
4684/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruutu + SPOILER

Eli siis kausi paketissa.

Sonya ja Mitte, eronneet. Eivät missään väleissä keskenään, puivat välejään julkisuudessa. Sonyalla uusi kumppani, mutta ei ilmeisesti Nico kuitenkaan?

Anna ja VP, eronneet. Syyksi kerrottu se ettei VP antanut suhteelle tarpeeksi. Oikea syy lienee joku ihan muu. Eivät ilmeisesti ole juurikaan tekemisissä keskenään.

Julia ja Henkka, eronneet. Ilmeisesti kaverillisissa, asiallisissa väleissä. Julia parisuhteessa sinkku-Esan kanssa.

Mirkku ja Mika, eronneet. Väleissä keskenään. Unelma Pepsusta ilmeisesti kariutui. Oliko Mirkun ja Miikan väleistä mitään puhetta extrassa?

Summa summarum, kaikki parit erosivat ja osallistujat ovat lisäksi sotajalalla keskenään. Aika ankeaa.

Tuo Annan ja VP:n tilanne on minusta erityisen surullinen. Minua ei niinkään harmita, että erosivat pariskuntana, mutta jos eivät enää ole edes ystäviä, tuntuu todella harmilliselta. He olivat kuitenkin hyvät ystävät ja niin samalla aaltopituudella keskenään ja heillä on merkittävä yhteinen historia. Tulee valitettavasti mieleen, onko ympäristön paine kuitenkin vaikuttanut VP:n toimintaan, esim ovatko kaverit kiusanneet ja haukkuneet ohjelman jälkeen. 

Mä uskon että heillä on molemmilla parempi näin että eivät ole tekemisissä. Minusta tuo suhde on omituinen parikymppisten nuorten suhteeksi, joka on siis jo kestänyt vuosia. Tuntuu että heidän elämä pyöri sen ympärillä, että nainen halusi seksiä muiden kanssa ja hän muotoili sen loputtomalla kesssskustelulla sellaiseksi, että asia piti vain molempien hyväksyä. Vp hokee koko ajan niitä samoja lauseita ja analyyseja tästä samasta asiasta.

Vierailija
4685/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vp tuli toisiin aatoksiin parisuhteestaan kuvausten jälkeen, eikä siksi priorisoinut sitä kärkeen. Ja tästä sitten seurasi ero. Hyvä, että erosivat. Molemmilla mahdollisuus kasvuun ja myöhemmin etsiä oikeasti kaikella tapaa tyydyttävä parisuhde itselleen. Ehkä vp ei kaiken järkeilyn ja analysoinnin jälkeen kuitenkaan ollut tunnetasolla fine suhteen järjestelyjen suhteen. Anna vaikutti surullisemmalta erosta.

Vai olisiko kuitenkin niin, että V-P on vanhempiensa kanssa analysoinut parisuhdettaan? Kyllä noin tavallisuudesta poikkeava asioitten priorisointi on geeneissä. Varmaan hyvä joissakin tilanteissa, mutta kokonaisuutena erittän rasittava luonteenpiirre.

Olen myös yrittäjäperheestä, kuten ilmeisesti VP:kin. Koko kasvuikäni kuuntelin 'loogisia' selityksiä siitä, miksi minun tarpeitani tai tunteitani ei tarvitse ikinä ottaa huomioon (koska työt nyt vaan on tärkeämpää kuin mikään muu). Tulos: aina kun tuntui pahalta, iski päälle kammottava tarve ylianalysoida asiat niin, ettei tarvitse kohdata sitä, että minulle rakkaat ihmiset kohtelevat minua huonosti.

Loputon logiikkaketjujen muodostelu ei siis välttämättä tai todennäköisestikään ole luonteenpiirre, vaan opittu tapa vältellä ikäviä tunteita. Vilmahan viimeisten treffien yhteydessä puuttui nimenomaan siihen, että VP:llä järki jyrää tunteet.

Hyvä jos herääminen tähän on tapahtunut, ja VP oppii olemaan terveellä tavalla itsekäs nimenomaan tunteitaan kuuntelemalla. Itsellä aivopesun oivaltaminen tapahtui aivan tarpeettoman myöhäisellä iällä, ja siedin ennen sitä parisuhteissa aivan käsittämättömät määrät p*skaa vain siksi, että minulle oli totuutena opetettu, että muiden tarpeet ja tunteet ovat tärkeämpiä kuin omani.

Jep. Kyse on "älyllistämisestä", joka on yleinen defenssimekanismi.

Yleisemmin kutsutaan rationalisoinniksi. Mutta kyllä, VP tekee tätä ihan selvästi; ehkä se on tapa, mikä hänelle on muodostunut suhteen aiheuttamien negatiivisten tunteiden vähättelyyn. Selvästi tuo suhde ei ole OK hänelle, ja kaikki negatiiviset fiilikset rationalisoidaan ja sysätään taka-alalle. Ei hänellä olisi tuollaista tarvetta selitellä kaikkea, jos suhde todella olisi hänelle niin ihanteellinen.

Vierailija
4686/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tainnu aikasemmilla kausilla käydäkään niin, että varatut keskenään sotajalalla. Tämähän on uutta, Anna saanu Mitestä juorukaverin, mutta miten tähän ynnätään Vp, jos Anna sotajalalla exänsä kanssa? Anna haukkunut muut varatut naiset, miten se on mahdollista, kun Anna on tuommonen rempseä seksin ylipapitar. Aivan järjetöntä touhua!

Vierailija
4687/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruutu + SPOILER

Sonya ja Mitte, eronneet. Eivät missään väleissä keskenään, puivat välejään julkisuudessa. Sonyalla uusi kumppani, mutta ei ilmeisesti Nico kuitenkaan?

Anna ja VP, eronneet. Syyksi kerrottu se ettei VP antanut suhteelle tarpeeksi. Oikea syy lienee joku ihan muu. Eivät ilmeisesti ole juurikaan tekemisissä keskenään.

Julia ja Henkka, eronneet. Ilmeisesti kaverillisissa, asiallisissa väleissä. Julia parisuhteessa sinkku-Esan kanssa.

Mirkku ja Mika, eronneet. Väleissä keskenään. Unelma Pepsusta ilmeisesti kariutui. Oliko Mirkun ja Miikan väleistä mitään puhetta extrassa?

Summa summarum, kaikki parit erosivat ja osallistujat ovat lisäksi sotajalalla keskenään. Aika ankeaa.

Tuo Annan ja VP:n tilanne on minusta erityisen surullinen. Minua ei niinkään harmita, että erosivat pariskuntana, mutta jos eivät enää ole edes ystäviä, tuntuu todella harmilliselta. He olivat kuitenkin hyvät ystävät ja niin samalla aaltopituudella keskenään ja heillä on merkittävä yhteinen historia. Tulee valitettavasti mieleen, onko ympäristön paine kuitenkin vaikuttanut VP:n toimintaan, esim ovatko kaverit kiusanneet ja haukkuneet ohjelman jälkeen. 

Niinpä niin, eli jos avoin suhde ei toimikaan niin sekin johtuu vain lähipiirin painostuksesta ja yhteiskunnan odotuksista. :D Tämähän on se avoimen suhteen/monisuhteiden hehkuttajien yleisin selitys, koska ei voida vaan millään myöntää että ei tää juttu toimikaan, kun koetaan (ja julistetaan) olevansa niin paljon parempia ja fiksumpia kuin muut.

Kuten jo edellisillä sivuilla todettiin, niin avoimet suhteet ei vaan toimi. Munkaan kaveripiirissä ei oo yksikään avoin suhde kestäny, koska aina lopulta toinen kokee jäävänsä vähemmälle ja syrjään.

Vierailija
4688/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole tainnu aikasemmilla kausilla käydäkään niin, että varatut keskenään sotajalalla. Tämähän on uutta, Anna saanu Mitestä juorukaverin, mutta miten tähän ynnätään Vp, jos Anna sotajalalla exänsä kanssa? Anna haukkunut muut varatut naiset, miten se on mahdollista, kun Anna on tuommonen rempseä seksin ylipapitar. Aivan järjetöntä touhua!

Anna on koulukiusaaja, jolla ei ole enää koulua jossa kiusata. Joten jatkaa kiusaamista somessa.

On ihan itse kertonut olleensa kiusaaja kokokouluaikansa.

Vierailija
4689/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ja VP:n 24h treffit ja iltanuotio olivat kyllä aika tylsää katsottavaa. Pariskuntana he vaikuttivat hyvältä, mutta tuota analyysiä en kyllä oikeasti jaksanut enää kuunnella. He olivat kyllä herttaisia kohdatessaan, mutta mitähän tässä parissa kuukaudessa on nyt sitten tapahtunut???

Vierailija
4690/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketkä kaikki varatut on sotajalalla? Mistä tää on käynyt ilmi? Meni ihan ohi.

Vierailija
4691/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ropsu kirjoitti:

Siis ketkä kaikki varatut on sotajalalla? Mistä tää on käynyt ilmi? Meni ihan ohi.

Anna puhuu podissaan Sonyasta aika ikävään sävyyn eikä kovin mairittelevasti Juliasta ja Mirkustakaan. Mitte kaveeraa Annan kanssa nykyään ja puivat Sonyan tekoja viimeisimmästä (podcast)jaksossa eikä siis positiivisessa mielessä. Toisaalta Julia ja Sonya soittivat Mitelle Julian podcastissa yllättäen eivätkä taas anna Mitestä kovin hyvää kuvaa. Enpä sitten tiedä, kenen puolella tässä pitäisi olla vai pitäisikö kenenkään.

Vierailija
4692/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna: Eikun mä vaan et panettaaks sua?

VP: Vähän

Anna: Mulla on kortsu mun rintsikoissa, mut hoidetaan tää eka alta.

<3

Tää kyllä sai itselläkin halut nousemaan. Ah.

Vierailija
4693/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotus seuraavaan temppariin

Tempparit palaa thaikkeihin,

Sinkut on tyyliin  wh.ite trash maaseudulta.

Pariskunnat tosi kauniita ja tasokkaita kaupunkilaisia.

Vierailija
4694/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotus seuraavaan temppariin

Tempparit palaa thaikkeihin,

Sinkut on tyyliin  wh.ite trash maaseudulta.

Pariskunnat tosi kauniita ja tasokkaita kaupunkilaisia.

Vierailija
4695/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa tuo kommentti Annan todellisesta persoonasta muutama sivu takaperin, ei mikään ihme että on sotajalalla kaikkien kanssa koska itse ajaa itsensä siihen tilanteeseen, ja parhaimmillaan asettuu vielä uhrin asemaan.

Narsisti on narsisti.

Vierailija
4696/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutu + SPOILER

Miikalla ja Mirkulla oli joku pieni juttu, mutta Mirkku lopetti sen, koska ei ollutkaan valmis niin pian uuteen suhteeseen ja alkoi ahdistaa.

Vierailija
4697/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän päin Suomea Anna on koulut käyny? Murre ei vaikuta kyllä ihan joensuulaiselta616

Vierailija
4698/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Mirkusta mitä pidemmälle mentiin kautta. Jotenkin tosi aito ja välittävä ihminen. Kiva nähdä aitojakin ihmisiä ja tunteita välillä.

Vierailija
4699/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko VP nyt vapaalla jalalla? Joensuussako?

VP ansaitsisi vertaisensa puolison. Sellaisen, että kumpikin riittäisivät toisilleen sellaisena kuin ovat.

VP on nuori, niin turha ois elämäänsä Annan kans tuhlata tuon enempää.

Vierailija
4700/4981 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ropsu kirjoitti:

Anna puhuu podissaan Sonyasta aika ikävään sävyyn eikä kovin mairittelevasti Juliasta ja Mirkustakaan. Mitte kaveeraa Annan kanssa nykyään ja puivat Sonyan tekoja viimeisimmästä (podcast)jaksossa eikä siis positiivisessa mielessä. Toisaalta Julia ja Sonya soittivat Mitelle Julian podcastissa yllättäen eivätkä taas anna Mitestä kovin hyvää kuvaa. Enpä sitten tiedä, kenen puolella tässä pitäisi olla vai pitäisikö kenenkään.

Minusta Anna oli vähän erillään muista naisista jo ohjelmankin aikana, ajattelin itse että se ehkä johtui siitä kuinka erilaiset "matkat" heillä ohjelman aikana oli. Annahan piti hauskaa ja näki kivoja videoita VP:stä, muilla sitten oli vähemmän kivaa. Eikös Anna jossain loppuvaiheen bileistä halunnut olisi halunnut bailata kun muut tytöt itkeskelivät videoitaan? (Ei ehkä sanonut sitä resortilla, mutta insertissä kylläkin.)

Ketju on lukittu.